وارد شوید ثبت نام

چگونه دوچرخه را زیبا کنیم؟ | 5 ایده برای قشنگ شدن دوچرخه

بازدید: 4,214 بازدید
چگونه دوچرخه را زیبا کنیم؟

تفاوتی ندارد چند سال هست که دوچرخه خود را خریده اید در هر صورت شما هم دوست دارید که دوچرخه تان خاص، متفاوت و زیبا تر از سایر دوچرخه ها به نظر برسد که در این زمینه میتوانید از لوازم تزیینی دوچرخه که در بازار موجود است استفاده کنید؛ اگر با این لوازم آشنایی ندارید و به دنبال این هستید که چگونه دوچرخه را زیبا کنیم؟، با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا لوازمی را که برای قشنگ تر شدن دوچرخه به آن اختیاج خواهید داشت را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه رووبایک اولین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه در کشور است که بستری برای خرید حضوری و اینترنتی انواع لوازم دوچرخه و دوچرخه را فراهم کرده است و شما میتوانید تمامی لوازم تزیینی که در ادامه برای زیبا تر شدن دوچرخه به شما معرفی میکنیم را با قیمت مناسب از رووبایک خریداری کنید.

چگونه دوچرخه را زیبا کنیم؟ | 5 ایده برای قشنگ شدن دوچرخه

انواع چراغ برای زیبا تر شدن دوچرخه

چراغ ها میتوانند از مهمترین لوازم برای خوشگل تر شدن دوچرخه باشند و تنوع مدل های آن در بازار زیاد است، این لوازم را میتوانید بر روی فرمان دوچرخه، عقب دوچرخه و همچنین چرخ های دوچرخه تصب کنید که به ویژه در هوای تاریک و شب مبتواند جلوه ای زیبا به دوچرخه تان بدهد.

اگر قصد دارید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر زیبا تر شدن دوچرخه، ایمنی دوچرخه سواری تان را در هوای تاریک بالا ببرید، پیشنهاد میشود از انواع چراغ دوچرخه استفاده کنید؛ برای مشاهده تمامی مدل های چراغ دوچرخه در فروشگاه رووبایک بر روی آن کلیک کنید.

انواع چراغ برای زیبا تر شدن دوچرخه

انواع سردسته برای زیبا تر شدن دوچرخه

گریپ یا سر دسته از اکسسوری های دوچرخه محسوب میشوند که بر روی فرمان دوچرخه قرار داده میشوند، معمولا تمام دوچرخه ها یک جفت گریپ ساده دارند اما اگر به دنبال زیبا تر شدن دوچرخه تان هستید میتوانید مدل های مختلف گریپ را گه با تنوع بالا در رنگ و طرح در رووبایک موجود می باشد را امتحان کنید.

انواع چراغ برای زیبا تر شدن دوچرخه

انواع گلگیر تزیینی برای دوچرخه

گلگیر هایی که امروزه در بازار شاهد آنها هستیم جذابیت بسیاری دارند و تنها یک قطعه پلاستیکی ساده نیستند، شما میتوانید مدل های مختلف گلگیر دوچرخه که در طرح ها و مدل های زیبا تولید شده اند را برای تزیین دوچرخه تان انتخاب کنید، مدل های گلگیر چراغ دار میتواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

انواع گلگیر تزیینی برای دوچرخه

سبد و کیف برای قشنگ شدن دوچرخه

سبد های حصیری و فلزی میتواند جلوه ای زیبا و کلاسیک به دوچرخه بدهد و همچین برای حمل انواع لوازم دوچرخه بسیار مناسب است و میتوانید برای زیبا تر کردن دوچرخه تان انواع سبد و کیف دوچرخه را بر اساس سلیقه و سایز دوچرخه تان خریداری کنید.

سایر لوازم تزئینی دوچرخه

علاوه بر موارد فوق لوازم دیگری برای ایده گرفتن و زبیا تر کردن دوچرخه وجود دارد که از بین آنها میتوانید به قاب زنجیر دوچرخه، کاور تنه دوچرخه، اگزوز ترئینی دوچرخه، گل پره دوچرخه، نوار تنه دوچرخه، جاپایی دوچرخه، ریشه تزئینی سر دسته دوچرخه ، چراغ سردسته دوچرخه و …. اشاره کرد.

سبد و کیف برای قشنگ شدن دوچرخه

خرید لوازم تزئینی دوچرخه

برای خرید تمامی لوازم و ملزومات دوچرخه از جمله لوازم تزئینی میتوانید به فروشگاه رووبایک مراجعه کنید و محصول مورد نظر را به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و همچنین در این زمینه میتوانید از مشاوره رایگان برای خرید لوازم دوچرخه استفاده کنید.

 

 

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت