ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

آشنایی با انواع میل تنه دوچرخه | لیست بهترین توپی تنه های دوچرخه

بازدید: 4,440 بازدید
انواع میل تنه دوچرخه

میل تنه و یا توپی تنه دوچرخه اصلی ترین بخش در سیستم حرکتی دوچرخه است که در داخل تنه دوچرخه قرار میگیرد به همین دلیل شاید خیلی با آن آشنا نباشید، این قطعه نقش موثری در رکاب زدن و حرکت کردن دوچرخه دارد و در صورتی که مشکلی برای آن ایجاد شود ( هرز شود و یا تاب بردارد ) باید آن را تعویض کرد، انواع میل تنه های دوچرخه شامل میل تنه های رزوه ای و بلبرینگی میشود که در این مقاله قصد داریم انواع میل تنه یا همان توپی تنه ها را بررسی کنیم.

تمامی مدل های میل تنه برای دوچرخه های حرفه ای یا معمولی با هر سایزی شامل دو عدد بلبرینگ یا ساچمه ، دو عدد کاسه تنه و یک عدد میل لنگ داخلی است که در قسمت میانی تنه دوچرخه قرار مگیرد و وظیفه آن اتصال طبق قامه و رکاب های دوچرخه به تنه دوچرخه است و امکان چرخش رکاب ها را فراهم میکند به همین دلیل نقش اساسی در حرکت دوچرخه را ایفا میکند.

انواع توپی تنه ها توسط برند های مختلف و با کیفیت های گوناگون در بازار لوازم دوچرخه موجود می باشد که برای خرید آن باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید و همچنین بر اساس سایز و نوع تنه و طبق قامه دوچرخه ، توپی تنه متناسب را خریداری نمایید، فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع میل تنه دوچرخه با کیفیت عالی و و قیمت مناسب به صورت تک و عمده است که جهت مشاهده تمامی مدل های میل تنه و کاسه تنه دوچرخه میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

آشنایی با انواع میل تنه دوچرخه | لیست بهترین توپی تنه های دوچرخه
آشنایی با انواع میل تنه دوچرخه | لیست بهترین توپی تنه های دوچرخه

میل تنه رزوه ای یا بلبرینگی

همانطور که گفته شد تمامی مدل های میل تنه اعم از رزوه ای یا بلبرینگی دارای میل لنگ، ساچمه و کاسه تنه هستند اما نحوه قرار گیری و تکنولوژی ساخت آنها در مدل های بلبرینگی و روزه ای آنها را از یک دیگر متمایز کرده است.

توپی تنه های بلبرینگی نسل جدید میل تنه های دوچرخه هستند که تمامی اجزا آن به صورت پکیج شده است و از ویژگی های آن میتوان به نصب آسان تر و روان تر حرکت کردن دوچرخه اشاره نمود.

در مدل های قدیمی تر میل تنه دوچرخه که همان میل تنه های روزه ای بودند، هرکدام از اجزا آن یعنی کاسه تنه ، میل لنگ و بلبرینگ ها به صورت جدا از هم بودند و به اندازه میل تنه های بلبرینگی روان نبودند.

امروزه اکثر افراد تمایل به استفاده از میل تنه های بلبرینگی را دارند که برای اینکار میتوانند انواع توپی تنه های بلبرینگی را متناسب با سایز دوچرخه و نوع تنه و طبق قامه دوچرخه خریداری کرده و جایگزین توپی تنه های رزوه ای کنند .

تعویض میل تنه از رزوه ای به بلبرینگی میتواند تاثیر بسزایی در رکاب زدن شما داشته باشد و به محض تعویض توپی تنه این تفاوت را احساس خواهید کرد.

در فروشگاه رووبایک انواع مختلف توپی تنه های روزه ای و بلبرینگی و همچنین کاسه تنه ها موجود است و میتوانید بر اساس نوع دوچرخه تان، انواع میل تنه را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

میل تنه رزوه ای یا بلبرینگی
میل تنه رزوه ای یا بلبرینگی

میل تنه چهارگوش یا گرد

پیش تر گفتیم که میل تنه به عنوان اتصال دهنده رکاب ها و طبق قامه به تنه دوچرخه هستند و با توجه به این که طبق قامه ها به دو صورت گرد و یا چهارگوش موجود هستند ، میل تنه ها هم باید متناسب با آنها به صورت گرد و یا چهارگوش خریداری شوند.

تفاوت میل تنه های گرد و چهارگوش در میله لنگ آنهاست که ممکن است گرد و یا 4 گوش باشند که این تفاوت در شکل ظاهری آنها کاملا مشهود است ، در هنگام خرید میل لنگ باید توجه داشته باشید که طبق قامه شما از کدام نوع است و متناسب با آن میل تنه دوچرخه تان را خریداری نمایید تا در هنگام اتصال میل تنه به طبق قامه مشکلی ایجاد نشود.

میل تنه چهارگوش یا گرد
میل تنه چهارگوش یا گرد

لیست بهترین توپی تنه های دوچرخه

در ادامه چند مدل از بهترین و پرفروش ترین توپی تنه های موجود در فروشگاه رووبایک آورده شده است که تمامی آنها را میتوانید به صورت عمده و یا تکی خریداری نمایید، برای مشاهده قیمت فروش تکی هر کدام از توپی تنه ها میتوانید بر روی آن کلیک کنید و اگر قصد خرید انواع میل تنه دوچرخه به صورت عمده را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید تا قیمت همکاری فروش انواع توپی تنه را به شما اعلام کنند.

میل تنه بلبرینگی دوچرخه نکو مدل B910

میل تنه بلبرینگی شیمانو

میل تنه رزوه ای دوچرخه 

توپی تنه دوچرخه

میل تنه دوچرخه مدل چهارگوش

لیست بهترین توپی تنه های دوچرخه
لیست بهترین توپی تنه های دوچرخه

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع میل تنه های دوچرخه از جمله میل تنه های گرد، چهارگوش، روزه ای و بلبرینگی پرداختیم و چند مدل از پرفروش ترین توپی تنه های موجود در فروشگاه رووبایک را به شما معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت