وارد شوید ثبت نام

قیمت شانژمان دوچرخه | شانژمان دوچرخه ارزان قیمت

بازدید: 3,411 بازدید
قیمت شانژمان دوچرخه

شانژمان یکی از اساسی ترین قطعات در سیستم دنده دوچرخه محسوب میشود و تنوع زیادی در برند ها و کیفیت های آنها وجود دارد،پس اگر به دنبال خرید یک شانژمان خوب و قیمت مناسب برای دوچرخه تان هستید به شما پیشنهاد میکنم تا انتها این مقاله همراه ما باشید ، در این مقاله قصد داریم چند مدل از برترین شانژمان های دوچرخه و ارزان ترین شانژمان های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود هستند را به شما معرفی کنیم و به طور کلی به بررسی قیمت شانژمان دوچرخه بپردازیم.
شیمانو به عنوان یکی از برترین برند های تولید کننده لوازم دوچرخه است که محصولات آن در بازار دوچرخه ایران طرفداران بسیاری دارد و همچنین در زمینه تولید انواع شانژمان دوچرخه ، گوی سبقت را از سایر تولید کننده های لوازم دوچرخه ربوده است .
فروشگاه رووبایک نمایندگی فروش محصولات شیمانو در کشور است که تمامی مدل های شانژمان برند شیمانو را موجود دارد .
علاوه بر برند شیمانو ، شانژمان های دیگری با برند های متفرقه در بازار موجود هستند که قیمت شان نسبت به شانژمان های شیمانو ارزان تر هست و از کیفیت خوبی برخوردار می باشند.
لازم به ذکر است که فروشگاه رووبایک انواع شانژمان ها را به صورت تک و عمده به فروش میرساند، برای خرید شانژمان به صورت تک میتوانید سفارشتان را در سایت ثبت کنید و برای خرید شانژمان به صورت عمده میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت شانژمان دوچرخه | شانژمان دوچرخه ارزان قیمت
قیمت شانژمان دوچرخه | شانژمان دوچرخه ارزان قیمت

خرید شانژمان ارزان از فروشگاه رووبایک

فروشگاه رووبایک اولین فروشگاه اینترنتی در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم و قطعات دوچرخه از جمله شانژمان دوچرخه و سایر اجزا دنده دوچرخه به صورت تک و عمده فعالیت میکند و برای افرادی که قصد دارند انواع شانژمان دوچرخه را به صورت اینترنتی خریداری نمایند، پیشنهاد میشود که از قسمت مربوط به شانژمان و طبق عوض کن فروشگاه ما دیدن نمایند، همچنین برای ورود به فروشگاه بر روی شانژمان و طبق عوض کن کلیک نمایید.

فرآیند خرید شانژمان و سایر قطعات دوچرخه از فروشگاه رووبایک بسیار ساده است و با توجه به این که امکان مقایسه تمامی شانژمان ها با یک دیگر فراهم است میتوانید آنها را از نظر قیمت ، کیفیت و سایر مشخصات با یک دیگر مقایسه کرده و بهترین محصول را از نظر قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

تنوع محصولات رووبایک در دسته بندی شانژمان این امکان را به شما میدهد تا انواع شانژمان را با قیمت های متفاوت خریداری نمایید از شانژمان های برند و اورجینال گرفته تا شانژمان های متفرقه و ارزان قیمت.

خرید شانژمان ارزان از فروشگاه رووبایک
خرید شانژمان ارزان از فروشگاه رووبایک

خرید شانژمان شیمانو از رووبایک

همانطور که قبلا هم گفته شد شیمانو یکی از برترین تولید کننده گان لوازم دوچرخه از جمله شانژمان در جهان است که در ایران طرفداران زیادی دارد و با توجه به گستردگی مدل هایی که دارد میتواند پاسخ گوی طیف گسترده ای از سلیقه ها باشد.

شانژمان های شیمانو در طرح های مختلفی تولید شده اند که از جمله پر فروش ترین آنها میتوان به شانژمان شیمانو طرح آلتوس و شانژمان شیمانو طرح آسرا اشاره کرد .

در ادامه به معرفی چند مدل از محبوب ترین شانژمان های شیمانو خواهیم پرداخت.

شانژمان ALTUS شیمانو M310

شانژمان شیمانو طرح آلتوس مدل m310 با بدنه فولادی ضد زنگ و سبکی که دارد از جمله بهترین شانژمان دوچرخه است.

این شانژمان برای دوچرخه های 7 و 8 سرعته طراحی شده است که در ایران بیشتر مورد استفاده دوچرخه های 8 سرعته قرار میگیرد.

ابعاد این شانژمان برابر با  20*10*5 سانتی متر می باشد و وزنی برابر با 350 گرم دارد.

قیمت این شانژمان از برند شیمانو با توجه به این که یک محصول اورجینال وارداتی است و مشخصات فنی  که دارد ، از جمله شانژمان های قیمت مناسب می باشد که برای مشاهده قیمت و سایر ویژگی های این محصول میتوانید بر روی ” شانژمان ALTUS شیمانو M310 ” کلیک کنید.

شانژمان ALTUS شیمانو M310
شانژمان ALTUS شیمانو M310

شانژمان ACERA شیمانو M360

شانژمان شیمانو طرح آسرا مدل m360 با بهره گیری از مفهوم wide-link یا همان یاطاقان های جدا از هم طراحی و ساخته شده است که موجب میشود تعویض دنده ساده تر و رکاب زدن راحت تر باشد.

این شانژمان همانند بیشتر شانژمان های شیمانو بدنه ای آلومینیومی و ضد زنگ دارد و در برابر ضربه مقاومت زیادی دارد .

ابعاد این شانژمان برابر است با 16x10x5 سانتی متر و وزنی برابر با 340 کیلوگرم دارد .

از این شانژمان برای دوچرخه های دنده ای 7 و 8 سرعته استفاده میشود و همچنین تعداد دنده های قرقره آن 13 عدد است.

این شانژمان با توجه به این که یک محصول عالی و با کیفیت و همچنین اورجینال از برند محبوب شیمانو است، از قیمت خوبی برخورار است که برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات آن میتوانید بر روی ” شانژمان ACERA شیمانو M360 ” کلیک کنید.

شانژمان دوچرخه شیمانو مدل Tourney Ty300

شانژمان شیمانو طرح تورنی مدل ty300 از دیگر تولیدات برند شیمانو است که جزو شانژمان های ارزان قیمت محسوب میشود، برای مشاهده قیمت و مشخصات این شانژمان بر روی  ” شانژمان دوچرخه شیمانو مدل Tourney Ty300 ” کلیک کنید.

شانژمان دوچرخه شیمانو مدل Tourney Ty300
شانژمان دوچرخه شیمانو مدل Tourney Ty300

شانژمان طرح شیمانو

با توجه به این که شانژمان های شیمانو برند و اروجینال هستند از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند و ممکن است برخی توانایی مالی برای خرید آن را نداشته باشند ، پیشنهاد ما به این افراد این است که از شانژمان های طرح شیمانو استفاده نمایند.

این مدل از شانژمان ها از نظر شکل ظاهری و طراحی شباهت زیادی به نمونه های اصلی تولید شده توسط شیمانو را دارند اما در حقیقت فیک آن هستند و به همین دلیل قیمت کمتری دارند.

شانژمان طرح شیمانو
شانژمان طرح شیمانو

برای افرادی که به دنبال خرید شانژمان ارزان قیمت هستند ، این مدل شانژمان ها گزینه مناسبی می باشند.

دو مدل شانژمان طرح شیمانو در فروشگاه رووبایک موجود می باشد که دارای کیفیت بسیار عالی هستند و جزو شانژمانهای ارزان قیمت محسوب میشوند ، برای مشاهده جزییات و قیمت آنها میتوانید بر روی آنها کلیک کنید.

شانژمان طرح آسرا

شانژمان دوچرخه طرح شیمانو مدل TZ

هر دو محصول بالا برای دوچرخه های دنده ای 7 و 8 سرعته مناسب هستند.

شانژمان های متفرقه

شانژمان های متفرقه برای افراد مبتدی که به صورت حرفه ای دنده عوض نمیکنند یک گزینه عالی و مناسب است.

این شانژمان ها عموما ساخت کشور چین هستند و از قیمت ارزان تری نسبت به سایر شانژمان ها برخوردار هستند.

شانژمان دوچرخه مدل QLB یکی از جمله شانژمان های متفرقه ارزان قیمت در فروشگاه رووبایک است که کیفیت قابل قبولی دارد و برای مشاهده آن میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

شانژمان های متفرقه
شانژمان های متفرقه

نتیجه گیری شانژمان دوچرخه ارزان

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع شانژمان های دوچرخه با برند های مختلف آن ها پرداختیم و  شیمانو را به عنوان مطرح ترین برند های تولید کننده انواع شانژمان دوچرخه معرفی کردیم و از آنجایی که قیمت شانژمان دوچرخه یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید آن است و همچنین عموم مردم به دنبال خرید شانژمان دوچرخه ارزان و با دوام هستند، توضیحاتی درباره قیمت شانژمان دوچرخه با برند های متفرقه دادیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

لازم به ذکر است که در فروشگاه رووبایک علاوه بر فروش شانژمان به صورت تکی امکان خرید انواع شانژمان با برند های مختلف به صورت عمده و با قیمت همکاری نیز وجود دارد.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت