وارد شوید ثبت نام

قیمت توپی دوچرخه | توپی دوچرخه ارزان

بازدید: 2,743 بازدید
قیمت توپی دوچرخه

در مقالات قبلی به بررسی توپی دوچرخه، کارکرد و اهمیت آن در سیستم چرخ های دوچرخه پرداختیم و دانستیم که انواع توپی ها بر اساس محل نصب، نوع نصب و اینکه توپی های معمولی هستند یا رزوه دار با هم دیگر فرق دارند ، در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت توپی دوچرخه با شما صحبت کنیم و اطلاعات بسیار خوبی در مورد قیمت توپی ها در اختیارتان قرار خواهیم داد تا اگر قصد دارید این قطعه مهم را برای دوچرخه تان خریداری نمایید،  اطلاعات مفیدی در مورد قیمت آنها داشته باشید.

بعد از بررسی قیمت انواع توپی ها چد مدل از توپی های دوچرخه ارزان و در عین حال با کیفیت را خدمتتان معرفی خواهیم کرد که این توپی ها از برند های متفرقه هستند و به همین دلیل قیمت پایین تری دارند.

لازم به ذکر است که فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع لوازم و قطعات دوچرخه است و به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه میتواند تمامی مدل های توپی دوچرخه را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

قیمت توپی دوچرخه | توپی دوچرخه ارزان
قیمت توپی دوچرخه | توپی دوچرخه ارزان

قیمت خرید عمده توپی دوچرخه

امکان خرید عمده توپی دوچرخه در تعداد بالا برای سالن های دوچرخه سواری و مغازه ها و فروشگاه های لوازم دوچرخه در سراسر ایران از فروشگاه رووبایک و به قیمت خرید عمده و همکاری وجود دارد.

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع توپی های دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این قطعه فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از توپی های دوچرخه را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع توپی دوچرخه میتوانید به قسمت توپی و پره و طوقه دوچرخه در سایت مراجعه کرده و توپی های مختلف ساده و دیسکی را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده انواع توپی دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین توپی دوچرخه و پر فروش ترین توپی های دوچرخه را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی توپی های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت خرید عمده توپی دوچرخه

بررسی قیمت انواع توپی های دوچرخه 

توپی های دوچرخه از تنوع بالایی برخوردار هستند زیرا برای سایز های مختلف دوچرخه مدل ها و  برند های مختلفی از توپی در بازار موجود است که البته قیمت اکثر آنها در یک بازه مشخص است و تفاوت چندانی با هم دیگر ندارند، انچه که موجب تفاوت قیمت انواع توپی ها شده است تکنولوژی ساخت آنها است که مدل های جدید توپی از جمله توپی های بلبرینگی و توپی های ضامن دار و همچنین توپی های دیسکی موجود در بازار از قیمت بیشتری برخوردار هستند .

توپی های دوچرخه که در مرکز چرخ های عقب و جلو دوچرخه نصب میشوند از جمله قطعه های مصرفی هستند که باید هر چند وقت یکبار حتما تعویض شوند تا دوچرخه روان و بی صدا حرکت کند به همین دلیل اطلاع از قیمت های انواع توپی دوچرخه میتواند برایتان مفید و ارزشمند باشد.

توپی های ساده که برای دوچرخه های غیر دنده ای و با سیستم ترمز لقمه ای مناسب می باشند، از سایز 12 تا 28 موجود هستند که تفاوت قیمتی سایز های مختلف آن با هم بسیار اندک است و تقریبا بین 60 تا 80 هزارتومان هستند .

اما توپی های نسل جدید به دلیل کیفیت بالا و آپشن های زیادی که دارند از قیمت بیشتری برخوردار بوده و چند برابر توپی های معمولی قیمت دارند.

توپ 36 سوراخ عقب و جلو بلبرینگی دیسکی ضامندار شانفنگ مدل S36 یکی از جدید ترین بهترین توپی های دوچرخه است که از قیمت بالایی برخوردار است و برای دوچرخه های حرفه ای که سیستم ترمز بندی شان دیسکی است بسیار مناسب است که برای مشاهده قیمت آن میتوانید بر روی نام محصول کلیک کنید.

"بررسی

معرفی توپی دوچرخه قیمت مناسب 

برند های مختلفی در زمینه تولید توپی فعالیت دارند که شیمانو یکی از معروف ترین و قدیمی ترین آنهاست و از نظر کیفیت حرف اول را میزند، اما اگر دوچرخه شما حرفه ای نیست و قصد دارین با کمترین هزینه یک توپی با کیفیت برای دوچرخه تان خریداری نمایید، میتواند انواع توپی هایی که از برند های متفرقه هستند را خریداری کرده و بر روی دوچرخه تان نصب کنید.

در زیر لیستی از توپی های قیمت مناسب را برایتان آورده ایم که میتوانید آنها را با پرداخت کمترین هزینه و به صورت اینترنتی از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

توپ 36 سوراخ عقب دوچرخه

توپ 28 سوراخ جلو دوچرخ

توپ 16 سوراخ جلو دوچرخه

توپ 16 سوراخ عقب دوچرخه

توپ 36 سوراخ جلو دوچرخه

 

معرفی توپی های قیمت مناسب برای دوچرخه 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع توپی دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که تفاوت قیمت انواع توپی های دوچرخه بر اساس نوع توپی ها، تکنولوژی ساخت و برند تولید کننده آن ها است که میتوانید مدل های مختلف آن را برای دوچرخه با سایز های مختلف از فروشگاه رووبایک خریداری نمایی، جهت آشنایی بیشتر با سایر مدل های توپی دوچرخه و قیمت خرید عمده توپی دوچرخه میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “قیمت توپی دوچرخه | توپی دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت