ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

انواع قمقمه دوچرخه | لیست بهترین قمقمه آب دوچرخه

بازدید: 2,522 بازدید
انواع قمقمه دوچرخه

بدن انسان همانند خودرو در حین انجام فعالیت های روزانه و فعالیت های ورزشی از جمله دوچرخه سواری برای آنکه بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد نیازمند مایعات و آب است ، دوچرخه سواری به ویژه در فصول گرم و مسافت های طولانی انرژی زیادی را از دوچرخه سوار میگیرد پس لازم  است که همواره یک قمقمه آب همراه خود داشته باشید، انواع قمقمه دوچرخه بر اساس نوع برند ها، طرح ها و جنسشان با هم دیگر متفاوت هستند که در این مقاله قصد داریم انواع مختلف قمقمه های دوچرخه را خدمتتان معرفی کنیم.

از مزایای داشتن قمقمه ورزشی در حین رکاب زدن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

 انرژی بیشتر، قدرت و تحمل بالاتر

 خنک تر ماندن، احساس بهتر داشتن

سریعتر به پیش رفتن

 سوزاندن کالری بیشتر

کاهش زمان ریکاوری بدنتان و در نتیجه امکان ادامه رکاب زنی را خواهید داشت.

فرووشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع قمقمه های فلزی و پلاستیکی برای دوچرخه به صورت تکی و عمده است و میتوانید از سراسر ایران از آن به صورت آنلاین خرید کنید برای مشاهده تمامی مدل های قمقمه دوچرخه بر روی آن کلیک کنید.

انواع قمقمه دوچرخه | لیست بهترین قمقمه آب دوچرخه

جنس انواع قمقمه دوچرخه 

موادی که برای ساخت انواع قمقمه های دوچرخه مورد استفاده قرار میگیرد ممکن است پلاستیک، فلز و یا شیشه باشد.

قمقمه های پلاستیکی برای دوچرخه از جمله رایج ترین قمقمه های موجود در بازار هستند که به صورت فابریک بر روی بسیاری از دوچرخه ها اعم از بچه گانه و بزرگسال نصب می باشد.

از ویژگی های قمقمه های پلاستیکی که برای دوچرخه ها مناسب می باشد میتوان به قیمت پایین و وزن کم آنها اشاره نمود، تنها ایرادی که میتوان به این نوع قمقمه ها گرفت این است که قمقمه های پلاستیکی را نمیتوان در فریزر قرار داد زیرا ممکن است ترک بخوردند و همچنین نمیتوان در آنها آبجوش ریخت چراکه ممکن است پلاستیک آن ذوب شود.

قمقمه های فلزی دوچرخه ازجمله قدیمی ترین و مقاوم ترین قمقمه های موجود در بازار هستند که ممکن است آلومینیومی و یا استیل باشند.

قمقمه های فلزی مقاومت خوبی در برابر سوراخ شدن و ترک خوردن دارند ولی نسبت به قمقمه های پلاستیکی وزن و قیمت بیشتری دارند.

قمقمه های شیشه ای ورزشی بیشتر برای ورزش هایی مثل یوگا و پیلاتس مناسب می باشند که تحرک در آن کمتر است، اما با توجه به این که در ساختار قمققه های شیشه ای از مواد شیمیایی استفاده نشده است و آب درون آنها سالم تر است، عده ای ترجیح میدهند که از بطری های شیشه ای درحین دوچرخه سواری استفاده کنند.

قمقمه دوچرخه دوجداره و سه جداره

قمقمه های 2 و سه جداره از جمله قمقمه های فلزی هستند که برای دوچرخه سواران مناسب می باشد به ویژه برای سایکل توریست ها .

این قمقمه ها همانند فلاسک هستند و میتوانند آب را برای طولانی مدت گرم و یا سرد نگه دارند و در برابر تغییرات دمایی عایق هستند و همچنین بوی مایعات مختلف را به خود نمیگیرد.

از قمقمه های 2 جداره میتوان علاوه بر نوشیدن آب، چای و یا سایر مایعات گرم را هم نوشید.

جنس انواع قمقمه دوچرخه 
جنس انواع قمقمه دوچرخه

انواع قمقمه دوچرخه بر اساس نحوه نصب

دوچرخه سواران برای حمل قمقمه دوچرخه میتوانند از 2 روش استفاده کنند، یا قمقمه را درون کیف، سبد و یا کوله دوچرخه قرار دهند و یا با استفاده از بست های نگهدارنده قمقمه که به آنها پایه قمقمه و یا جا قمقمه ای گفته میشود، آن را به تنه دوچرخه وصل کنند.

بر همین اساس قمقمه های دوچرخه به دو دسته بست دار و بدون بست تقسیم بندی میشوند که البته میتوان بست قمقمه را به صورت جداگانه خریداری کرد و بر روی تنه دوچرخه نصب نمود، بست های نگهدارنده قمقمه به صورت فلزی و یا پلاستیکی در بازار موجود هستند و طریقه نصب آنها بسیار ساده است و معمولا به کمک پیچ به تنه متصل میشوند.

گنجایش انواع قمقمه دوچرخه

یکی از مهمترین مشخصه های انواع قمقمه های دوچرخه گنجایش آنها است که ممکن است از 0.4 لیتری تا 1.5 لیتری آن را مشاهده کرده باشید.

برای انتخاب گنجایش قمقمه دوچرخه باید به میزان مصرف آب خود در حین دوچرخه سواری دقت کنید و همچنین در نظر داشته باشید که هرچه گنجایش بطری بیشتر باشد وزن آن هم سنگین تر خواهد بود ، پرفروش ترین قمقمه های دوچرخه گنجایشی برابر 0.8 الی 1 لیتر دارند.

گنجایش انواع قمقمه دوچرخه
گنجایش انواع قمقمه دوچرخه

قمقمه با مکانیزم قفل داخلی

مکانیزم قفل داخلی که در ساخت قمقمه های دوچرخه حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد و این امکان را به دوچرخه سوار میدهد که تنها با یک دست آب بنوشد بدون آنکه نیاز به باز و بسته کردن درب قمقمه داشته باشد و همچنین اگر قمقمه سرو ته شود آب درون آن نمی ریزد و این یک ویژگی عالی برای قمقمه های دوچرخه سواری است.

قمقمه با مکانیزم قفل داخلی
قمقمه با مکانیزم قفل داخلی

برند انواع قمقمه دوچرخه

انواع مختلف قمقمه بر اساس برندشان دارای طرح ها و مدل های متفاوتی هستند که از این میان میتوان به قمقمه دوچرخه اس کا اس، قمقمه دوچرخه زفال، قمقمه دوچرخه ویوا، قمقمه دوچرخه جاینت، قمقمه دوچرخه اسکات، قمقمه دوچرخه المپیا، قمقمه دوچرخه الیت، قمقمه دوچرخه اورلورد، قمقمه دوچرخه بلست، قمقمه دوچرخه راپیدو، قمقمه دوچرخه ژیتان، قمقمه دوچرخه شیمانو، قمقمه دوچرخه فلش ، قمقمه دوچرخه کیوب، قمقمه دوچرخه گالانت، قمقمه دوچرخه مریدا و …. اشاره نمود.

لیست بهترین قمقمه های دوچرخه

در زیر لیست چند مدل از قمقمه های دوچرخه خوش قیمت و پرفروش که در فروشگاه رووبایک موجود می باشند آورده شده است که برای مشاهده قیمت و جزییات هرکدام میتوانید بر روی آنها کلیک کنید.

قمقمه دوچرخه اس کا اس مدل CAMELBAK 

قمقمه دوچرخه طرح زفال

قمقمه دوچرخه مدل A02 

قمقمه دوچرخه اس کا اس مدل GERMANY

بست قمقمه آلومینیومی دوچرخه مدل SF6 

بست قمقمه دوچرخه مدل MASSLOAD

بست قمقمه آلومینیومی دوچرخه مدل AL1

لیست بهترین قمقمه های دوچرخه
لیست بهترین قمقمه های دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع قمقمه های دوچرخه از نظر جنس، سایز و نحوه نصب و همچنین برند های آنها پرداختیم که امیدواریم مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد، اگر قصد خرید انواع قمقمه ها و نگهدارنده قمقمه را دارید میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین در وب سایت ما درج کنید و برای خرید عمده قمقمه دوچرخه میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت همکاری را خدمتتان اعلام کنیم.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت