ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

قیمت تایر دوچرخه | خرید لاستیک دوچرخه با بهترین قیمت

بازدید: 5,508 بازدید
قیمت تایر دوچرخه

تایر دوچرخه همانند تیوپ دوچرخه یکی دیگر از اقلام مصرفی در دوچرخه است که به صورت مستقیم با سطح زمین در تماس بوده و به همین دلیل زودتر از دیگر قطعات ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد، قیمت تایر دوچرخه برای افرادی که به دنبال خرید تایر برای دوچرخه شان هستند حائز اهمیت است و همه به دنبال خرید تایر با کیفیت و با بهترین قیمت هستند تا بتوانند هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری دوچرخه شان را کاهش دهند.

فروشگاه رووبایک سال هاست که در زمینه فروش لوازم دوچرخه به صورت تک و عمده فعالیت دارد و تمامی مدل های تایر را با برند ها و سایز های مختلف موجود دارد که برای خرید تایر از فروشگاه رووبایک با بهترین قیمت میتوانید به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایید.

قیمت تایر دوچرخه | خرید لاستیک دوچرخه با بهترین قیمت
قیمت تایر دوچرخه | خرید لاستیک دوچرخه با بهترین قیمت

قیمت انواع تایر دوچرخه

عمده تفاوت انواع تایر ها با همدیگر در سایز، برند، ضخامت و همچنین کشور سازنده تایر است البته برخی تایر های خاص دیگری هم هستند مانند تایر های ساحلی و تایر های کورسی که برای دوچرخه ها تولید شده اند و از جمله تایر های خاص برای دوچرخه محسوب میشود.

برای آنکه بتوانید یک تایر قیمت مناسب و متناسب با نوع دوچرخه تان بخرید باید به سایر تایر توجه داشته باشید که با دوچرخه تان همخوانی داشته باشد و عموما انواع تایر ها در فروشگاه های لوازم دوچرخه بر اساس سایز بندی شان طبقه بندی میشوند.

با توجه به این که انواع تیوپ های دوچرخه از نظر کیفیت ساخت ، برند و با همدیگر متفاوت هستند، خریداران لاستیک برای دوچرخه حق انتخاب های زیادی برای خرید دارند و میتوانند با توجه به هزینه ای که برای خرید تعویض و یا تعمیر لاستیک دوچرخه کنار گذاشته اند یکی از انواع تایر ها را متناسب با سایز و نوع دوچرخه خود خریداری نمایند.

در ادامه قصد داریم قیمت انواع تایر و لاستیک دوچرخه را متناسب با سایز و برند تولید کننده آن مورد بررسی قرار دهیم و در این بین چند مدل از بهترین تایر های ‌دوچرخه را به شما معرفی خواهیم کرد که تمامی آنها در فروشگاه رووبایک موجود می باشد و میتوانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید.

قیمت انواع تایر دوچرخه
قیمت انواع تایر دوچرخه

قیمت تایر دوچرخه 12

تایر دوچرخه 12 برای دوچرخه های بچه گانه سایز 12 مناسب است و با توجه به این که نیاز به تیوپ دارد یا خیر به دو دسته تقسیم میوشد، لاستیک های تیوپ دار و لاستیک های فومی یا تیوبلس.

از مزایای لاستیک های فومی میتوان به نصب آسان، ضد پنچری بودن و قیمت مناسب آن اشاره نمود اما عیب آنها این است که وزن زیادی دارند اما برای دوچرخه های کودکان که با سرعت دوچرخه سواری نمیکنند مناسب است.

لاستیک های معمولی برای دوچرخه سایز 12 نیازمند تیوپ هستند که میتوانید انواع تیوپ دوچرخه سایز 12 را همراه با تایر از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

معمولا پهنای تایر های سایز 12 برابر است با 2.125 سانتی متر و وزنی برابر با 470 الی 570 گرم دارند ، از جمله برند های مطرح تولید کننده انواع تایر های دوچرخه سایز 12 میتوان به یزد تایر و ایران یاسا اشاره نمود که میتوانید محصولات مربوط به آن را دررفروشگاه رووبایک مشاهده نمایید.

در زیر برخی از بهترین و پرفروش ترین تایر های سایز 12 آورده شده است که برای مشاهده قیمت و جزییات مربوط به هر کدام تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

تایر 12 یاسا گل دار مدل NP

تایر 12 یاسا پهن گل کندایی مدل KP

تایر دوچرخه یزد مدل 12*2.125

تایر 12 فومی توپر مدل A12

قیمت تایر دوچرخه 12
قیمت تایر دوچرخه 12

قیمت تایر دوچرخه 16

تایر دوچرخه 16 برای دوچرخه های بچه گانه سایز 16 مناسب است و با توجه به این که نیاز به تیوپ دارد یا خیر به دو دسته تقسیم میوشد، لاستیک های تیوپ دار و لاستیک های فومی یا تیوبلس.

از مزایای لاستیک های فومی میتوان به نصب آسان، ضد پنچری بودن و قیمت مناسب آن اشاره نمود اما عیب آنها این است که وزن زیادی دارند اما برای دوچرخه های کودکان که با سرعت دوچرخه سواری نمیکنند مناسب است.

لاستیک های معمولی برای دوچرخه سایز 16 نیازمند تیوپ هستند که میتوانید انواع تیوپ دوچرخه سایز 16 را همراه با تایر از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

معمولا پهنای تایر های سایز 16 برابر است با 2.125، 1.75 و 2.0 سانتی متر و وزنی برابر با 600 الی 630 گرم دارند ، از جمله برند های مطرح تولید کننده انواع تایر های دوچرخه سایز 16 میتوان به یزد تایر و ایران یاسا اشاره نمود که میتوانید محصولات مربوط به آن را دررفروشگاه رووبایک مشاهده نمایید.

در زیر برخی از بهترین و پرفروش ترین تایر های سایز 16 آورده شده است که برای مشاهده قیمت و جزییات مربوط به هر کدام تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

تایر 16 یاسا پهن گل کندایی مدل KP

تایر دوچرخه یزد مدل 16*2.0

تایر دوچرخه یزد مدل 16*1.75

تایر 16 فومی توپر مدل A16

قیمت تایر دوچرخه 20

تایر دوچرخه 20 برای دوچرخه های بچه گانه سایز 20 مناسب است و با توجه به این که نیاز به تیوپ دارد یا خیر به دو دسته تقسیم میوشد، لاستیک های تیوپ دار و لاستیک های فومی یا تیوبلس.

از مزایای لاستیک های فومی میتوان به نصب آسان، ضد پنچری بودن و قیمت مناسب آن اشاره نمود اما عیب آنها این است که وزن زیادی دارند اما برای دوچرخه های کودکان که با سرعت دوچرخه سواری نمیکنند مناسب است.

لاستیک های معمولی برای دوچرخه سایز 20 نیازمند تیوپ هستند که میتوانید انواع تیوپ دوچرخه سایز 20 را همراه با تایر از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

معمولا پهنای تایر های سایز 20 برابر است با 2.125، 1.75 و 2.35 سانتی متر و وزنی برابر با 800 گرم دارند علاوه بر آن ممکن است لاستیک هایی با پهنای 3.00 هم دیده باشید که این تایر ها برای دوچرخه های ساحلی مناسب هستند ، از جمله برند های مطرح تولید کننده انواع تایر های دوچرخه سایز 20 میتوان به یزد تایر و ایران یاسا اشاره نمود که میتوانید محصولات مربوط به آن را دررفروشگاه رووبایک مشاهده نمایید.

در زیر برخی از بهترین و پرفروش ترین تایر های سایز 20 آورده شده است که برای مشاهده قیمت و جزییات مربوط به هر کدام تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

تایر 20 یاسا گل دار مدل NP

تایر دوچرخه یزد مدل 20*2.125

تایر دوچرخه یزد مدل 20*1.75

تایر دوچرخه ساحلی مدل 20.300

تایر 20 فومی توپر مدل A20

تایر 20 یاسا پهن گل کندایی مدل KP

قیمت تایر دوچرخه 24

تایر دوچرخه 24 برای دوچرخه های سایز 24 مناسب است که برای این سایز دوچرخه ها برخلاف دوچرخه های بچه گانه لاستیک ها به صورت تیوپ دار هستند که وزن مناسب تری دشته باشند و همچنین با سرعت بیشتری بتوان رکاب زد.

اگر میخواهید تیوپ و لاستیک را به صورت یکجا برای دوچرخه سایز 24 خریداری نمایید میتوانید از قسمت مربوط به تیوپ ها در رووبایک دیدن کنید که انواع تیوب ها را از برند ها و باسایز های مختلف موجود دارد.

معمولا پهنای تایر های سایز 24 برابر است با 2.125، 1.75، 2.2 و 2.35 سانتی متر، از جمله برند های مطرح تولید کننده انواع تایر های دوچرخه سایز 24 میتوان به یزد تایر و ایران یاسا اشاره نمود که میتوانید محصولات مربوط به آن را در فروشگاه رووبایک مشاهده نمایید.

در زیر برخی از بهترین و پرفروش ترین تایر های سایز 24 آورده شده است که برای مشاهده قیمت و جزییات مربوط به هر کدام تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

تایر 235*24 یاسا پهن گل کندایی

تایر دوچرخه یزد مدل 24*1.75 

تایر دوچرخه یزد مدل 24*2.2 

قیمت تایر دوچرخه 24
قیمت تایر دوچرخه 24

قیمت تایر دوچرخه 26

تایر دوچرخه 26 برای دوچرخه های سایز 26 مناسب است که برای این سایز دوچرخه ها برخلاف دوچرخه های بچه گانه لاستیک ها به صورت تیوپ دار هستند که وزن مناسب تری دشته باشند و همچنین با سرعت بیشتری بتوان رکاب زد.

اگر میخواهید تیوپ و لاستیک را به صورت یکجا برای دوچرخه سایز 26 خریداری نمایید میتوانید از قسمت مربوط به تیوپ ها در رووبایک دیدن کنید که انواع تیوب ها را از برند ها و باسایز های مختلف موجود دارد.

معمولا پهنای تایر های سایز 26 برابر است با 1.95 و 2.35 سانتی متر، از جمله برند های مطرح تولید کننده انواع تایر های دوچرخه سایز 26 میتوان به یزد تایر، وایب، کندا و ایران یاسا اشاره نمود که میتوانید محصولات مربوط به آن را در فروشگاه رووبایک مشاهده نمایید.

در زیر برخی از بهترین و پرفروش ترین تایر های سایز 26 آورده شده است که برای مشاهده قیمت و جزییات مربوط به هر کدام تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

تایر دوچرخه وایب مدل 26.235 

تایر دوچرخه کندا مدل 26.235 

تایر 235*26 یاسا پهن گل کندایی

تایر 26*3/8 یاسا

تایر دوچرخه یزد مدل 26*1.95

قیمت تایر دوچرخه 27.5

دوچرخه های سایز 27.5 از جدیدترین دوچرخه هایی هستند که به بازار دوچرخه ایران راه پیدا کرده و اخیرا با توجه با این که سایز آن با شرایط بدنی ایرانی ها سازگار است طرفداران بسیاری پیدا کرده است .

برند ایران یاسا از جمله بهترین برند های ایرانی است که برای تمامی سایز های دوچرخه و از جمله سایز 27.5 تایر دارد و با پهنای 2.30 این لاستیک را میتوانید خریداری نمایید، برای مشاهده جزییات و قیمت آن تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تایر 27/5 یاسا 

قیمت تایر دوچرخه 27.5
قیمت تایر دوچرخه 27.5

قیمت تایر دوچرخه 28

تایر دوچرخه سایز 28 برای دوچرخه های سایز 28 که عموما دوچرخه های کورسی و مسابقه ای هستند مناسب است، از ویژگی های اصلی این تایر ها میتوان به باریک بودن و قطر آنها اشاره کرد که به گونه ای طراحی شده که دوچرخه سوار بتواند با سرعت بیشتری حرکت کند .

برند وایب به عنوان یکی از بهترین برند های چینی تولید کننده لوازم دوچرخه مدل های مختلفی از تایر های سایز 28 و تایر های دوچرخه کورسی را وارد بازار کرده است که برای مشاهده آنها و همچنین اطلاع از قیمت آنها میتوانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

تایر 42*700 وایب

ایر 35*700 وایب

قیمت تایر دوچرخه 29

تایر دوچرخه 29 برای دوچرخه های سایز 29 که اخیرا در بازار های دوچرخه تعداد آنها رو به افزایش است مناسب می باشد که برند وایب تایر های مناسب این سایز دوچرخه را با پهنای 2.125 و 2.35 به بازار عرضه کرده است برای خرید این محصول میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تایر 235*29 وایب 

خلاصه مطالب

در این مقاله که برای بررسی تخصصی قیمت انواع تایر دوچرخه نوشته شده است ، به بررسی انواع تایر ها در سایز ها و برند های مختلف پرداختیم و برای خرید آسان تر شما عزیزان چندین مدل از پرفروش ترین لاستیک ها را در سایز های مختلف معرفی کردیم  که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

در صورتی که هر گونه سوال یا ابهامی در زمینه خرید تایر و لاستیک داشتید و یا برای خرید تک و یا عمده تایر نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت