وارد شوید ثبت نام

بهترین باربند دوچرخه | بهترین وسیله برای حمل دوچرخه با خودرو

بازدید: 3,888 بازدید
بهترین باربند حمل دوچرخه

انتخاب و خرید یک وسیله کاربردی برای حمل دوچرخه با ماشین که علاوه بر اینکه با خودرو و دوچرخه شما سازگار باشد، از کیفیت و دوام خوبی هم برخوردار باشد میتواند به شما کمک کند که در هنگام سفر و تفریح به راحتی دوچرخه تان را همراه خود ببرید و از رکاب زدن در طبیعت لذت ببرید،در مقالات قبلی درباره انواع باربند های حمل دوچرخه و قیمت آنها صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین باربند دوچرخه متناسب با بودجه و نوع خودرو و تعداد دوچرخه هایی که قصد حملشان را دارید، میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع باربند دوچرخه را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله باربند حمل دوچرخه  است که بهترین و با کیفیت ترین باربند های دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم یکی از بهترین و با کیفیت ترین باربند های حمل دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود می باشد و تقریبا با تمامی خودرو ها سازگار میباشد را به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین باربند دوچرخه | بهترین وسیله برای حمل دوچرخه با خودرو
بهترین باربند دوچرخه | بهترین وسیله برای حمل دوچرخه با خودرو

نکات خرید بهترین باربند برای حمل دوچرخه با ماشین

برای آنکه بتوانید بهترین باربند را جهت حمل دوچرخه با ماشین خریداری نمایید، صرفا خرید باربند گران قیمت کار درستی نخواهد بود ، برای خرید یک باربند خوب و کاربردی علاوه بر قیمت باربند دوچرخه باید به چند نکته دیگر هم توجه داشته باشید :

نکته اول برای خرید بهترین باربند این است که به نوع خودرو تان توجه داشته باشید و مطابق با آن هرکدام از باربند های سقفی، قفلی و یا صندوقی را انتخاب کنید، به عنوان مثال برای ماشین هایی که فاقد صندوق عقب هستند مثل هاچبک نمیتوان از باربند های صندوقی استفاده نمود و بهتر است مدل های سقفی را برای آن خریداری نمایید، و یا برخی از خودرو های شاسی بلند که امکان نصب باربند های صندوقی را ندارند میتوانند از باربند های قفلی استفاده کنند.

دومین نکته که در هنگام خرید باربند حمل دوچرخه باید مد نظر داشته باشید، تعداد دوچرخه هایست که قصد دارید آنها را با خودرو حمل کنید، انواع مختلف باربند ها توانایی حمل دوچرخه از 1 عدد تا 5 عدد دار دارند.

جنس باربند و روکش بدنه آنها از دیگر مواردیست که برای خرید باربند دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید و باید به گونه ای باشد که تحمل وزن و استقامت بالایی داشته باشد و دارای روکش های ضربه گیر باشد که خط و خشی روی بدنه ماشین ایجاد نکند.

اگر قصد خرید باربند های سقفی را دارید باید توجه داشته باشید که در طول مسیرتان پل یا زیر گذر وجود نداشته باشد و یا اگر وجود دارد ارتفاع آن به اندازه ای باشد که به راحتی بتوان از زیر آن عبور کرد.

نکات خرید بهترین باربند برای حمل دوچرخه با ماشین
نکات خرید بهترین باربند برای حمل دوچرخه با ماشین

بهترین باربند حمل دوچرخه 

با توجه به نکات بالا یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه خرید باربند دوچرخه ” باربند حمل دوچرخه مدل 9699 ” می باشد که از جمله باربند های صندوقی است و جهت قرارگیری دوچرخه در قسمت عقبی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد.

آنچه که موجب برتری این مدل باربند نسبت به مدل های مشابه شده است، کیفیت بالای بدنه و رویه این محصول است و با تمامی خودرو ها سازگار میباشد ، وزن کمی دارد و نصب آن بر روی خودرو بسیار ساده است.

قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی های این باربند حمل دوچرخه است که باعث شده جزو پرفروش ترین باربند ها قرار گیرد، مشخصات این باربند را میتوانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

وزن 6000 g
ابعاد       65 × 60 × 15 cm
بهترین باربند حمل دوچرخه 
بهترین باربند حمل دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله یکی از بهترین باربند های دوچرخه را که قیمت مناسبی دارد و جزو پرفروش ترین وسایل برای حمل دوچرخه با خودرو است را به شما معرفی کردیم که امیدواریم مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد، در صورتی که در زمینه خرید عمده باربند حمل دوچرخه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت