وارد شوید ثبت نام

بهترین زنجیر دوچرخه | معرفی 5 مدل زنجیر با کیفیت

بازدید: 3,488 بازدید
بهترین زنجیر دوچرخه

در مقاله های قبلی زنجیر دوچرخه را از نظر قیمت و انواع مختلف آن مورد بررسی قرار دادیم و در این مقاله قصد داریم بهترین زنجیر دوچرخه را که توسط برند های مختلف تولید شده است را به شما معرفی کنیم .

اگر قصد خرید بهترین زنجیر دوچرخه را دارید میتوانید از فروشگاه رووبایک به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم دوچرخه خرید نمایید ،فروشگاه رووبایک انواع زنجیر دوچرخه را به صورت تک و عمده و با قیمت بازار عرضه کرده است که میتوانید سفارش خود را به صورت حضوری و اینترنتی ثبت نمایید.

در ادامه این مقاله بعد از بررسی نکاتی که لازم است هنگام خرید زنجیر دوچرخه بدانید ، چند مدل از بهترین و با کیفیت ترین مدل های زنجیر دوچرخه موجود در فروشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین زنجیر دوچرخه | معرفی 5 مدل زنجیر با کیفیت
بهترین زنجیر دوچرخه | معرفی 5 مدل زنجیر با کیفیت

نکات خرید بهترین زنجیر دوچرخه 

اولین نکته ای که برای خرید انواع زنجیر دوچرخه باید بدانید این است که نوع دوچرخه شما در انتخاب زنجیر دوچرخه موثر است و زنجیر دوچرخه های دنده ای و ساده از نظر نوع تکنولوژی ساخت با هم دیگر تفاوت دارند و تفاوت ظاهری آنها در طول زنجیر و ضخامت آن است .

لازم به ذکر است که هرگز نباید از زنجیر دوچرخه های ساده برای دوچرخه های دنده ای استفاده نمود (و برعکس) زیرا میتواند موجب آسیب دیدن قطعاتی مانند طبق قامه و یا خودرو دوچرخه شود.

دومین نکته ای که برای خرید بهترین زنجیر دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید این است که برند های مختلفی مانند شیمانو و یا سایر برند های متفرقه در زمینه طراحی و تولید زنجیر دوچرخه با استاندارد های متفاوت فعالیت دارند که با توجه به برند زنجیر دوچرخه میتوان کیفیت و کارایی آنرا محک زد و معمولا قیمت زنجیر دوچرخه تولید شده توسط برند های مطرح گران تر است اما برند های متفرقه هم وجود دارد که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت نسبتا خوبی برخودار هستند که با شناخت آنها میتوانید بهترین زنجیر دوچرخه را با قیمت ارزان خریداری نمایید با ما در ادامه همراه باشید تا بهترین زنجیر ها را برای دوچرخه های ساده و دنده ای به شما معرفی کنیم.

بهترین زنجیر برای دوچرخه ساده 

زنجیر دوچرخه تک سرعته مالزی مدل Tercom

این مدل زنجیر برای دوچرخه های ساده و تک دنده سایز 12 تا 28 مناسب می باشد و طول آن نسبت به سایر زنجیر ها بلند تر است به گونه ای که میتوان از آنها برای دوچرخه های سایز 28 لحاف دوزی به راحتی استفاده نمود و برای دوچرخه های سایز 12-16 لازم است از دندانه های آن کم کنید تا کوچک تر شوند.

این محصول ساخت کشور مالزی می باشد که نسبت به محصولات چینی موجود در بازار از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

مشخصات این مدل زنجیر از برند ترکام در جدول زیر آورده شده است و برای خرید و مشاهده جزییات بیشتر از آن میتوانید بر روی زنجیر دوچرخه تک سرعته مالزی مدل Tercom کلیک نمایید.

جنس فلزی
مناسب براي دوچرخه سایز 12, دوچرخه سایز 16, دوچرخه سایز 20, دوچرخه سایز 24, دوچرخه سایز 26, دوچرخه های سایز 28 قدیمی (دوچرخه های لحاف دوزی)
کشور مبدا       مالزی
برند ترکام
زنجیر دوچرخه تک سرعته مالزی مدل Tercom
زنجیر دوچرخه تک سرعته مالزی مدل Tercom

زنجیر دوچرخه ساده مدل 01

این مدل زنجیر به صورت اختصاصی برای دوچرخه های ساده و تک سرعته سایز 12 تا 28 طراحی شده است که میتوان با تغییر طولش آن را بر روی دوچرخه های سایز 12،16،20،24،26،27.5 و 28 نصب نمود.

با توجه به این که این مدل زنجیر از برند های متفرقه است از قیمت مناسب تری نسبت به برند های مطرح برخوردار است و برای افرادی که به دنبال زنجیر دوچرخه ارزان و در عین حال با کیفیت هستند، گزینه مناسبی خواهد بود.

مشخصات این مدل زنجیر از در جدول زیر آورده شده است و برای خرید و مشاهده جزییات بیشتر از آن میتوانید بر روی زنجیر دوچرخه ساده مدل 01 کلیک نمایید.

جنس فلزی
مناسب براي دوچرخه سایز 12, دوچرخه سایز 16, دوچرخه سایز 20, دوچرخه سایز 24, دوچرخه سایز 26, دوچرخه های سایز 28 قدیمی (دوچرخه های لحاف دوزی)
زنجیر دوچرخه ساده مدل 01
زنجیر دوچرخه ساده مدل 01

بهترین زنجیر برای دوچرخه دنده ای  

زنجیر دوچرخه دنده ای مالزی مدل Tercom

این زنجیر برای دوچرخه های دنده ای که خودرو عقب آنها دارای 7 عدد چرخ دنده است مناسب می باشد و نسبت به زنجیر های ساده ضخامت کمتری دارد .

این محصول ساخت کشور مالزی است و نسبت به نمونه های چینی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار است.

مشخصات این مدل زنجیر از در جدول زیر آورده شده است و برای خرید و مشاهده جزییات بیشتر از آن میتوانید بر روی زنجیر دوچرخه دنده ای مالزی مدل Tercom کلیک نمایید.

جنس فلزی
مناسب براي     دوچرخه های دنده ای 7 سرعته
برند ترکام
کشور مبدا مالزی
زنجیر دوچرخه دنده ای مالزی مدل Tercom

زنجیر دوچرخه دنده ای اوکی مدل 01

برند اوکی در حوزه لوازم دوچزخه نیاز به معرفی ندارد و از محبوبیت زیادی در بین دوچرخه سواران برخوردار می باشد، این محصول توسط برند اوکی طراحی و تولید شده است و آلیاژ به کار رفته در ساخت آن بسیار با کیفیت است و وزنی معادل با 320 گرم دارد.

این مدل زنجیر از برند اوکی به صورت اختصاصی برای دوچرخه های دنده ای 21 دنده طراحی شده است، یعنی دوچرخه هایی که خودرو عقب آن ها 7 عدد چرخ دنده دارد و طبق های جلویی آن 3 عدد است.

مشخصات این مدل زنجیر از در جدول زیر آورده شده است و برای خرید و مشاهده جزییات بیشتر از آن میتوانید بر روی زنجیر دوچرخه دنده ای اوکی مدل 01 کلیک نمایید.

جنس فلزی
مناسب براي دوچرخه های 21 دنده
وزن 320 گرم
سایرمشخصات    معروف به کد 116
زنجیر دوچرخه دنده ای اوکی مدل 01
زنجیر دوچرخه دنده ای اوکی مدل 01

زنجیر دوچرخه 8 سرعته شیمانو مدل IG51

در ساخت این مدل زنجیر دوچرخه از بهترین متریال و آلیاژ ها استفاده شده است و به همین دلیل از مقاومت بالایی در برابر خودرگی برخوردار است و میتوانید آن را به عنوان بهترین زنجیر برای دوچرخه های دنده ای خریداری نمایید.

این زنجیر به صورت اختصاصی برای دوچرخه های دنده ای که خودرو عقبشان دارای 8 چرخ دنده است طراحی شده است.

مشخصات این مدل زنجیر از در جدول زیر آورده شده است و برای خرید و مشاهده جزییات بیشتر از آن میتوانید بر روی زنجیر دوچرخه 8 سرعته شیمانو مدل IG51 کلیک نمایید.

جنس فلزی
مناسب براي    دوچرخه های 8 سرعته
زنجیر دوچرخه 8 سرعته شیمانو مدل IG51
زنجیر دوچرخه 8 سرعته شیمانو مدل IG51

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی بهترین زنجیر های دوچرخه موجود در فروشگاه رووبایک پرداختیم و برای سهولت در خریدتان لینک خرید هرکدام را برایتان آوردیم که در صورت تمایل به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

تمامی زنجیر های معرفی شده به صورت تک و عمده موجود هستند و میتوانید آنها را خریداری نمایید، اگر سوال و یا ابهامی برای خرید بهترین زنجیر دوچرخه دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین زنجیر دوچرخه | معرفی 5 مدل زنجیر با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت