وارد شوید ثبت نام

بهترین قفل دوچرخه | معرفی 4 مدل قفل با کیفیت

بازدید: 3,502 بازدید
بهترین قفل دوچرخه

انتخاب و خرید یک قفل دوچرخه با درجه امنیت بالا میتواند از ربوده شدن دوچرخه تان در شرایط مختلف جلوگیری کرده و سارقان دوچرخه را ناکام کند. ،در مقالات قبلی درباره انواع قفل های دوچرخه و قیمت آنها به عنوان یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی دوچرخه صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین قفل دوچرخه میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع قفل ها را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله قفل دوچرخه است که بهترین و با کیفیت ترین قفل های دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم 4 مدل از بهترین و با کیفیت ترین قفل های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود است به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین قفل دوچرخه | معرفی 4 مدل قفل با کیفیت
بهترین قفل دوچرخه | معرفی 4 مدل قفل با کیفیت

ویژگی های بهترین قفل دوچرخه چیست ؟

یک قفل دوچرخه خوب بر اساس نیاز دوچرخه سوار باید تهیه شود اما به طور کلی قفل خوب برای دوچرخه ،قفلی است که بتواند از دزدیده شدن دوچرخه در هر شرایطی جلوگیری کند، وزن و طول آن به گونه ای باشد که بتوان آن را راحت حمل کرد و همیشه همراه با خود داشت تا بتوان در مکان های مختلف دوچرخه را پارک کرده و قفل نمود.

جنس قفل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به گونه ای باشد که به راحتی قیچی نشود و در عین حال منعطف باشد.

مکانیزیم قفل باید پیچیده باشد تا هرکس نتواند به راحتی آن را باز کند.

طول قفل باید متناسب با فاصله دوچرخه تا محلی باشد که قصد دارید دوچرخه را به آن ببندید.

جنس رویه قفل ها باید از مواد پلاستیکی نرم و قابل انعطاف باشد تا به بدنه دوچرخه آسیب نزند.

بهترین قفل دوچرخه برای پارکینگ

بهترین قفل برای پارکینگ ها قفل های زنجیری هستند، با توجه به این که دوچرخه ها را برای طولانی مدت در پارکینگ ها قرار میدهیم و همچنین بعد از ترک کردن پارکینگ هچیگونه دیدی بر روی دوچرخه مان نداریم، بهتر است از قفل های ضد سرقت که امکان برش دادن و یا باز کردن قفل آن تقریبا به صفر نزدیک است استفاده کنیم.

قفل های زنجیری ضد سرقت دارای مکانیزم قفل رمزی هستند که امکان باز شدن آنها تحت هیچ شرایطی وجود ندارد و تنها با وارد کردن رمز باز میشوند.

قفل های زنجیری ضد سرقت وزن بالایی دارند و به همین دلیل قابل حمل نیستند و بهتر است آن را در پارکینگ خود به یک شی ثابت وصل کنید.

قفل دوچرخه زنجیری رمزی اوکی M1800 از جمله بهترین قفل های دوچرخه برای پارکینگ است که با کیفیت عالی و قیمت مناسب در فروشگاه رووبایک به صورت تکی و عمده ارائه شده است، طول این زنجیر 1.8 متر است و برای مواقعی که فاصله دوچرخه تا محل پارک زیاد است مناسب می باشد، ویژگی های این قفل در جدول زیر آورده شده است:

رنگ مشکی
جنس زنجیر سایز 6
ابعاد 180 سانتی متر
مناسب براي تمام دوچرخه ها
نحوه اتصال رمزی
سایرمشخصات         دارای رویه پارچه ای شبرنگ, ضد سرقت

 

بهترین قفل دوچرخه برای پارکینگ
بهترین قفل دوچرخه برای پارکینگ

قفل های زنجیری با توجه به سنگین بودن و غیر قابل حمل بودنشان تنها برای پارکینگ های منزل مناسب می باشند اما اگر قصد دارید دوچرخه را در پارکینگ محل کار یا مدرسه تان پارک کنید،بهترین انتخاب قفل های کابلی با ضخامت بالا است که سبک تر و قابل حمل تر هستند و میتوان آنها را همیشه همراه باخود داشت، تنها ایراد این مدل قفل ها این است که صد درصد ضد سرقت نمی باشند .

قفل دوچرخه وایب مدل 1000C22 یکی از بهترین قفل های کابلی برای پارک کردن دوچرخه در پارکینگ هایی غیر از پارکینگ منزل است و قابل حمل می باشد، مکانیزم قفل آن کلیدی می باشد و ضخامت سیم بکسل درونی آن 12 میلی متر است،ویژگی های این قفل در جدول زیر آورده شده است:

رنگ مشکی
ابعاد 1.5 متری
جنس سیم بوکسل فولادی
مناسب براي تمام دوچرخه ها
وزن 324 گرم
اقلام همراه کلید زاپاس
سایرمشخصات       مکانیزم قفل کلیدی

 بهترین قفل کلیدی دوچرخه

مکانیزم باز و بسته کردن اکثر قفل های قدیمی دوچرخه به صورت کلیدی بوده و هنوز هم بسیاری از قفل ها به کمک کلید باز و بسته میشوند.

درجه امنیت قفل های کلیدی متوسط است و احتمال باز شدن این قفل ها به وسیله شاه کلید وجود دارد.

قفل های کلیدی معمولا دارای کلید زاپاس هستند که در صورت گم و یا مفقود شدن کلید اصلی بتوان از آن استفاده نمود.

اکثر قفل های دوچرخه کلیدی موجود در بازار به صورت قفل های کابلی هستند که مغزی آنها سیم بکسل فولادی می باشد.

قفل دوچرخه 12.1500 یکی از بهترین قفل های دوچرخه کلیدی موجود در فروشگاه است که از نوع کابلی می باشد که ضخامت آن 12 میلی متر می باشد، سایر مشخصان آن در جدول زیر موجود می باشد.

رنگ مشکی
ابعاد 12*1500 میلی متر
جنس سیم بوکسل فولادی
مناسب براي تمام دوچرخه ها
سایرمشخصات      مکانیزم قفل کلیدی
اقلام همراه کلید زاپاس

بهترین قفل رمزی دوچرخه

قفل های رمزی یکی از محبوب ترین و جدید قفل های دوچرخه هستند که معمولا 4 یا 3 عددی هستند که میتوان یک رمز اختصاصی بر روی آنها ثبت نمود و تا زمانی ک آن رمز وارد نشود نمیتوان قفل دوچرخه را باز کرد.

البته نمیتوان گفت که درصد امنیت این قفل ها 100 درصد است چرا که ممکن است بر حسب تصادف و یا آزمون خطا آن را باز نمود.

قفل های رمزی به صورت زنجیری و کابلی در بازار موجود هستند که یکی از پرفروش ترین قفل های رمزی برای دوچرخه قفل رمزی دوچرخه وایب مدل 1000C10  می باشد که جدول مشخصات آن در ادامه آورده شده است:

رنگ مشکی
ابعاد 12*1200 میلی متر
جنس سیم بوکسل فولادی
مناسب براي تمام دوچرخه ها
وزن 200 گرم
سایرمشخصات     مکانیزم قفل رمزی
بهترین قفل رمزی دوچرخه

بهترین قفل لاستیک دوچرخه

قفل های لاستیک یکی از قفل های قدیمی هستند که بر روی دوچرخه های لحاف دوزی قابل نصب هستند، این قفل ها درجه امنیت کمی دارند و تنها کاری که انجام میدهند این این است که از رکاب زدن دوچرخه جلوگیری میکنند ولی این امکان وجود دارد که سارق دوچرخه را در حالی که قفل آن بسته است بلند کرده و بدزدد، قفل سوئیچی دوچرخه 28 مدل p1  از جمله قفل های لاستیک دوچرخه است که میتوانید مشخصات آن را در جدول زیر مشاهده نمایید.

رنگ مشکی
ابعاد 11*15 سانتی متر
جنس فلزی
مناسب براي     دوچرخه های سایز 28 قدیمی (دوچرخه های لحاف دوزی)
اقلام همراه کلید زاپاس
بهترین قفل لاستیک دوچرخه
بهترین قفل لاستیک دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله بعد از بررسی ویژگی های قفل دوچرخه، 4 مدل از بهترین و پرفروش ترین آنها را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند، در صورتی که در زمینه خرید عمده قفل دوچرخه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت