وارد شوید ثبت نام

قیمت زین دوچرخه | زین ارزان برای دوچرخه

بازدید: 3,131 بازدید
قیمت زین دوچرخه

در مقالات قبلی درباره انواع مختلف زین های دوچرخه به عنوان یکی از مهمترین قطعات دوچرخه صحبت کردیم و دانستیم که برای دوچرخه های مختلف که سایز ها و سبک های مختلفی دارند زین های اختصاصی موجود است و همچنین با توجه به این که وزن ،سن و جنسیت دوچرخه سوار چقدر است میتوان از زین های اختصاصی استفاده نمود که در مقالات قبلی به طور مفصل به معرفی انواع زین ها پرداختیم و در این مقاله قصد داریم قیمت زین دوچرخه را مورد بررسی قرار دهیم.

"<yoastmark

خرید زین دوچرخه به قیمت عمده 

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع زین در مدل ها و طرح های مختلف است و به عنوان نمایندگی پخش زین از برند های مختلف مانند انرژی، وایب، اوکی و …. در بازار لوازم دوچرخه تهران است بنابراین میتوانید انواع زین دوچرخه را به صورت تک و عمده از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

اگر قصد خرید زین به صورت عمده را دارید میتوانید با کارشناسان فروش از طریق شماره های درج شده تماس بگیرید تا از قیمت های عمده مطلع شوید.

"خرید

قیمت زین ساده برای دوچرخه 

برای افرادی که به دنبال خرید زین دوچرخه ارزان قیمت هستند ، زین های ساده بهترین انتخاب خواهد بود زیرا از قیمت مناسب تری نسبت به زین های حرفه ای برخوردار هستند، زین های ساده فاقد هرگونه سیستم تعلیق و یا فنربندی هستند و از ساختار ساده ای برخوردار می باشد .

از جمله زین های ساده موجود در فروشگاه رووبایک میتوان به زین های بچه گانه ، زین های دوچرخه ثابت و زین های مخصوص بانوان اشاره نمود.

"<yoastmark

قیمت زین دوچرخه بچه گانه 

زین های بچه گانه نسبت به دیگر زین ها دارای ابعاد کوچکتری هستند و طرح های فانتزی برای رویه آنها استفاده شده است.

مدل های مختلف زین بچه گانه در رنگ و طرح هایشان با یک دیگر تفاوت دارند و برای دوچرخه های سایز 12، 16 و 20 مناسب میباشند.

زین 20 آتشی مدل A1  یکی از زین های بچه گانه است که طرح رویه آن آتشین است و برای دوچرخه های سایز 20 مناسب میباشد اما میتوان از آن برای دوچرخه های سایز 16 هم استفاده نمود.

زین دوچرخه 12 مدل HIA از دیگر زین های بچه گانه است که اختصاصا برای دوچرخه های سایز 12 طراحی شده است و از ویژگی های شاخص آن میتوان به دسته آن اشاره نمود که از آن میتوان برای کنترل و جابه جا کردن دوچرخه کوکان استفاده نمود، این مدل زین از جمله زین های قابدار است که استحکام و دوام بسیار خوبی دارد.

برای مشاهده سایر مدل های زین بچه گانه ، مشخصات و قیمت آنها میتوانید به فروشگاه رووبایک مراجعه نمایید.

قیمت زین دوچرخه برای بانوان

زین های دوچرخه مخصوص بانوان از جمله زین های ساده است که نسبت با سایر زین ها عرض بیشتری دارند و با آناتومی بدن بانوان سازگاری بیشتری دارد.

تمامی زین های دوچرخه پهن موجود در فروشگاه میتواند برای بانوان مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به ساختار ساده ای که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

از جمله زین های موجود در فروشگاه رووبایک که برای بانوان مناسب میباشد زین پهن کوهستان مدل 01 است.

سایر مدل های زین پهن و زین مخصوص بانوان را میتوانید در فروشگاه رووبایک همراه با قیمت مشاهده کنید.

قیمت زین برای دوچرخه ثابت

برای دوچرخه های ثابت از زین های ساده استفاده میشود که به صورت اختصاصی برای دوچرخه های ثابت طراحی و تولید شده اند و از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند.

زین دوچرخه ثابت مدل F1  یکی از بهترین و پرفروش ترین زین های موجود در فروشگاه رووبایک است که برای دوچرخه های ثابت مناسب می باشد که برای مشاهده قیمت زین دوچرخه ثابت میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

قیمت زین حرفه ای برای دوچرخه 

دوچرخه های حرفه ای و افرادی که به صورت تخصصی دوچرخه سواری میکنند علاقه مند به استفاده از زین های حرفه ای تر هستند ، زین های حرفه ای نسبت به زین های ساده قیمت بیشتری دارند و متناسب با آن امکانات بیشتری دارند و از طراحی پیچیده تری برخوردار میباشند، از جمله زین های حرفه ای برای دوچرخه میتوان به زین های فنر دار، زین های سوپاپ دار، زین های فک دار، زین های چاک دار  و زین های دوچرخه فونیکس اشاره نمود که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام خواهیم پرداخت.

"<yoastmark

قیمت زین فنر دار و سوپاپ دار

اگر به دنبال دوچرخه سواری نرم و راحت هستید و یا در مسیر های کوهستانی و ناهموار دوچرخه سواری میکنید به شما پیشنهاد میکنیم که از زین های فنردار و یا سوپاپ دار استفاده کنید .

زین های فنر دار دارای 2 عدد فنر در قسمت زیرین هستند که باعث دفع ضربه های وارد شده میشوند و سواری نرم تری را برای دوچرخه سوار فراهم میکند .

مدل های مختلفی از زین های فنردار و سوپاپ دار در فروشگاه رووبایک موجود می باشد که با قیمت های متنوعی عرضه شده است.

زین پهن فنردار چاکدار کوهستان مدل B1 و زین پهن سوپاپدار مدل PRO از جمله پرفروش ترین زین های حرفه ای در فروشگاه رووبایک هستند که برای مشاهده قیمت آنها و محصولات مشابه میتوانید بر روی آنها کلیک کنید.

قیمت زین فک دار

زین های فک دار برای دوچرخه های حرفه ای طراحی شده و فاقد قفل هستند و برای دوچرخه های حرفه ای و مسابقه ای مناسب میباشند، زین دوچرخه وایب مدل V35 یکی از زین های فک دار قیمت مناسب است برای مشاهده جزییات و قیمت آن میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

قیمت زین چاک دار

زین های چاک دار ، دارای یک حفره میانی است و از طراحی ویژه ای برخوردار می باشد که باعث گردش هوا شده و از تعرق جلوگیری میکند، این مدل زین ها از جمله زین های حرفه ای موجود در فروشگاه رووبایک است.

مدل های مختلفی از زین های چاک دار با قیمت های مختلف در بازار لوازم دوچرخه موجود است که از جمله آنها میتوان به زین چاکدار دوچرخه مدل G2 و زین دوچرخه وایب مدل V22 اشاره نمود.

قیمت زین چاک دار
قیمت زین چاک دار

قیمت زین ‌دوچرخه فونیکس

زین دوچرخه مدل 307 از جمله حرفه ای ترین زین های دوچرخه است که دارای اسکلت فنری بوده و از رویه ای چرمی برخوردار است ، قیمت این مدل زین نسبت به سایر زین ها بیشتر است اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع مختلف زین های دوچرخه پرداختیم و چند مدل از زین های پرفروش و قیمت مناسب را به شما معرفی کردیم، لازم به ذکر است که فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع زین های دوچرخه به صورت تک و عمده با قیمت مناسب است .

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “قیمت زین دوچرخه | زین ارزان برای دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت