وارد شوید ثبت نام

قیمت تلمبه دوچرخه | تلمبه دوچرخه ارزان قیمت

بازدید: 2,482 بازدید
قیمت تلمبه دوچرخه

در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف تلمبه های دوچرخه پرداختیم و دانستیم که هر کدام از تلمبه ها بر اساس سایز ، شکل ظاهری، مکانیزم باد زدن، برند و ….. با هم دیگر تفاوت دارند مدل های مختلفی از آن در بازار لوازم دوچرخه موجود می باشد. با توجه به تنوع مدل های تلمبه دوچرخه ، قیمت ‌تلمبه دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع تلمبه های دوچرخه متناسب با مشخصه هایی که دارند با هم دیگر فرق میکند که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از تلمبه های دستی، گازی، پایی، ایستاده و حرفه ای خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین تلمبه های دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت خرید عمده تلمبه دوچرخه 

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع تلمبه دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از تلمبه های دستی، تلمبه های گازی، تلمبه های ایستاده، تلمبه های کوچک و تلمبه های حرفه ای را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع تلمبه دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و تلمبه های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده تلمبه دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین تلمبه ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی تلمبه های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

"<yoastmark

 

قیمت تلمبه دوچرخه کوچک

تلمبه های کوچک از جمله کاربردی ترین تلمبه های موجود در بازار هستند که انواع مختلف گازی و دستی آنها موجود می باشد ، با توجه به میزان فشار بادی که تولید میکنند، ممکن است قیمت انواع مختلف تلمبه های کوچک متفاوت باشد ، این مدل تلمبه ها رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشوند و ممکن است جزو گران ترین و یا ارزان ترین تلمبه های دوچرخه باشند که این بستگی به مکانیزم باد زدن و آپشن هایی که ممکن است داشته باشد ، دارد.

تلمبه دستی بتو مدل 006P  و تلمبه دستی دوچرخه مدل FX69 از جمله تلمبه های کوچک و خوش قیمت هستند که میتوان برای تنظیم باد لاستیک های دوچرخه از آنها استفاده نمود.

قیمت تلمبه دوچرخه پایی (ایستاده)

قدیمی ترین تلمبه ها ، تلمبه های ایستاده یا همان تلمبه های پایی بودند و البته هنوز هم در بازار موجود می باشند، این تلمبه ها ابعاد بزرگی دارند و قابل حمل نمیباشند به همین دلیل بیشتر برای مصارف خانگی یا تعمیر گاه ها  مناسب می باشند، تلمبه های ایستاده از جمله ارزان ترین نوع تلمبه های موجود در بازار هستند که مکانیزم باد زدن آنها به صورت دستی می باشد ، برخی از این تلمبه ها دارای بدنه تمام استیل هستند که این مدل ها نسبت به تلمبه های معمولی قیمت بیشتری دارند اما در کل تمامی مدل های تلمبه ایستاده جزو تلمبه های ارزان قیمت دسته بندی میشوند.

اگر به دنبال یک تلمبه ایستاده ارزان قیمت هستید، تلمبه دوچرخه مدل A35 یک انتخاب عالی برایتان خواهد بود ،بعد از آن تلمبه تلمبه دستی بزرگ تمام استیل مدل تکنو را داریم که با توجه به جنس بدنه ضد زنگی که دارد ، قیمتش مناسب است، تلمبه بتو مدل CMP-155PG7 یکی از قدرتمند ترین تلمبه ها ایستاده موجود در بازار است که از ویژگی های آن میتوان به فشار سنج دقیق آن اشاره نمود، این نمونه نسبت به دو تلمبه ایستاده قبلی قیمت بیشتری دارد و در عین حال کیفیت و کارایی آن هم بیشتر است.

"<yoastmark

قیمت تلمبه حرفه ای 

تلمبه های حرفه ای که برای لاستیک های دوچرخه مورد استفاده قرار میگیرند ، کاربرد های بیشتری دارند و علاوه بر باد زدن لاستیک میتوان به کمک آنها میزان دقیق فشار و حجم باد داخل لاستیک ها را تنظیم نمود.

اکثر تلمبه های حرفه ای دارای یک صفحه نمایش عقربه ای بر روی بدنه شان هستند که به کمک آنها میتوان فشار باد درون لاستیک را مشاهده نمود و به کمک آن لاستیک را باد زد و یا حجم باد اضافی را خالی نمود.

تنظیم دقیق فشار باد لاستیک دوچرخه برای افرادی که در کوهستان دوچرخه سواری میکنند و یا سبک دوچرخه سواری نمایشی را دنبال میکنند بسیار مهم است و باید به دقت تنظیم شود به همین دلیل اکثر تلمبه های حرفه ای به صورت کوچک و قابل حمل طراحی شده اند تا دوچرخه سوار برای جابه جایی آن به مشکل نخورد، قیمت تلمبه های حرفه ای به نسبت تلمبه های معمولی کمی بیشتر است که دلیل آنها وجود فشار سنج بر روی آنها می باشد ، تلمبه دستی بتو مدل 030PG و تلمبه دستی بتو مدل 037 از جمله تلمبه های حرفه ای و کوچک در فروشگاه رووبایک هستند که قیمت مناسبی دارند و میتوان آنها را همیشه همراه با خود داشت.

تلمبه بتو مدل CMP-501SG7 یکی از حرفه ای ترین تلمبه ها برای دوچرخه و موتور است که میتواند با دقت بالا میزان فشار و حجم باد درون لاستیک را بر اساس بار و پی اس آی نمایش دهد و همچنین قدرت زیادی دارد که میتواند در کمترین زمان ممکن لاستیک را باد بزند.

قیمت تلمبه حرفه ای 
قیمت تلمبه حرفه ای

قیمت تلمبه دستی 

تلمبه های دستی ساده ترین نوع تلمبه ها هستند که حتما یکی از آنها را داشته اید و از آن برای باد کردن توپ و لاستیک دوچرخه استفاده میکنید، مکانیزمی که در ساختار این تلمبه ها به کار رفته است بسیار ساده این و با بالا و پایین کردن اهرم تلمبه حجم مشخصی از هوا وارد تیوپ میشود.

تلمبه های دستی در ابعاد گوناگون به صورت کوچک و بزرگ موجود هستند، تلمبه دستی مدل A45 از جمله تلمبه های دستی بزرگ یا ایستاده است که از قیمت ارزانی برخوردار است و جزو پرفروش ترین تلمبه های خانگی می باشد، تلمبه دوچرخه مدل M65 هم یکی دیگر از تلمبه های دستی با کیفیت و قیمت مناسب موجود در بازار لوازم دوچرخه است که ابعاد کوچکی دارد و با توجه به وزن کمی که دارد قابل حمل می باشد.

قیمت تلمبه گازی

نسل جدید تلمبه های دوچرخه ، تلمبه های گازی هستند که به جای باد هوا از گاز هایی چون co2 برای افزایش باد لاستیک استفاده میکنند، به واسطه این تلمبه ها دیگر نیازی به بالا و پایین کردن اهرم تلمبه نیست و میتوان در کمترین زمان ممکن دوچرخه را باد زد.

این مدل تلمبه ها دارای یک مخزن گاز هستند که قابل تعویض است و ابعاد بسیار کوچکی در حد یک وجب دست دارند و بیشتر به درد دوچرخه سواران مسابقه ای میخورد که میخواهند در کمترین زمان ممکن تنظیم باد کنند، تلمبه گازی جیو مدل CG04 یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین تلمبه های گازی موجود در بازار است.

قیمت تلمبه گازی
قیمت تلمبه گازی

خللاصه مطالب

در این مقاله 5 نوع از کاربردی ترین تلمبه های دوچرخه را که برای تنظیم باد لاستیک های دوچرخه ، موتور و حتی توپ مناسب می باشند را از نظر قیمت مورد بررسی قرار دادیم، برای خرید انواع تلمبه های دوچرخه با کاربری ها و قیمت های مختلف میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت