ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

بهترین کیف دوچرخه سواری | معرفی 4 کیف دوچرخه با کیفیت

بازدید: 4,007 بازدید
بهترین کیف دوچرخه

انتخاب و خرید یک کیف دوچرخه کاربردی میتواند تاثیر زیادی در کیفیت دوچرخه سواری افراد داشته باشد ،در مقالات قبلی درباره انواع کیف های دوچرخه و قیمت آنها به عنوان یکی از کاربردی ترین اکسسوری های دوچرخه صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین کیف دوچرخه میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع کیف ها را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله سبد و کیف دوچرخه است که بهترین و با کیفیت ترین کیف های دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم 2 مدل از بهترین و با کیفیت ترین کیف های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود است را به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین کیف دوچرخه سواری | معرفی 4 کیف دوچرخه با کیفیت
بهترین کیف دوچرخه سواری | معرفی 4 کیف دوچرخه با کیفیت

نکات خرید بهترین کیف دوچرخه

برای خرید یک کیف کاربردی جهت قرار گیری روی دوچرخه باید به چند نکته توجه داشته باشید:

اولین نکته این است که محل نصب کیف بر روی دوچرخه را مشخص کنید که قسمت عقب آن است یا جلو دوچرخه

جنس کیف دوچرخه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اگر در مناطقی دوچرخه سواری میکنید که بارندگی زیاد است، سعی کنید کیفی تهیه کنید که ضد آب باشد و یا دارای کاور باشد که آب درون آن نفوذ نکند.

از دیگر مواردی که در هنگام خرید یک کیف دوچرخه خوب باید به آن توجه داشت، حجم کیف است که با توجه به نیاز و وسایل دوچرخه سوار انواع مختلف آن در بازار موجود می باشد.

در ادامه 4 مدل از بهترین کیف های دوچرخه موجود در فروشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

نکات خرید بهترین کیف دوچرخه
نکات خرید بهترین کیف دوچرخه

بهترین کیف برای دوچرخه بانوان

بانوان دوچرخه سوار دارای وسایل خرده ریزه زیادی هستند که ممکن است در هنگام دوچرخه سواری دست و پا گیرشان باشد بنابراین به یک کیف دوچرخه کاربردی با جیب های متعدد نیاز دارند که بتوانند تمامی وسایلشان را درون آن قرار دهند.

همانطور که میدانید بیشتر دوچرخه هایی که به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده اند دارای تنه های منحنی شکلی هستند که فاقد میله میانی است و به همین دلیل امکان نصب کیف بر روی تنه دوچرخه بانوان وجود ندارد ، بس بهترین انتخاب برای دوچرخه های بانوان کیف هایی هستند که بر روی میله فرمان قرار میگرند.

کیف جلو فرمان دوچرخه مدل D1 یک پیشنهاد عالی برای بانوان دوچرخه سوار است و علاوه بر زیبایی و ظرافت در طراحی دارای جیب های متعدد جهت قرار گیری وسایل مختلف است، مشخصات کلی این محصول در جدول زیر آورده شده است.

رنگ مشکی
جنس پارچه ای
نحوه اتصال بست
مناسب براي       تمام دوچرخه ها
ابعاد 22*15*10 سانتی متر

 

بهترین کیف دوچرخه برای بانوان
بهترین کیف دوچرخه برای بانوان

بهترین کیف دوچرخه برای گوشی موبایل

گوشی تلفن همراه از جمله وسایلی است که لازم است همواره در دسترس و افراد باشد، برای افرادی که مشغول رکاب زدن هستند بهتر است آن را در جایی قرار دهند که هم احتمال افتادن و آسیب دیدن آن کم باشد و هم جلو دیدشان باشد.

استفاده از کیف های دوچرخه ای که برای گوشی هستند یک راهکار بسیار خوب جهت قرار دادن گوشی است که این کیف ها معمولا دارای یک صفحه تلقی جهت قرار دادن گوشی با سایز های مختلف هستند و روی فرمان دوچرخه قرار میگیرند.

کیف جلوی فرمان دوچرخه مدل G9  یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین کیف های دوچرخه برای گوشی موبایل است که مشخصات آن در جدول زیر آورده شده است.

رنگ نارنجی, آبی, قرمز
جنس پارچه ای
نحوه اتصال بست
مناسب براي      تمام دوچرخه ها
ابعاد 15*13*20 سانتی متر
بهترین کیف دوچرخه برای گوشی موبایل
بهترین کیف دوچرخه برای گوشی موبایل

قیمت مناسب ترین کیف دوچرخه

اگر قصد دارید با صرف کمترین هزینه صاحب یک کیف دوچرخه با کیفیت و کارآمد شوید ما به شما کیف خورجینی دوچرخه مدل DP558 را پیشنهاد میکنیم که یک کیف جمع و جور است و به صورت خورجینی بر روی تنه دوچرخه و یا فرمان آن قرار میگیرد و دارای یک جیبی طلقی جهت قرارگیری گوشی موبایل است، مشخصات این محصول را میتوانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

رنگ آبی, قرمز, مشکی
ابعاد 14*20*4 سانتی متر
مناسب براي تمام دوچرخه ها
وزن 200 گرم
نحوه اتصال بست
مقاوم در برابر آب     دارد
سایرمشخصات جایگاه مخصوص قرارگیری موبایل
قیمت مناسب ترین کیف دوچرخه
قیمت مناسب ترین کیف دوچرخه

بهترین کیف برای سایکل توریست ها

برای افرادی که با دوچرخه سفر میکنند ایده آل است که از کیف های بزرگ و جادار استفاده کنند تا بتوانند تمامی وسایل مورد نیاز خود را درون آن قرار دهند پس بهتر است از انواع کیف های خورجینی که بر روی قسمت عقبی دوچرخه قرار میگیرد استفاده کنند، این مدل کیف ها که به کیف های ترک بندی دوچرخه هم معروف هستند بهترین انتخاب برای سایکل توریست ها هستند.

یکی از بهترین کیف های خورجینی موجود در فروشگاه رووبایک کیف خورجینی دوچرخه بایک کوله مدل 001 بسته 2 عددی  است که کیفت فوق العاده ای داشته و ظرفیت بالایی دارد ، مشخصات کلی این مدل کیف را میتوانید در جدول زیر ملاحظه کنید.

رنگ طوسی, آبی, قرمز
جنس پارچه ای
سایز 40 لیتر
مناسب براي     دوچرخه های سایز بزرگ
بهترین کیف برای سایکل توریست ها
بهترین کیف برای سایکل توریست ها

خلاصه مطالب

در این مقاله بعد از بررسی نکات خرید کیف دوچرخه، 4 مدل از بهترین و پرفروش ترین آنها را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت و زیبایی ظاهری از قیمت مناسبی برخوردار هستند، در صورتی که در زمینه خرید عمده کیف دوچرخه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت