وارد شوید ثبت نام

قیمت تیوپ دوچرخه | تیوپ دوچرخه ارزان

بازدید: 2,300 بازدید
تیوپ دوچرخه ارزان

تیوپ (تیوب) از جمله اجزاء اصلی هر دوچرخه محسوب میشود که بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد تنوع بالایی در مدل های آن وجود دارد بنابراین افرادی که می خواهند برای دوچرخه شان تیوپ خریداری نمایند و به دنبال خرید تیوپ دوچرخه ارزان هستند ممکن است با تعداد زیادی از تیوپ ها با برند های مختلف رو به رو شوند که تصمیم گیری برای خرید بهترین تیوپ را براشان سخت کند. 

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از برترین مدل های تیوپ دوچرخه + قیمت تیوپ دوچرخه را به شما معرفی کنیم، تیوپ دوچرخه شهاب، تیوپ دوچرخه وایب، تیوپ دوچرخه یزد تایر، تیوپ دوچرخه وندا، تیوپ دوچرخه ایران یاسا از جمله بهترین و پرفروش ترین تیوپ های دوچرخه در بازار هستند.

متریال به کار رفته در ساخت تیوپ ها و همچنین کیفیت و برند آنها از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت انواع مختلف تیوپ ها هستند که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

خرید تیوپ دوچرخه ارزان از فروشگاه رووبایک

فروشگاه رووبایک اولین فروشگاه اینترنتی در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم و قطعات دوچرخه از جمله تیوپ دوچرخه به صورت تک و عمده فعالیت میکند و برای افرادی که قصد دارند انواع تیوب دوچرخه را به صورت اینترنتی خریداری نمایند، پیشنهاد میشود که از قسمت مربوط به تیوپ دوچرخه در فروشگاه ما دیدن نمایند، برای ورود به فروشگاه بر روی تیوپ دوچرخه کلیک نمایید.

تیوپ دوچرخه ایران یاسا

ایران یاسا از برترین کمپانی های ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید انواع تیوپ برای دوچرخه فعالیت دارد و محصولات تولیدی آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 26*200

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 24*175

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 16*175

محصولات فوق از جمله تیوپ های برند یاسا می باشند که در فروشگاه رووبایک موجود بوده و میتوانید با کلیک بر روی آنها جزییاتشان را مشاهده نموده درصورت تمایل خرید نمایید.

ایران یاسا برای تمامی دوچرخه ها از جمله سایز 16 ، 24 . 26 تیوپ تولید کرده است.

محصولات یاسا از کیفیت و مقاومت خوبی برخوردار هستند و به راحتی پاره و یا پنچر نمیشوند و در مقایسه یا نمونه های چینی موجود در بازار قیمت مناسب تری دارند ، بنابراین برای افرادی که به دنبال خرید تیوپ مناسب ساخت کشور هستند برند ایران یاسا میتواند یک گزینه مناسب باشد.

قیمت تیوپ ایران یاسا

قیمت تیوپ های ایران یاسا با توجه به این که یک برند ایرانی هستند،بسیار مناسب بوده و متناسب با بودجه افراد می باشد و هر کس میتواند به راحتی انواع تیوپ یاسا را برای دوچرخه اش خریداری نماید.

برای مشاهده قیمت تیوپ ایران یاسا در سایز های مختلف میتوانید به فروشگاه رووبایک سر بزنید و به روزترین قیمت های تیوپ یاسا را در آنجا مشاهده نمایید.

تیوپ دوچرخه وایب

وایب یکی از برند های معتبر در زمینه تولید تمامی لوازم دوچرخه از جمله تیوپ دوچرخه است که اخیرا در بازار ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

تیوپ دوچرخه وایب مدل 27/5 

تیوپ دوچرخه وایب مدل 23*700

مدل های فوق دو مدل از تیوپ های برند وایب هستند که برای دوچرخه سایز 27.5 و 28 طراحی شده اند و در فروشگاه رووبایک موجود هستند، برای مشاهده جزییات و یا ثبت سفارش هرکدام میتوانید روی آن کلیک کنید.

تیوپ دوچرخه وایب
تیوپ دوچرخه وایب

قیمت تیوپ وایب

قیمت تیوپ دوچرخه وایب با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است و جزء تیوپ های وارداتی ارزان قیمت محسوب میشود، بنابراین برای افرادی که به دنبال خرید یک تیوپ غیر ایرانی با قیمت مناسب هستند،تیوپ وایب میتواند انتخاب خوبی باشد.

برای مشاهده قیمت تیوپ های برند وایب میتوانید از قسمت مربوط به تیوپ دوچرخه فروشگاه ما دیدن نمایید. 

تیوپ دوچرخه شهاب

شهاب همانند ایران یاسا از برند های ایرانی فعال در زمینه تولید انواع تیوپ برای دوچرخه است که از جمله تولیدات آن که در فروشگاه رووبایک موجود می باشد میتوان موارد زیر را نام برد:

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 12

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 20

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 24

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 26

مدلهای نام برده شده برای دوچرخه های سایز 12 تا 26 مناسب هستند، همچنین میتوانید برای مشاهده جزییات هر کدام بر روی آن کلیک نمایید.

تیوپ دوچرخه شهاب
تیوپ دوچرخه شهاب

تیوپ دوچرخه یزد تایر

یزد تایر همانند ایران یاسا و شهاب از برند های ایرانی فعال در زمینه تولید انواع تیوپ برای دوچرخه است که از جمله تولیدات آن که در فروشگاه رووبایک موجود می باشد میتوان موارد زیر را نام برد:

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 26*200

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 24*175

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 16*175

مدلهای نام برده شده برای دوچرخه های سایز 16 تا 26 مناسب هستند، همچنین میتوانید برای مشاهده جزییات هر کدام بر روی آن کلیک نمایید.

تیوپ دوچرخه یزد تایر
تیوپ دوچرخه یزد تایر

نتیجه گیری تیوپ دوچرخه ارزان

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع تیوپ های دوچرخه با برند های مختلف آن ها پرداختیم و  یزد تایر، وایب، شهاب، ایران یاسا را به عنوان مطرح ترین برند های تولید کننده انواع تیوپ دوچرخه معرفی کردیم و از آنجایی که قیمت تیوپ دوچرخه یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید آن است و همچنین عموم مردم به دنبال خرید تیوپ دوچرخه ارزان و با دوام هستند، توضیحاتی درباره قیمت تیوپ دوچرخه دادیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

لازم به ذکر است که در فروشگاه رووبایک علاوه بر فروش تیوپ به صورت تکی امکان خرید انواع تیوپ با برند های مختلف به صورت عمده و با قیمت همکاری نیز وجود دارد.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت