وارد شوید ثبت نام

بهترین کفش دوچرخه سواری | معرفی 2 مدل کفش برای دوچرخه

بازدید: 2,152 بازدید
بهترین کفش دوچرخه سواری

کفش دوچرخه سواری تکمیل کننده استایل یک دوچرخه سوار است و تفاوتی ندارد که شما یک دوچرخه سوار حرفه ای هستید و یا یک دوچرخه سوار آماتور در هر صورت اگر بخواهید ظاهری شیک و در عین حال راحت در حین رکاب زدن داشته باشید باید بهترین کفش دوچرخه سواری را بر اساس سبک دوچرخه سواری تان انتخاب نمایید تا هم بازدهی رکاب زدنتان بالا برود و هم از آسیب به پا در هنگام دوچرخه سواری کم شود به همین دلیل انتخاب یک کفش مناسب و کاربردی برای دوچرخه سواری کار نسبتا سختی است زیرا تنوع کفش های دوچرخه در بازار بسیار زیاد است و اگر اطلاعات کافی در مورد آن نداشته باشید در هنگام خرید دچار سردرگمی خواهید شد و ممکن است از خرید خود راضی نباشید.

در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بهترین کفش دوچرخه را بر اساس نیاز خود خریداری نمایید و تمامی نکاتی را که برای خرید یک کفش دوچرخه کاربردی و حرفه ای لازم است بدانید را به شما خواهیم گفت.

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده بهترین مدل های لباس و پوشاک دوچرخه سواری از جمله کفش دوچرخه است که میتوانید بهترین آنها را برای سبک های مختلف دوچرخه سواری از جمله کورسی، کوهستانی و تفریحی خریداری نمایید، لازم به ذکر است که فروش انواع کفش های دوچرخه در رووبایک به صورت عمده و تکی است پس اگر در زمینه فروش لوازم دوچرخه فعالیت دارید و قصد خرید کفش به صورت یک دست برای گروه دوچرخه سواری تان دارید میتوانید به صورت عمده از ما خرید کنید.

برای خرید انواع کفش دوچرخه سواری از فروشگاه رووبایک میتوانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید، اگر ساکن شهرستان هستید و میخواهید از بورس دوچرخه و لوازم دوچرخه تهران خرید کنید، فروشگاه رووبایک این امکان را برایتان فراهم کرده است، تنها کافیست به قسمت مربوط به کفش دوچرخه سواری در فروشگاه مراجعه نمایید و مدل های مختلف را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید و در نهایت سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید .

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چند مدل از بهترین کفش های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود هستند را به شما معرفی کنیم.

نکات خرید بهترین کفش دوچرخه 

برای آنکه بتوانید از بین مدل های مختلف کفش دوچرخه که در بازار موجود است بهترین آن را انتخاب نمایید باید به 3 نکته کلی توجه داشته باشید:

نکته اول : سایز کفش که باید قالب سایز پای دوچرخه سوار باشد و برای انتخاب بهترین سایز برای کفش دوچرخه سواری باید به سایز کفش هایی که به صورت روزمره استفاده میکنید توجه داشته باشید و اگر بین 2 سایز مردد هستید بهتر سایزی را انتخاب کنید که برای کفش های اسپرت و کتانی با آن راحت هستید.

نکته دوم : فصلی که قرار است در آن دوچرخه سواری کنید ، با توجه به این که طراحی کفش های دوچرخه سواری برای فصول گرم و سرد سال با هم دیگر فرق دارد، بهتر است کفشی را انتخاب کنید که برای فصل مناسب باشد، کفش های دوچرخه برای فصول گرم سال معمولا بدون ساق هستند و سیستم تهویه آنها به گونه ایست که از تعرق پا جلوگیری میکند اما کفش هایی که برای فصول سرد سال هستند به صورت ساق دار طراحی شده اند و حالت نیم بوت دارند.

نکته سوم : سبک دوچرخه سواری شما چیست؟ ، این که قرار است در کجا رکاب بزنید و سبک دوچرخه سواری تان چیست یکی از مهم ترین و موثر ترین موارد در انتخاب کفش دوچرخه تان است زیرا برای هر سبکی یک نوع کفش با طراحی اختصاصی وجود دارد به خصوص برای دوچرخه سواران کورسی که رکاب های دوچرخه شان قفل شونده است، این دوچرخه سوران باید از کفش هایی استفاده کنند که کفی آنها قابلیت اتصال به رکاب را داشته باشد و در عین حال که این کفش های از قیمت بالایی برخوردار هستند و جزو حرفه ای ترین کفش های دوچرخه محسوب میشوند، فقط میتوان از آن ها در پیست دوچرخه سواری استفاده کرد زیرا کفی آنها فاقد عاج است و برای راه رفتن، قدم زدن و یا حرکت در مسیر های عادی یا کوهستانی مناسب نیست.

با توجه به نکات فوق ما قصد داریم 2 مدل از کاربردی ترین، بهترین و پرفروش ترین کفش های دوچرخه را که برای دوچرخه سوای در کوهستان و دوچرخه سواران کورسی مناسب میباشد را به شما معرفی کنیم، لازم به ذکر است که تمامی مدل های معرفی شده در فروشگاه موجود است و سایز بندی کاملی دارد که میتوانید برای خرید به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید.

بهترین کفش برای دوچرخه سواران کوهستان

دوچرخه سواری در کوهستان یکی از لذت بخش ترین سبک های دوچرخه سواری است به شرط آنکه با یک کفش حرفه ای رکاب بزنید تا بتوانید ضمن دوچرخه سواری در نواحی ناهموار ، به راحتی قدم بزنید و در مواقعی که نیاز هست راه بروید پای شما اذیت نشود، بنابراین کفش های دوچرخه که برای کوهستان مناسب هستند باید از عاج خوبی برخوردار باشند و دارای کفی های نرم و منعطف باشند .

کفش دوچرخه سواری کوهستان مدل avitus  یکی از بهترین کفش های دوچرخه برای دوچرخه سواران کوهستان است که مشخصات آن در جدول زیر آورده شده است.

رنگ مشکی
سایز 40, 41, 42, 44
نوع کاربري    جاده, کوهستان

لازم به ذکر است که سایز این مدل کفش بر اساس موجودی آن در حال حاضر درج شده و برای اطلاع از سایر سایزبندی ها بهتر است به صفحه محصول مراجعه کنید و یا از طریق تماس با کارشناسان فروش از موجودی آن باخبر شوید.

بهترین کفش برای دوچرخه سواران کوهستان
بهترین کفش برای دوچرخه سواران کوهستان

بهترین کفش برای دوچرخه سواری در پیست

کفش های مناسب برای دوچرخه سواری در پیست به عنوان کفش های دوچرخه سواری کورسی شناخته میشوند و تمامی آنها برای رکاب های قفل شونده طراحی شده اند تا بتوانند پای دوچرخه سوار را به رکاب متصل کنند و بیشترین میزان نیرو را از پای دوچرخه سوار به رکاب انتقال دهند، در دوچرخه سواری کورسی دیگر احتیاجی به قدم زدن نیست و تمام وقت دوچرخه سوار بر روی دوچرخه میگذرد و به همین دلیل این کفش ها از کفی های راحتی برخوردار نیستند و تمرکز آنها بر روی انتقال حداکثری نیرو به رکاب دوچرخه است.

کفش دوچرخه سواری کورسی مدل sport2 یکی از بهترین کفش های دوچرخه کورسی در فروشگاه است که میتوانید مشخصات آن را در جدول زیر ملاحظه کنید و خوب است بدانید که تمامی مدل های کفش دوچرخه اسپرت هستند به این معنا که برای خانم ها و آقایان به صورت مشترک مورد استفاده قرار میگیرد، تنها نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید سایز کفش است.

رنگ آبرنگی
سایز 45
نوع کاربري    کورسی

لازم به ذکر است که سایز این مدل کفش بر اساس موجودی آن در حال حاضر درج شده و برای اطلاع از سایر سایزبندی ها بهتر است به صفحه محصول مراجعه کنید و یا از طریق تماس با کارشناسان فروش از موجودی آن باخبر شوید.

بهترین کفش برای دوچرخه سواری در پیست
بهترین کفش برای دوچرخه سواری در پیست

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی معیار های مهم در هنگام خرید بهترین کفش دوچرخه سواری پرداختیم و چند مدل از بهترین کفش ها را برای انواع سبک های دوچرخه سواری اعم از کورسی و کوهستان به شما معرفی کردیم که امیداوریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد، اگر برای خرید هر کدام از انواع کفش های دوچرخه سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید میتوانید با فروشگاه رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید تا شما را برای خرید بهترین کفش دوچرخه راهنمایی کنند و همچنین برای اطلاع از قیمت کفش دوچرخه سواری به صورت تک و عمده میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت