ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

قیمت دست دنده دوچرخه | شیفتر دوچرخه ارزان

بازدید: 3,494 بازدید
قیمت دست دنده دوچرخه

یکی از مهمترین اجزا دوچرخه برای دوچرخه های دنده ای دست دنده ها یا همان شیفتر ها هستند که به کمک آنها میتوان از سیستم دنده دوچرخه استفاده کرد و آن را تنظیم نمود، انواع مختلفی از شیفتر ها در بازار لوازم یدکی دوچرخه موجود می باشد و قیمت دست دنده دوچرخه از جمله فاکتور هایست که برای خرید آن مورد توجه قرار میگیرد.

در صورت استفاده اصولی و همچنین مراقبت از شیفتر ها ممکن است سال ها برایتان کار کند و نیاز به تعویض آن نداشته باشید اما اگر بنا به دلیلی لازم باشد که آن را تعمیر و یا عوض کنید باید بهترین شیفتر دوچرخه را متناسب با سیستم دنده دوچرخه خود تهیه نمایید که در این میان قیمت شیفتر دوچرخه بسیار اهمیت دارد.

ما در این مقاله قصد داریم انواع دست دنده ها از جمله دست دنده وسپایی، دست دنده ترمزدار، دست دنده کلاچ دار ، دست دنده 9 سرعته و دست دنده های فلزی را از نظر قیمت و مشخصات مورد بررسی قرار دهیم، همچنین به بررسی قیمت برند های مختلف برای دسته دنده دوچرخه خواهیم پرداخت .

فرووشگاه رووبایک سال هاست که در زمینه عرضه مستقیم انواع لوازم و قطعات دوچرخه به صورت تک و عمده فعالیت دارد و میتوان مدل های مختلف دست دنده و شیفتر را با بهترین قیمت به صورت تک و عمده برایتان فراهم آورد .

قیمت دست دنده دوچرخه | شیفتر دوچرخه ارزان
قیمت دست دنده دوچرخه | شیفتر دوچرخه ارزان

قیمت انواع دست دنده دوچرخه 

تنوع و گوناگونی دست دنده هایی که برای دوچرخه موجود است بسیار زیاد بوده و هر کدام رنج قیمتی مشخصی دارند به گونه ای که هر کس با هر بودجه ای که در نظر گرفته باشد میتواند یکی از انواع دسته دنده های دوچرخه را برای خود خریداری نماید.

نوع عملکرد دسته دنده، جنس و برند آن از جمله عواملی هستند که بر قیمت دست دنده ها تاثیر میگذارند.

قیمت دست دنده وسپایی 

دست دنده های وسپایی از محبوب ترین دست دنده های دوچرخه هستند و با توجه به این که استفاده از آن ها ساده بوده و به کمک آنها به راحتی میتوان دنده دوچرخه را تعویض نمود جزو پرفروش ترین شیفتر های دوچرخه محسوب میشوند.

دست دنده های وسپایی ظاهری ساده داشته و فضای کمی را بر روی فرمان دوچرخه اشغال میکند و برند های مختلفی از جمله شیمانو ، سایگون و برند های متفرقه این محصول را تولید کرده اند.

برای مشاهده قیمت دست دنده ها وشیفتر های دوچرخه وسپایی بر روی آن کلیک کنید .

دست دنده وسپایی دوچرخه مدل P1

دست دنده وسپایی سایگون مدل ایندکس

قیمت دست دنده وسپایی 
قیمت دست دنده وسپایی

قیمت دست دنده فلزی 

دست دنده های فلزی ارزان ترین دست دنده های موجود در بازار هستند و برای افرادی که به دنبال خرید یک شیفتر قیمت مناسب و ارزان و همچنین مقاوم هستند بهترین انتخاب می باشد.

شیفتر های فلزی معمولا از جنس آلومینیوم هستند و به ساده ترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده اند و به دلیل نبود هیچ چرخ دنده و سیستم پیچیده ای در آن به راحتی خراب نمیشوند و میتوانند برای طولانی مدت عمر کنند.

برای مشاهده قیمت دست دنده فلزی دوچرخه میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دسته دنده فلزی دوچرخه مدل KD5

 

قیمت دست دنده فلزی 
قیمت دست دنده فلزی

قیمت دست دنده 9 سرعته

نکته مهمی که برای خرید دست دنده ها باید مورد توجه قرار داد تعداد سرعت های دوچرخه است که بر اساس خودرو و طبق قامه دوچرخه مشخص میشود به گونه ای که هر چه تعداد دنده های دوچرخه بیشتر باشد از سیستم دنده ای پیچیده تری برخوردار است و برای تعویض دنده های آن باید از دسته دنده های بهتر و مرغوب تری استفاده نمود .

هر چه تعداد دنده های دوچرخه بیشتر باشد قیمت دست دنده ای که باید برای آن تهیه شود هم بیشتر خواهد بود .

در زیر دو مدل از دست دنده های 7 و 9 سرعته موجود در فروشگاه رووبایک آورده شده است که برای مشاهده قیمت آنها میتوانید بر روی آن کلیک نمایید.

دست دنده کلاچ دار دوچرخه 7 سرعته مدل EF51

شیفتر دوچرخه 9 سرعته مدل SF

قیمت دسته دنده دوچرخه کلاچ دار

دست دنده های کلاچ دار نوع جدید تر و با تکنولوژی پیچیده تری از دست دنده ها هستند و به همین دلیل از نظر قیمتی نسبت به دست دنده های ساده گران تر بوده و جزو شیفتر های رده بالا برای دوچرخه محسوب میشود .

برای مشاهده قیمت شیفتر کلاچ دار در فروشگاه رووبایک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دست دنده کلاچ دار دوچرخه 7 سرعته مدل EF51

قیمت دسته دنده دوچرخه کلاچ دار

قیمت برند های مختلف دست دنده

شیمانو برترین برند شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم و قطعات دوچرخه است و بدون شک بهترین و بی رقیب ترین برند برای سیستم دنده و از جمله شیفتر دوچرخه می باشد و نکته ای که از نظر قیمت دست دنده دوچرخه شیمانو باید مد نظر داشته باشید این است که معمولا قیمت بالایی دارند .

با توجه به قیمت بالای انواع دست دنده های برند شیمانو شاید برخی توانایی خرید آن را نداشته باشند که جای هیچ نگرانی نیست چراکه میتوان با صرف هزینه ی کمتر انواع شیفتر های دوچرخه را از برند های متفرقه مانند سایگون خریداری نمود.

فروشگاه رووبایک تنوع کاملی از برند های معروف و متفرقه را برای دست ‌دنده و شیفتر دوچرخه با قیمت های مناسب و اقتصادی موجود دارد که برای خرید هرکدام میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا درصورتی که نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید میتوانید با شماره های درج شه در سایت تماس بگیرید.

برای مشاهده و خرید تمامی مدل های دسته دنده دوچرخه با قیمت های مختلف بر روی آن کلیک نمایید.

قیمت برند های مختلف دست دنده
قیمت برند های مختلف دست دنده

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع شیفتر ها و دست دنده های دوچرخه به عنوان یکی از مهمترین قطعات در سیستم دنده‌ دوچرخه پرداختیم و مدل های گوناگون شیفتر های 7 سرعته ، شیفتر های 9 سرعته ، شیفتر های کلاچ دار، شیفتر های وسپایی و شیفتر های فلزی را از نظر قیمتی به شما معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

اگر در زمینه قیمت دست دنده دوچرخه به صورت تک و عمده سوالی دارید میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک به صورت تلفنی و حضوری در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت