وارد شوید ثبت نام

بهترین گلگیر دوچرخه | معرفی 3 مدل گلگیر با کیفیت

بازدید: 3,290 بازدید
بهترین گلگیر دوچرخه

انتخاب و خرید یک ست کامل گلگیر برای عقب، جلو و تنه دوچرخه که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و استاندارد باشد میتواند تاثیر زیادی در کیفیت دوچرخه سواری تان به خصوص در آب و هوای برفی و بارانی داشته باشد و همچنین برای افرادی که به در جاده های خاکی و شن و ماسه ای رکاب میزنند لازم است که از گلگیر های حرفه ای و با کیفیت متناسب با سایز دوچرخه شان استفاده کنند تا در حین رکاب زدن سنگ ریزه و گل و لای به سمتشان پرتاب نشود، در مقالات قبلی درباره انواع گلگیر های دوچرخه و قیمت آنها به عنوان یکی از کاربردی ترین قطعات دوچرخه صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین گلگیر دوچرخه میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک  انواع گلگیر دوچرخه را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه، از جمله گلگیر دوچرخه است که بهترین و با کیفیت ترین آنها را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم سه مدل از بهترین و با کیفیت ترین گلگیرهای دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود است به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین گلگیر دوچرخه | معرفی 3 مدل گلگیر با کیفیت
بهترین گلگیر دوچرخه | معرفی 3 مدل گلگیر با کیفیت

نکات خرید بهترین گلگیر برای دوچرخه

با توجه به تنوع مدل ها و برند های گلگیر دوچرخه که در بازار موجود کی باشند، در هنگام خرید باید به چند نکته توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین آنها را متناسب با دوچرخه و آب و هوایی که در آن دوچرخه سواری میکنید، خریداری نمایید.

نکته ی اول برای خرید بهترین گلگیر این است که به سایز دوچرخه تان توجه داشته باشید تا گلگیر خریداری به خوبی فضای روی چرخ را پوشش دهد و همچنین برای نصب آن مشکلی نداشته باشید.

نکته ی دوم محل نصب گلگیر است، از آنجایی که گلگیر های عقب، جلو و تنه دوچرخه با هم دیگر فرق دارند به خصوص نحوه ی نصبشان با هم دیگر یکسان نیست، لازم است در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

نکات خرید بهترین گلگیر برای دوچرخه
نکات خرید بهترین گلگیر برای دوچرخه

بهترین گلگیر برای دوچرخه سواری در هوای مه آلود

یکی از مشکلاتی که برای دوچرخه سواری در هوای مه آلود و تاریک وجود دارد این است که کیفیت دید افراد کاهش پیدا کرده و این موضوع به ویژه برای دوچرخه سواران بسیار خطر ناک است و ممکن است به دلیل این که توسط سایر وسایل نقلیه دیده نمیشوند ، با آنها برخورد کنند.

نسل جدید گلگیر ها به منظور حل این مشکل دارای یک چراغ هستند که با روشن کردن آن در هوای تاریک و مه آلود، سایر وسایل نقلیه متوجه حضور دوچرخه سواری میشوند، گلگیر دوچرخه چراغدار مدل vibe یکی از بهترین گلگیر هایست که میتوان برای دوچرخه سواری در هوای مه آلود از آنها استفاده نمود و جزو قیمت مناسب ترین گلگیر های دوچرخه موجود در بازار است.

مشخصات کلی این مدل گلگیر در جدول ریر آورده شده است و همچنین میتوانید آن را به صورت تکی و یا عمده از فروشگاه روبایک خریداری نمایید.

رنگ مشکی
ابعاد 61 سانتی متر
جنس پلاستیک
مناسب براي تمام دوچرخه ها
مقاوم در برابر آب دارد
نحوه اتصال بست
نوع باتری سکه ای
سایرمشخصات دارای چراغ
بهترین گلگیر برای دوچرخه سواری در هوای مه آلود
بهترین گلگیر برای دوچرخه سواری در هوای مه آلود

بهترین گلگیر برای تنه دوچرخه 

گلگیر های تنه به اندازه ی سایر گلگیر ها کاربرد ندارند اما برای دوچرخه های کوهستان و دانهیل که امکان پاشیده شدن گل و لای از قیمت های تنه و بدنه دوچرخه هم وجود دارد، بسیار کاربردی خواهند بود.

گلگیر جلو دوچرخه طرح شیمانو یکی از بهترین گلگیر های تنه است که از طراحی خوبی برخوردار بوده و تنوع رنگ آن بسیار زیاد است و میتوان آن را به عنوان یک وسیله ی تزیینی برای دوچرخه مورد استفاده قرار داد، این محصول هم مانند سایر محصولات فروشگاه رووبایک به صورت تک و عمده عرضه شده است.

رنگ زرد, سرمه ای, صورتی, نارنجی, آبی, سبز, قرمز, مشکی
جنس طلقی
مناسب براي دوچرخه های سایز بزرگ
بهترین گلگیر برای تنه دوچرخه 
بهترین گلگیر برای تنه دوچرخه

قیمت مناسب ترین گلگیر دوچرخه

ست های گلگیر عقب جلو دوچرخه برای انواع دوچرخه ها یکی از ضروری ترین لوازم هستند که ممکن است به صورت تکی برای جلو دوچرخه و عقب آن در بازار موجود باشند اما اگر قصد دارید برای هر دو قسمت دوچرخه گلگیر خریداری نمایید ،ما به شما پیشنهاد میکنیم ست گلگیر جلو و عقب دوچرخه مدل 04 را از فروشگاه رووبایک تهیه نمایید که ضمت برخورداری از کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارد و شما میتوانید با پرداخت کمترین هزینه یکی از بهترین گلگیر های دوچرخه را خریداری نمایید، مشخصات کامل این محصول در زیر آورده شده است و برای اطلاع از قیمت خرید عمده و همکاری آن تنها کافیست با ما در تماس باشید.

رنگ مشکی
ابعاد 35*8 سانتی متر و 49*8 سانتی متر
جنس پلاستیک نشکن
مناسب براي تمام دوچرخه ها
وزن 220 گرم
اقلام همراه پیچ و بست
نحوه اتصال پیچی
قیمت مناسب ترین گلگیر دوچرخه
قیمت مناسب ترین گلگیر دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله سه مدل از بهترین گلگیر هایی که برای انواع دوچرخه مناسب می باشد را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار می باشند، در صورتی که در زمینه خرید عمده گلگیر برای دوچرخه و قیمت گلگیر دوچرخه  سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

 

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین گلگیر دوچرخه | معرفی 3 مدل گلگیر با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت