وارد شوید ثبت نام

بهترین هولدر موبایل دوچرخه | معرفی 5 مدل پایه نگهدارنده کاربردی برای دوچرخه

بازدید: 2,195 بازدید
بهترین هولدر موبایل دوچرخه

خرید یک وسیله کاربردی برای استفاده از گوشی تلفن همراه در حین دوچرخه سواری و مراقبت از آن میتواند تاثیر بسزایی در کیفیت دوچرخه سواری شما داشته باشد به ویژه که امروزه استفاده از گوشی های تلفن همراه بسیار فراگیر شده است و افراد تمایل دارند در حین رکاب زدن از اپلیکشن های گوشی به خصوص مسیریاب ها استفاده کنند، انتخاب و خرید بهترین هولدر موبایل دوچرخه میتواند کار دشواری باشد زیرا تنوع این محصول در بازار زیاد است و هرکدام دارای قابلیت های مختلف هستند که به کمک آنها میتوانید راحت تر از گوشی در حین دوچرخه سواری استفاده کنید و احتمال سقوط گوشی و آسیب دیدن آن را کمتر میکند، لازم به ذکر است که انواع هولدرهای موبایل که برای دوچرخه مناسب هستند، برای موتور سیکلت هم مورد استفاده قرار میگیرند.

در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای دوچرخه را بر اساس نیاز خود خریداری نمایید و تمامی نکاتی را که برای خرید یک هولدر موبایل دوچرخه کاربردی لازم است بدانید را به شما خواهیم گفت.

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده بهترین مدل های اکسسوری دوچرخه از جمله هولدر موبایل دوچرخه است که میتوانید بهترین آنها را برای دوچرخه سواری ، موتورسواری و حتی کالسکه بچه خریداری نمایید، لازم به ذکر است که فروش انواع هولدرهای موبایل دوچرخه در رووبایک به صورت عمده و تکی است پس اگر در زمینه فروش لوازم دوچرخه فعالیت دارید و قصد خرید انواع پایه های نگهدارنده دوچرخه برای فروشگاه تان دارید، میتوانید از ما خرید کنید.

برای خرید انواع هولدر موبایل دوچرخه از فروشگاه رووبایک میتوانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید، اگر ساکن شهرستان هستید و میخواهید از بورس دوچرخه و لوازم دوچرخه تهران خرید کنید، فروشگاه رووبایک این امکان را برایتان فراهم کرده است، تنها کافیست به قسمت مربوط به هولدر موبایل دوچرخه در فروشگاه مراجعه نمایید و مدل های مختلف را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید و در نهایت سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید .

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چند مدل از بهترین هولدرهای موبایل دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود هستند را به شما معرفی کنیم.

نکات خرید بهترین هولدر موبایل برای دوچرخه 

برای آنکه بتوانید از بین مدل های مختلف پایه هاب نگهدارنده گوشی برای دوچرخه که در بازار موجود هستند بهترین آن را انتخاب نمایید باید به 3 نکته کلی توجه داشته باشید:

نکته اول : ضد آب بودن هولدر ، ضد آب بودن هولدر ها با توجه به حساسیت انواع گوشی ها به آب و باران از اهمیت زیادی برخوردار است و توصیه میشود که اگر علاقه مند به دوچرخه سواری در هوای ابری هستید و به طور کلی میخواهید از گوشی تلفن همراه خود در برابر پاشیدن آب و بازان مراقبت کنید حتما باید از مدل های ضد آب استفاده کنید.

نکته دوم : آیا میخواهید در حین رکاب زدن از موبایل خود استفاده کنید ؟،  این یکی از مهمترین سوالاتیست که قبل از خرید هولدر های موبایل باید از خود بپرسید، زیرا برخی از هولدر ها به گونه ای طراحی شده اند که نمیتوان در هنگام رکاب زدن از گوشی استفاده کرد، یعنی اگر وشی را داخل هولدر قرار دهید دیگر نمیتوانید صفحه گوشی را مشاهده کنید، اکا برخی دیگر گوشی را در مقابل شما قرار میدهند تا بتوانید در هنگام دوچرخه سواری از اپلیکشن های گوشی استفاده کنید و به صفحه گوشی دسترسی داشته باشید.

نکته سوم : سایز موبایل از دیگر نکاتیست که در هنگام خرید هولدر موبایل باید به آن توجه داشته باشید، البته اکثر هولدر های امروزی به گونه ای طراحی شده اند که با گوشی های هوشمند از نظر سایز همخوانی دارند اما توصیه میشود قبل از خرید ابعاد هولدر را بررسی کنید.

با توجه به نکات فوق ما قصد داریم 5 مدل از کاربردی ترین، بهترین و پرفروش ترین پایه های نگهدارنده گوشی را که برای دوچرخه سواری در شرایط مختلف مناسب میباشد را به شما معرفی کنیم، لازم به ذکر است که تمامی مدل های معرفی شده در فروشگاه موجود است که میتوانید برای خرید به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید.

بهترین هولدر موبایل دوچرخه ارزان قیمت 

اگر میخواهید با کمترین هزینه صاحب یک هولدر کاربردی برای دوچرخه تان شوید پیشنهاد ما به شما هولدر موبایل تسکو مدل 1209 است که تمامی امکانات مورد نیاز برای نگهداری از گوشی و استفاده از آن در حین دوچرخه سواری را برایتان فراهم کرده است.

این هولدر با ارتفاع 165 میلی متری که دارد برای قرار دادن تمامی مدل های گوشی با سایز های مختلف مناسب است و میتوان آن را بر روی فرمان های دوچرخه و یا موتور که قطرشان بین 17 تا 27 سانت است نصب کرد.

ضد آب بودن از دیگر ویژگی های این هولدر است و به کمک طلق شفافی که برای آن در نظر گرفته شده است میتوان از گوشی در زمانی که داخل هولدر است استفاده کرد.

پایه های نگهدارنده 1209 تسکو قابلیت چرخش 360 درجه دارد و از استحکام بالایی برخوردار است.

بهترین هولدر موبایل دوچرخه ارزان قیمت 
بهترین هولدر موبایل دوچرخه ارزان قیمت

بهترین هولدر موبایل برای دوچرخه با قابلیت شارژ گوشی

این که گوشی شما در هنگام دوچرخه سواری شارژ شود و همزمان بتوانید از آن استفاده کنید بسیار هیجان انگیز است، هولدر های گوشی پاور بانک دار نسل جدید پایه های نگهدارنده گوشی هستند که میتوانید با خرید آنها یک تیر و چند نشان بزنید، یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین هولدر های گوشی که قابلیت شارژ گوشی را هم به شما میدهند هولدر و پاوربانک4 کاره دوچرخه مدل 319B-15W .

محصول فوق دارای 4 قابلیت است، بوق، چراغ قوه، هولدر گوشی و پاوربانک که بر روی فرمان دوچرخه نصب میشود و مجهز به یک باتری 2000 میلی آمپری قابل شارژ است که میتوان از آن به عنوان باتری چراغ و پاور بانک برای شارژ اضطراری گوشی استفاده کرد، این هولدر از انواع گوشی با حداکثر سایز 6.3 اینچ سازگار است و همچنین جزو هولدر های ضد آب محسوب میشود.

بهترین هولدر موبایل برای دوچرخه با قابلیت شارژ گوشی
بهترین هولدر موبایل برای دوچرخه با قابلیت شارژ گوشی

بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای فیلم برداری از مسیر 

بسیاری از دوچرخه سوار ها و یا موتور سواران علاقه مند به فیلم برداری از مسیر، لایو گرفتن و یا تولید محتوای ویدیویی هستند که این افراد باید از هولدری استفاده کنند که قسمت مربوط به دوربین دوچرخه را پوشش ندهد تا بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، هولدر موبایل دوچرخه و موتورسیکلت مدل 360 برای این افراد یک انتخاب هوشمندانه است.

سایز این هولدر برابر است با 19.3*9*2.5 سانتی متر که برای گوشی های رایج با سایز بزرگ از برند های مختلف اعم از شیائومی، آیفون و سامسونگ مناسب می باشد و دارای یک مگنت قوی است که از تگان خوردن گوشی جلوگیری میکند، علاوه بر آن به صورت 360 درجه میچرخد و امکانات مختافی را در اختیار دوچرخه سوار قرار میدهد.

استفاده از این هولدر برای موتور سوارانی که اسنپ کار میکنند هم توصیه شده است.

بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای فیلم برداری از مسیر 
بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای فیلم برداری از مسیر

بهترین هولدر برای دوچرخه با قابلیت حمل گوشی، قمقمه و اسپیکر

هولدر موبایل و جای قمقمه و اسپیکر دوچرخه مدل KL یکی از کاربردی ترین هولدر های موبایل موجود در فروشگاه رووبایک است که با طراحی منحصر به فردی که دارد جهت حمل گوشی، قمقمه آب، شیشه شیر کودک و حتی اسپیکر های استوانه ای مناسب میباشد و تنها ایراد آن این است که ضد آب نیست.

این مدل هولدر را میتوانید بر روی دسته کالسکه بچه هم نصب کنید.

بهترین هولدر برای دوچرخه با قابلیت حمل گوشی، قمقمه و اسپیکر
بهترین هولدر برای دوچرخه با قابلیت حمل گوشی، قمقمه و اسپیکر

بهترین هولدر موبایل دوچرخه ضد آب

هولدر موبایل crivit مدل FUNDA یک هولدر مقاوم در برابر نفوذ آب باران است که میتواند برای هر دوچرخه سواری مفید باشد و گوشی هایی که سایزشان 10*15 سانتی متر و کمتر است را ساپورت میکند.

از قابلیت های منحصر به فرد این هولدر میتوان به سایه بانی که در قسمت بالایی آن است اشاره نمود که از تیره شدن صفحه گوشی در روز های افتابی جلوگیری میکند و همچنین قسمتی که گوشی داخل آن قرار میگیرد قابلیت جدا شدن از پایه را داردکه از سرقت هولدر و گوشی جلوگیری میکند.

بهترین هولدر موبایل دوچرخه ضد آب
بهترین هولدر موبایل دوچرخه ضد آب

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی معیار های مهم در هنگام خرید بهترین هولدر موبایل دوچرخه پرداختیم و چند مدل از بهترین پایه های نگهدارنده گوشی را برای انواع دوچرخه ، موتورسیکلت و حتی کالسکه بچه به شما معرفی کردیم که امیداوریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد، اگر برای خرید هر کدام از انواع هولدر های موبایل دوچرخه سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید میتوانید با فروشگاه رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید تا شما را برای خرید بهترین نگهدارنده موبایل دوچرخه راهنمایی کنند و همچنین برای اطلاع از قیمت هولدر موبایل دوچرخه به صورت تک و عمده میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت