ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

خرید عمده دوچرخه

اگر به دنبال فروشگاه معتبر برای خرید عمده دوچرخه از برند های مختلف هستید، فروشگاه رووبایک به عنوان برترین فروشگاه دوچرخه و لوازم دوچرخه تهران در خدمت شماست و انواع دوچرخه چینی، تایوانی، ایرانی، آمریکایی و ایتالیایی را به صورت عمده در اختیارتان قرار خواهد داد .

انواع دوچرخه به صورت عمده در سایز های مختلف بچه گانه و بزرگسال را میتوانید با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه رووبایک تهیه نمایید،تمامی سایز های دوچرخه در رووبایک موجود می باشد و برای خرید عمده دوچرخه سایز 12، خرید عمده دوچرخه سایز 16، خرید عمده دوچرخه سایز 20، خرید عمده دوچرخه سایز 24، خرید عمده دوچرخه سایز 26، خرید عمده دوچرخه سایز 27.5، خرید عمده دوچرخه سایز 29 میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

تفاوتی ندارد در کدام شهر هستید ، ما آماده همکاری با تمامی فروشگاه های دوچرخه در سراسر ایران هستیم پس اگر درجستوجوی عمده فروشی دوچرخه در تهران، عمده فروشی دوچرخه در مشهد، عمده فروشی دوچرخه در شیراز، عمده فروشی دوچرخه در اصفهان و سایر شهرستان ها هستید تا بتوانید با قیمت کف بازار انواع دوچرخه را خریداری نمایید ، رووبایک در خدمت شماست و با حذف واسطه های خرید و فروش دوچرخه میتواند کمترین قیمت همکاری را برای خرید دوچرخه ارزان به صورت عمده به شما اعلام کند.

اگر به دنبال دوچرخه ارزان برای خرید به صورت عمده و یا تکی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

جهت دریافت کاتالوگ دوچرخه فرم زیر را تکمیل کنید

شرایط خرید دوچرخه به صورت عمده

ما برای رفاه حال شما عزیزان که در سراسر کشور مغازه دوچرخه فروشی دارید امکان خرید حضوری و آنلاین انواع دوچرخه را فراهم کرده ایم، اگر ساکن تهران باشید میتوانید به آدرس ما در بورس دوچرخه تهران یعنی گمرک مراجعه کرده و سفارش تان را به صورت حضوری ثبت کنید.

اما اگر ساکن شهرستان هستید و امکان رفت و آمد به تهران را ندارید، جای هیچ نگرانی نیست، تنها کافیست از طریق شماره های زیر با کارشناس فروش عمده دوچرخه تماس بگیرید و سفارش تان را ثبت کنید.

فرآیند ثبت سفارش برای خرید عمده دوچرخه از تمامی برند های موجود به شرح زیر می باشد، لازم به ذکر است که تمامی سفارشات مربوط به خرید دوچرخه به صورت عمده ظرف مدت 2 الی 3 روز کاری ارسال میگردد:

مرحله اول خرید دوچرخه به صورت عمده  : تماس با شماره های زیر و دریافت لیست قیمت همکاری دوچرخه 

02155361999

02155376022

مرحله دوم خرید دوچرخه به صورت عمده  : ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور

مرحله سوم خرید دوچرخه به صورت عمده  : پرداخت هزینه 

مرحله چهارم خرید دوچرخه به صورت عمده  : صدور حواله و ارسال دوچرخه از بنگاه

مزایا خرید عمده دوچرخه از بازار تهران

فروشگاه رووبایک بزرگترین و باسابقه ترین فروشگاه در بازار دوچرخه تهران یعنی گمرک است که خرید از آن مزایای زیر را برایتان به دنبال خواهد داشت :

  • خرید با کمترین قیمت
  • تنوع محصولات و برند ها (ما این امکان را داریم که انواع دوچرخه را از برند های مختلف که در بازار دوچرخه ایران موجود می باشد به صورت عمده برایتان فراهم آوریم)
  • ارسال سریع برای تهران و شهرستان (حداکثر 3 روزکاری)
  • مشاوره رایگان (ما با تجربه چندین ساله ای که در زمینه فروش دوچرخه و قطعات آن داریم کاملا با نیاز بازار آشنا بوده و میتوانیم پر فروش ترین دوچرخه ها را بر اساس فیلد کاری شما معرفی کنیم.)
  • امکان ثبت سفارش به صورت حضوری و آنلاین
مزایای خرید دوچرخه عمده از رووبایک

دوچرخه عمده ارزان

خرید دوچرخه به صورت عمده قیمتی کمتر و ارزان تر نسبت به خرید تکی دوچرخه دارد و برای افرادی که صاحب فروشگاه های دوچرخه فروشی در سراسر کشور هستند و یا برای مراکز ورزشی به دنبال خرید دوچرخه به تعداد زیاد هستند بهتر است که به صورت عمده خرید کنند.

دوچرخه هایی که به صورت عمده خریداری میشوند به صورت مونتاژ نشده هستند و به صورت واحدی و کارتن شده برایتان ارسال میشود که از مزیت های آن میتوان به حمل و جابه جایی راحت تر آنها اشاره نمود. 

بنابراین اگر قصد دارید برای شهرستان ها خرید کنید جای هیچ نگرانی از بابت ضربه خوردن و یا آسیب دیدن دوچرخه ها وجود ندارد .

هر واحد دوچرخه شامل 2 الی 3 عدد دوچرخه مونتاژ نشده است.

فروش عمده دوچرخه با سایز های مختلف

بهترین برند های دوچرخه

تنوع برند های تولید کننده دوچرخه در ایران و جهان بسیار زیاد است و اگر قصد خرید دوچرخه را داشته باشید با انبوهی از برند های قدیمی و آشنا مواجهه خواهید شد.

اگر به تازگی فعالیت خود را در زمینه فروش دوچرخه شروع کرده اید و میخواهید فروشگاه خود را با بهترین و پرفروش ترین برند های دوچرخه موجود در بازار تجهیز کنید و یا اگر برای تکمیل لوازم ورزشی باشگاه ، مراکز تفریحی و … به دنبال دوچرخه های قیمت مناسب و با کیفیت هستید ، گروه رووبایک میتواند بهترین برند های دوچرخه را با قیمت کف بازار به شما معرفی کنید .

در زمینه خرید انواع دوچرخه اعم از خرید عمده دوچرخه بچه گانه، خرید عمده دوچرخه ساحلی و …. از تمامی برندها میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش رووبایک استفاده کنید.

خرید دوچرخه ویوا

خرید عمده دوچرخه ویوا

در حال حاضر ویوا یکی از بهترین و معروف ترین برندهای دوچرخه موجود در بازار دوچرخه ایران است .

ویوا یک برند چینی در زمینه تولید دوچرخه و قطعات دوچرخه است که اخیرا طرفداران زیاد در ایران پیدا اکرده.

از ویژگی های دوچرخه ویوا که باعث محبوبیت آن شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کیفیت عالی قطعات
  • استفاده از آلیاژ مرغوب برای تنه 
  • قیمت ارزان
  • تنوع بالا

خرید دوچرخه جاینت

جاینت یک برند تایوانی معروف و قدیمی است که دوچرخه های تولید شده توسط آن شهرت جهانی دارد و در ایران هم جزو معروف ترین و پرفروش ترین برند های دوچرخه است.

80 درصد دوچرخه های مسابقه ای از برند جاینت هستند و از ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از آلومنیوم در قطعاتی چون تنه ، کرپی، دسته ترمز و ..
  • بهره گیری از سیستم دنده شیمانو 
  • دارای کمک فنر عقب
خرید عمده دوچرخه جاینت

خرید دوچرخه فوجی

خرید عمده دوچرخه فوجی

برند فوجی از برند های با کیفیت و گران قیمت است که در زمینه تولید دوچرخه و موتور سیکلت فعالیت میکند. 

فرجی یک برند ژاپنی موفق در سطح جهانی است و برای افرادی که در ایران به دنبال دوچرخه های حرفه ای هستند پیشنهاد میشود، از ویژگی های شاخص دوچرخه های برند فوجی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایمنی بالای محصولات
  • کیفیت بالای ساخت
  • رعایت اصول آیرودینامیک

خرید دوچرخه مریدا

دوچرخه های تولید شده توسط برند مریدا در صدر انتخاب دوچرخه سواران حرفه ای قرار دارد و دریافت جوایز متعدد نشان از محبوبیت این برند در بین دوچرخه سواران دارد.

مریدا یک برند تایوانی است که در زمینه تولید انواع دوچرخه فعالیت میکند و در سراسر ایران دارای نمایندگی می باشد، از مشخصه های اصلی دوچرخه های مریدا میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

طراحی زیبا

رعایت اصول مهندسی

کیفیت بالای قطعات

خرید عمده دوچرخه مریدا

خرید دوچرخه ترک

خرید عمده دوچرخه ترک

دوچرخه های برند ترک مناسب برای عبور از مسیر های سخت و صعب العبور می باشد.

برند ترک بر خلاف تصور عموم یک برند آمریکایی است که به عنوان بزرگترین تولید کننده دوچرخه در جهان شناخته شده و محصولات خود را با نام های مختلفی چون Gary Fisher، Klein، Diamant bikes، Electra Bicycle، Bontrager ، Villiger Bikes، LeMond Racing Cycles به بازار های جهانی عرضه کرده است.

از ویژگی های اصلی دوچرخه های ترک میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بدنه مقاوم جهت دوچرخه سواری کوهستان
  • تنوع بالای محصولات

خرید دوچرخه کویر

کویر یک برند ایرانی است که کیفیت محصولات آن برای همگان تعریف شده است و علاوه بر دوچرخه در زمینه تولید انواع موتور هم فعالیت دارد .

کویر بهترین گزینه برای خرید دوچرخه است و برای هر سلیقه و سبک دوچرخه سوراری محصول دارد.

تنوع محصولات گروه کویر به گونه ایست که تمامی سبک های دوچرخه سواری و تمامی سایز ها را شامل میشود.

قیمت دوچرخه های کویر باتوجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب مباشد.

خرید دوچرخه اسپشیالایزد

خرید عمده دوچرخه اسپشیالایزد

برند اسپشیالایزد به دلیل تولید دوچرخه با فناوری کامپوزیت فشرده شهرت جهانی دارد و توانسته دوچرخه های حرفه ای برای سبک های کوهستان و مسابقه ای با وزن سبک تولید کند.

اسپشیالایزد یک برند محبوب آمریکایی است که برخی از محصولات آن در کشور های چین و تایوان مشغول به فعالیت هستند و برخی از مدل های آن در بازار دوچرخه ایران موجود می باشد، از ویژگی های دوچرخه های اسپشیالایزد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از آلیاژ FACT در تولید محصولات 
  • ساخته دوچرخه های سبک و مقاوم

خرید دوچرخه کراس

کراس یک برند ایرانی تولید کننده و وارد کننده انواع دوچرخه ها در کشور است و با شعار گسترش زندگی سالم انواع محصولات ورزشی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است.

تنوع دوچرخه های کراس بسیار زیاد بوده و برای تمامی سنین ، کودکان و بانوان دوچرخه دارد.

خرید دوچرخه کنندال

خرید عمده دوچرخه ککندال

برند کنندال یکی دیگر از برند های تولید کننده دوچرخه است که کار خود را با تولید انواع کوله پشتی ، ترینر دوچرخه و لوازم کمپینگ شروع کرد اما امروزه یکی از بهترین تولید کننده های دوچرخه در جهان است.

کنندال یک برند آمریکایی است که در تولید انواع دوچرخه با فناوری جدید فعالیت میکند و از مشخصات دوچرخه های تولید شده توسط این برند میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • استفاده از فیبر کربن و آلومینیوم برای ساخت بدنه 
  • دوچرخه های حرفه ای و سبک

خرید دوچرخه بیانچی

بیانچی یک برند قدیمی در حوزه تولید لوازم و تجهیزات پزشکی بود که از سال 1885 وارد عرصه دوچرخه سازی شد و اولین دوچرخه با لاستیک پنوماتیک را تولید کرد و همچنین اولیت تولید کننده ترمزهای کولیس چرخ جلو هم می باشد.

دوچرخه های بیانچی ایتالیایی بوده و در ایران طرفداران زیادی دارد .

خرید عمده دوچرخه بیانچی

خرید دوچرخه المپیا

خرید عمده دوچرخه المپیا

المپیا پرفروش ترین و محبوبترین دوچرخه در بازار دوچرخه ایران است و تنوع محصولات آن بسیار زیاد می باشد اما با توجه به درخواست بازار بیشتر دوچرخه های تولید شده توسط آن در سایز 12 برای کودکان و سایز 26 برای بزرگسالان است.

المپیا یک برند چینی ایرانی است که از ویژگی های منحصر به فرد آن میتوان به قیمت مناسب آن در کنار کیفیت بالای محصولاتش اشاره نمود. 

خرید دوچرخه جی تی

جی تی برندی معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف دوچرخه های جاده، کوهستان و BMX است و اسپانسر بسیاری از تیم های دوچرخه سواری می باشد.

برند ایتالیایی جی تی بیش از 70 مدل دوچرخه در طرح ها و سبک های مختلف به بازار های جهانی عرضه کرده است.

خرید عمده دوچرخه جی تی

خرید دوچرخه سرولو

خرید عمده دوچرخه سرولو

سرلو از برند های مطرح دوچرخه است که محصولات خود را در کانادا تولید میکند.

خرید دوچرخه بلاست

بلاست از برند های بسیار خوب در زیمنه تولید دوچرخه است و به نسبت سابقه کمی  که دارد به خوبی توانسته جای خود را در بازار های جهانی باز کند .

دوچرخه های تولید شده توسط این برند اسپانیایی ویژگی های زیر را دارا می باشد:

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • عملکرد بسیار خوب

خرید دوچرخه سانتاکروز

خرید عمده دوچرخه سانتاکرو

سانتا کروز یک برند تخصصی در کالیفرنیا است که به طراحی و تولید اختصاصی دوچرخه های کوهستان میپردازد.

یکی محصولات مشهور این برند دوچرخه Juliana است که به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده است.

خرید دوچرخه مارین

مارین یک برند نام آشنا در حوزه تولید دوچرخه های کوهستانی است و به صورت تخصصی به تولید دوچرخه های کوهستانی می پردازد اما محصولات دیگر آن شامل دوچرخه های شهری، جاده ای و بچه گانه و بانوان هم میشود.

مارین یک کمپانی معتبر در کالیفرنیا است.

خرید عمده دوچرخه مارین

خرید دوچرخه اورلورد

برند اورلورد در زمینه طراحی و توسعه انواع دوچرخه ها فعالیت میکند و دفتر مرکزی آن در کانادا می باشد اما محصولات آن در چین و تایوان تولید میشود.

این برند علاوه بر تولید انحصاری محصولات خود با سایر برند های مطرح  در زمینه تولید قطعات دوچرخه مثل تنه ، دوشاخ ، فرمان و … همکاری دارد.

خرید دوچرخه اسکات

برند اسکات یکی از بهترین برند های فعال در زمینه تولید دوچرخه ، لباس ورزشی و اسکی است که میتوان نمایندگی فروش آن را در سارسر کشور به راحتی پیدا کرد.

اسکات یک برند سویسی است و میتوان به جرئت گفت که بیشتر دوچرخه های حرفه ای در جهان توسط این برند تولید شده است ، از ویژگی های دوچرخه های اسکات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنوع و نوآوری در تولید محصولات 
  • تعدد نمایندگی درسراسر ایران و جهان
  • طراحی آیرودینامیکی
  • کیفیت بالای قطعات
خرید عمده دوچرخه اسکات
×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت