وارد شوید ثبت نام

آشنایی با انواع نگهدارنده ‌دوچرخه | لیست قیمت بهترین نگهدارنده های دوچرخه

بازدید: 3,552 بازدید
نگهدارنده دوچرخه

نگهداری از دوچرخه و جابه جایی آن یکی از دغدغه های همیشگی دوچرخه سواران است که برای حل آن میتوانند از پایه های نگهدارنده ‌دوچرخه استفاده کنند. با توجه به کوچک بودن محل زندگی افراد و اینکه 80 درصد در خانه های آپارتمانی زندگی میکنند، همیشه مشکل جا برای پارک کردن و یا قرار دادن دوچرخه ها وجود دارد.

اما جای هیچ نگرانی نیست چراکه به کمک نگهدارنده های دوچرخه میتوانید به راحتی و در کمترین فضای ممکن از جمله راه پله ها ؛ پارکینگ ماشین و حتی بالکن منزلتان دوچرخه را پارک نمایید.

انواع نگهدارنده‌ ‌دوچرخه کدامند؟

خوب است بدانید که نگهدارنده های دوچرخه با توجه به نوع کاربری شان به دو دسته تقسیم می شوند :

  1. نگهدارنده دوچرخه در پارکینگ: این نگهدارنده ها که به آنها استند دوچرخه نیز گفته میشود مناسب برای پارک کردن دوچرخه در پارکینگ است و برای زمانی مناسب است که فضای پارکینگ شما محدود است و میخواهید حداکثر استفاده را از آن داشته باشید.
  2. نگهدارنده دوچرخه برای  ماشین: این نوع نگهدارنده ها که به آنها باربند دوچرخه نیز گفته میشود مناسب برای حمل دوچرخه با ماشین است و برای زمانی مناسب است که شما می خواهید برای مسابقه و یا تفریح دوچرخه تان را همراه با خود ببرید.

قبلا و در قالب یک مقاله به طور مفصل درباره نگهدارنده ‌دوچرخه برای ماشین (باربند دوچرخه) صحبت کردیم که برای اطلاع بیشتر از انواع باربند های دوچرخه و لیست بهترین باربند های دوچرخه میتوانید به مقاله آشنایی با انواع باربند دوچرخه مراجعه نمایید.

امروز قصد داریم به معرفی انواع نگهداره های دوچرخه در پارکینگ یا همان استند های دوچرخه بپردازیم، پس اگر قصد خرید استند دوچرخه را دارید با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا هر آنچه که قبل از خرید نگهدارنده ‌دوچرخه لازم است بدانید به شما بگوییم.

 

آشنایی با انواع نگهدارنده ‌دوچرخه لیست قیمت بهترین نگهدارنده های دوچرخه
آشنایی با انواع نگهدارنده ‌دوچرخه لیست قیمت بهترین نگهدارنده های دوچرخه

 

انواع نگهدارنده ‌های ‌دوچرخه در پارکینگ

دو مدل پایه نگهدارنده برای پارک کردن دوچرخه در پارکینگ وجود دارد که هر دو مدل آنها برای نظم بخشیدن به فضای شما به کار میروند اما نحوه استفاده از آنها متفاوت است که هرکدام را میتوانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید خریداری نمایید.

پایه نگهدارنده زمینی 

این مدل نگهدارنده ها بر روی زمین قرار میگیرند و دوچرخه روی آنها سوار میشود که ممکن است پایه دار یا بدون پایه باشند.

جنس این مدل از نگهدارنده ها معمولا فلزی است و نیاز به نصب ندارند.

در مدل های پایه دار اهرمی که دوچرخه را نگه میدارد قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و میتوانید با توجه به سایز دوچرخه تان ، ارتفاع آن را به گونه ای تنطیم کنید که چرخ های دوچرخه با زمین برخوردی نداشته باشد و  معمولا نگهدارنده های زمینی پایه دار از قسمت لوله زین دوچرخه را نگه میدارند.

پایه نگهدارنده زمینی 
پایه نگهدارنده زمینی

پایه نگهدارنده دیواری

پایه های نگهدارنده دیواری به وسیله پیچ به دیوار وصل میشوند و دوچرخه روی آنها سوار میشود، بنابراین اگر فضای شما به گونه ای است که نمیتوانید دیوار را سوراخ کنید و یا دیواری وجود ندارد ، بهتر است به جای استفاده از نگهدارنده های دیواری از نگهدارنده های زمینی استفاده کنید.

نحوه قرار دادن دوچرخه بر روی نگهدارنده های دیواری مانند آویزان کردن لباس به چوب لباسی است و به راحتی میتوان دوچرخه را روی آن قرار داد .

جنس این مدل استند های دیواری معمولا فلزی است و نیاز دارد تا به وسیله پیچ به دیوار متصل گردد و بهترین پایه نگهدارنده دوچرخه برای فضا های کوچک نگهدارنده های دیواری و یا آویز دوچرخه است.

پایه نگهدارنده دیواری
پایه نگهدارنده دیواری

کدام یک از استند ها برای پارک کردن دوچرخه مناسب ترند؟

برای آنگه متوجه شوید تا کدام استند برای نگهداری دوچرخه شما مناسب تر است باید مشخص کنید که چه مقدار فضا در اختیار دارید ، اگر فضای شما بسیار محدود است بهتره از مدل های دیواری استفاده کنید که کمترین فضای ممکن ار اشغال میکند ، نگهدارنده های زمینی پایه دار گزینه مناسبی بار فضاهای کوچک نیست.

دومین موردی که قبل از خرید نگهدارنده دوچرخه باید مد نظر قرار دهید این است که آیا در فضای پارکینگ خود دیواری دارید که بتوان آن را سوراخ کرد ، اگر دارید که نگهدارنده های دیواری مناسب شما هستند، در غیر این صورت باید از نگهدارنده های زمینی استفاده نمایید.

لیست پر فروش ترین نگهدارنده ‌های ‌دوچرخه

نگهدارنده های دوچرخه دارای انواع گوناگونی هستند که میتوانید با مراجعه به صفحه سایر تجهیزات دوچرخه تمامی مدل های آن را همراه با قیمت مشاهده کنید.

اما اگر به دنبال بهترین و پرفروش ترین مدل نگهدارنده دوچرخه هستید، ما مدل زیر را به شما معرفی میکنیم:

پایه نگهدارنده دوچرخه مدل G1

که این مدل معرفی شده در فروشگاه رووبایک موجود است و میتوانید برای مشاهده قیمت و جزییات و خرید، نام آن را در سایت جستوجو کنید.

لیست پر فروش ترین نگهدارنده های دوچرخه
لیست پر فروش ترین نگهدارنده های دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی انواع نگهدارنده ها و استند های دوچرخه پرداختیم و لیستی از بهترین آنها را برایتان آوردیم تا اگر قصد خرید نگهدارنده برای دوچرخه تان را دارید راحتر تصمیم بگیرید، برای اطلاع از قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه به صورت تک و عمده میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “آشنایی با انواع نگهدارنده ‌دوچرخه | لیست قیمت بهترین نگهدارنده های دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت