وارد شوید ثبت نام

قیمت خودرو دوچرخه | خودرو دوچرخه ارزان

بازدید: 2,470 بازدید
قیمت خودرو دوچرخه

در مقالات قبلی درباره خودرو دوچرخه ، نحوه کارکرد و همچنین انواع خودرو دوچرخه صحبت کردیم و دانستیم که خودرو ها دارای انواع مختلفی هستند که ساده ترین آنها خودرو های تک سرعته است و معمولا بر روی دوچرخه های سایز کوچک و بچه گانه از خودرو های تک سرعته استفاده میشود  و هرچه دوچرخه حرفه ای تر باشد تعداد سرعت های خودرو آن بیشتر خواهد بود و میتوان دوچرخه سواری با سرعت های مختلف را با آنها تجربه کرد و در این مقاله قصد داریم قیمت خودرو دوچرخه را مورد بررسی قرار دهیم.

پس اگر شما هم به دنبال خرید خودرو دوچرخه با قیمت مناسب و کارایی عالی هستید، با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

قیمت خودرو دوچرخه | خودرو دوچرخه ارزان
قیمت خودرو دوچرخه | خودرو دوچرخه ارزان

خرید خودرو دوچرخه از رووبایک 

خرید خودرو دوچرخه برای افرادی که با سیستم دنده ای دوچرخه آشنایی چندانی ندارند کمی دشوار است زیرا خودرو یکی از اجزا سیستم دنده دوچرخه است و با قطعاتی چون زنجیر و شانژمان در ارتباط است بنابراین لازم است در هنگام خرید خودرو برای دوچرخه اطلاعات کافی داشته باشید و یا از یک کارشناس فروش در حوزه لوازم دوچرخه بخواهد که شما را راهنمایی کند.

فروشگاه رووبایک یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم دوچرخه و از جمله خودرو دوچرخه است که انواع خودرو های تک سرعته ، 8 سرعته، 7 سرعته و …. از برند های مختلف موجود دارد و میتوانید به صورت تک و عمده از آن خرید کنید.

همچنین اگر سوالی در زمینه خرید خودرو دوچرخه دارید و یا میخواهید از قیمت همکاری برای خرید عمده باخبر شوید میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.

روش های خرید خودرو دوچرخه از فروشگاه رووبایک متنوع است و میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین خرید کنید ، در صورت خرید آنلاین، کالا های شما در سریع ترین زمان ممکن و توسط پست برایتان ارسال خواهد شد.

قیمت خودرو دوچرخه در رووبایک

قیمت انواع خودرو دوچرخه با توجه به این که چند سرعته است و این که توسط چه برندی تولید شده متغییر می باشد، ما در فروشگاه رووبایک انواع خودرو ها را با رنج قیمتی متفاوت عرضه کرده ایم بنابراین هرکس با هر بودجه ای که در اختیار داشته باشد میتواند انواع خودرو دوچرخه را از فروشگاه رووبایک خریداری نماید .

به طور کلی هرچه تعداد سرعت های خودرو دوچرخه بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود و برند شیمانو به عنوان با کیفیت ترین برند در تولید خودرو دوچرخه است و عموما قیمت و کیفیت آن نسبت به سایر برند ها و برند های متفرقه بیشتر است.

در ادامه انواع خودرو ها را با توجه به تعداد سرعت و نوع برندشان از نظر قیمتی بررسی خواهیم کرد.

قیمت خودرو دوچرخه در رووبایک
قیمت خودرو دوچرخه در رووبایک

قیمت خودرو شیمانو

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم شیمانو برترین برند در تولید لوازم دوچرخه و به ویژه لوازم مربوط به سیستم دنده دوچرخه مانند خودرو دوچرخه است که انواع خودرو را با سرعت های مختلف به بازار عرضه کرده است، از پر فروش ترین خودرو های برند شیمانو میتوان به خودرو 7 و 8 سرعته آن اشاره نمود.

شیمانو خودرو های دوچرخه را به صورت رزوه ای و کشویی طراحی کرده است که بر اساس نوع توپی دوچرخه میتوان هرکدام را انتخاب نمایید .

خودرو 7 سرعته شیمانو دارای 7 عدد چرخ دنده با سایز های 14 – 16 -18 -20 -22- 24 -28 است که بر روی دوچرخه هایی که توپی عقب آنها رزوه ای است قرار میگیرد و جنس آن استیل است که علاوه بر استقامت و مقاومت بالا ،ضدزنگ هم میباشد.

بسته بندی خودرو 7 سرعته شیمانو به صورت تک جعبه ای است و رنگ آن ترکیبی از نقره ای و طلایی است، قیمت این محصول در فروشگاه رووبایک بسیار ارزنده می باشد که برای مشاهده قیمت آن میتوانید بر روی  ” خودرو 7 سرعته شیمانو TZ500 ” کلیک کنید.

خودرو 8 سرعته شیمانو دارای 8 عدد چرخ دنده با سایز های 11 – 13 – 15 – 17 -20 -23 – 26 و 34 است برای دوچرخه هایی با توپی کشویی طراحی شده است و جنس آن آلیاژی با کیفیت از آلومینویم است به همین دلیل به راحتی خورده نمیشود و وزن سبکی دارد (حدودا 250 گرم).

قیمت خودرو 8 سرعته شیمانو برای خرید به صورت تکی در سایت درج شده است که جهت مشاهده قیمت میتوانید بر روی ” خودرو 8 سرعته شیمانو HG31 ” کلیک کنید و اگر قصد خرید خودرو 8 سرعته شیمانو به صورت عمده و با قیمت همکاری را دارید، میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

قیمت خودرو شیمانو
قیمت خودرو شیمانو

قیمت خودرو اوکی 

برند اوکی یک برند چینی و در عین حال با کیفیت عالی در زمینه لوازم دوچرخه است و انواع خودرو دوچرخه مانند خودرو تک سرعته ،7 سرعته و 8 سرعته را به بازار لوازم و قطعات دوچرخه عرضه کرده است که میتوانید متناسب با نیاز خود هرکدام را خریداری نمایید.

خودرو های برند اوکی نسبت به کیفیت خوبی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند و ارزان ترین خودرو از برند اوکی خودرو تک سرعته آن است که برای دوچرخه های بچه گانه مورد استفاده قرار میگیرد و برای دوچرخه هایی که توپی عقبشان رزوه ای است مناسب می باشد،جهت مشاهده قیمت  ” خودرو تک سرعته دوچرخه اوکی ” تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

خودرو های 7 و 8 سرعته اوکی برای دوچرخه های سایز 20 به بالا مناسب میباشد و تعداد چرخ دنده های آن 7 و یا 8 عدد می باشد که بر روی توپی های رزوه ای قابل نصب می باشند برای مشاهده قیمت هر کدام از خودرو های 7 و یا 8 سرعته اوکی تنها کافیست بروی آن کلیک نمایید.

خودرو هفت سرعته دوچرخه اوکی

خودرو 8 سرعته دوچرخه اوکی

تمامی مدل های خودرو 7 و 8 سرعته و همچین تک سرعته از برند اوکی به صورت تک و عمده در فروشگاه رووبایک موجود است که قیمت تک آنها در وب سایت قرار دارد و برای مشاهده قیمت عمده آن تنها کافیست با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

قیمت خودرو تایوانی

لوازم و قطعات دوچرخه ساخت کشور تایوان از جمله معروف ترین لوازم دوچرخه در جهان هستند که علاوه بر استقامت و کیفیت بالا از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند و اگر به دنبال بهترین خودرو دوچرخه هستید، مدل های تایوانی آن به شما پیشنهاد میشود.

خودرو دوچرخه تایوانی موجود در فروشگاه رووبایک به صورت 9 سرعته است و طراحی آن به گونه ای است که وزن پایین و در عین حال مقاومت بالایی دارد زیرا بر روی چرخ دنده های آن سوراخ هایی تعبیه شده است.

سایز چرخ دنده های خودرو 9 سرعته تایوانی از 11 تا 32 را شامل میشود و جنس آن از فولاد ضد زنگ با آبکاری کروم است.

خودرو 9 سرعته کشویی تایوان مدل M2009 بروی روی دوچرخه های سایز 26 به بالا که توپی عقبشان کشویی است نصب می شود، برای مشاهده قیمت فروش تکی این خودرو تایوانی تنها کافیست بروی روی آن کلیک نمایید.

قیمت خودرو تایوانی
قیمت خودرو تایوانی

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی تخصی قیمت انواع خودرو های دوچرخه اعم از تک سرعته و دنده ای از برند های متفرقه و مطرح پرداختیم که امیدوداریم برایتان مفید بوده باشد، اگر سوالی در زمینه خرید انواع خودرو دوچرخه دارید و یا میخواهید از قیمت همکاری آن مطلع شوید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “قیمت خودرو دوچرخه | خودرو دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت