وارد شوید ثبت نام

انواع عینک دوچرخه سواری | لیست بهترین عینک های دوچرخه

بازدید: 2,383 بازدید
انواع عینک دوچرخه سواری

استفاده از یک عینک دوچرخه سواری با لنز های کاربردی برای انواع آب و هوا میتواند کیفیت دوچرخه سواری تان را بهبود بخشیده و از چشم های شما در برابر نور های اضافی، اشعه های مضر و همچنین گرد و خاک و سنگ ریزه ها مراقبت کند، برای تمامی افرادی که به صورت حرفه ای و یا مبتدی دوچرخه سواری میکنند لازم است تا از عینک های استاندارد و با کیفیت برای مراقبت از چشم هایشان استفاده کنند، در این مقاله ضمن بررسی مزایای استفاده از عینک در حین دوچرخه سواری شما را با انواع عینک دوچرخه سواری آشنا خواهیم کرد و لیستی از بهترین عینک های دوچرخه سواری را که به صورت تکی و عمده در فروشگاه رووبایک موجود می باشد را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

استفاده از عینک در حین دوچرخه سواری دارای مزیت هایی است که از جمله آنها میتوان به مراقبت از چشم ها اشاره نمود، که این مورد یکی از اصلی ترین دلایل برای استفاده از عینک ها در حین دوچرخه سواری است.

عینک های مخصوص دوچرخه سواری به خوبی روی صورت فیکس میشوند به گونه ای که دوچرخه سوار میتواند با خیال راحت سر خود را به بالا و پایین خم کند ، بدون این که نگران افتادن عینک باشد.

برخی از عینک های دوچرخه به گونه ای طراحی شده اند که امکان قرار گیری روی عینک های طبی را دارند، بنابراین اگر چشم هایتان ضعیف است و از عینک های طبی استفاده میکنید، جای هیچ نگرانی نیست چرا که میتوانید از عینک های دوچرخه سواری مخصوص در کنار عینک های ظبی استفاده نمایید.

انواع عینک دوچرخه سواری | لیست بهترین عینک های دوچرخه
انواع عینک دوچرخه سواری | لیست بهترین عینک های دوچرخه

انواع عینک های دوچرخه سواری

تنوع و گوناگونی انواع عینک های دوچرخه در شکل ظاهری،وزن و فریم آنها است و همچنین کیفیت لنز عینک و رنگ شیشه های عینک از دیگر مواردی هستند که موجب تفاوت عینک های مختلف با هم دیگر شده است.

در ادامه به منظور بررسی انواع عینک های دوچرخه سواری آنها از سه جهت مورد بررسی قرار خواهیم داد که عبارتند از شکل ظاهری عینک، نوع لنز عینک و همچنین رنگ شیشه عینک

انواع عینک های دوچرخه از نظر طراحی ظاهری

اولین موردی که در هنگام خرید عینک دوچرخه سواری مورد بررسی قرار میگیرد، شکل ظاهری آن است که در وزن ها و سایز های مختلف به بازار عرضه شده اند، جنس متریالی که برای طراحی فریم عینک به کار میرود تاثیر بسزایی در وزن آن دارد و همواره بهتر است از عینک هایی استفاده شود که وزنشان کم است تا فشار بر روی صورت و بینی را به حداقل رساند.

سایز عینک ها بر اساس سایز صورت افراد باید مشخص شود و به گونه ای باشد که تمامی قسمت های چشم را پوشش دهد به گونه ای که احتمال نفوذ نور و یا سنگ ریزه در چشم وجود نداشته باشد.

انواع عینک های دوچرخه از نظر طراحی ظاهری
انواع عینک های دوچرخه از نظر طراحی ظاهری

لنز انواع عینک های دوچرخه 

مهمترین نکته در خرید عینک دوچرخه نوع لنز آن است که این مورد تاثیر زیادی در قیمت عینک هم خواهد داشت، هر عینکی که برای دوچرخه سواری مورد استفاده قرار میگیرد باید دارای لنز uv باشد تا ضمن جلوگیری از برخورد اشعه های مضر خورشید به چشم از خستگی و خیره شدن چشم جلوگیری کند.

یکی از بهترین لنز های عینک دوچرخه لنز های پلاریزه است که از بازتاب نور و برخورد آن با چشم جلوگیری میکند.

لنز های فتوکروماتیک یکی دیگر از لنز های کاربردی برای عینک های دوچرخه سواری هستند که میتوانند در شرایط مختلف جوی از جمله آب و هوای بارانی و یا آفتابی رنگ اجسام را به صورت طبیعی به شما نشان دهد.

برخی از عینک های دوچرخه دارای چند لنز مختلف هستند و فریم آنها به گونه ای طراحی شده است که میتوان لنز ها به سادگی تعویض نمود.

لازم به ذکر است که انواع مختلف لنز های عینک دوچرخه در 2 نوع شیشه ای و پلاستیکی موجود هستند.

لنز انواع عینک های دوچرخه 
لنز انواع عینک های دوچرخه

رنگ شیشه عینک های دوچرخه سواری 

رنگ شیشه عینک های دوچرخه ممکن است به صورت نقره ای ، مشکی، زرد، نارنجی، هولوگرامی و آبی باشد که برخلاف تصور عموم این رنگبندی برای زیبایی عینک نیست و هر کدام از رنگ ها به منظور خاص طراحی شده اند و میتوانند از چشم در شرایط های مختلف مراقبت نماید.

به عنوان مثال رنگ شیشه زرد برای دوچرخه سواری در شب مناسب است و رنگ لنز های هولوگرامی برای دوچرخه سواری در آب و هوای برفی مناسب می باش.

رنگ شیشه عینک های دوچرخه سواری 
رنگ شیشه عینک های دوچرخه سواری

لیست بهترین عینک های دوچرخه سواری

در زیر 4 مدل از بهترین عینک دوچرخه سواری آورده شده است که برای مشاهده مدل های بیشتر میتوانید به صفحه عینک دوچرخه سواری مراجعه نمایید و تمامی مدل های عینک دوچرخه را با جزییات و قیمت مشاهده نمایید، لازم به ذکر است که تمامی مدل های عینک دوچرخه سواری موجود در فروشگاه رووبایک به صورت تکی و عمده موجود هستند و برای خرید به صورت تکی میتوانید سفارش خود را در وب سایت ثبت نمایید و جهت خرید عینک دوچرخه سواری به صورت عمده میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت عینک دوچرخه سواری به صورت عمده را به شما بگویند.

عینک دوچرخه سواری مدل G96

عینک دوچرخه سواری مدل LT1920

عینک دوچرخه سواری مدل S58

عینک دوچرخه مدل 5011

لیست بهترین عینک های دوچرخه سواری
لیست بهترین عینک های دوچرخه سواری

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی انواع عینک هایی که برای دوچرخه سواری مناسب می باشد پرداختیم و گفتیم که عینک ها بر اساس جنس، نوع لنز و رنگ شیشه شان به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که امیدواریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد و اگر سوال یا ابهامی در زمینه خرید عینک دوچرخه به صورت تکی و یا عمده دارید میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “انواع عینک دوچرخه سواری | لیست بهترین عینک های دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت