وارد شوید ثبت نام

بهترین کلاه دوچرخه سواری | معرفی 8 مدل کلاه با کیفیت

بازدید: 2,603 بازدید
بهترین کلاه دوچرخه سواری

انتخاب و خرید یک کلاه ایمنی دوچرخه با کیفیت که سایز آن متناسب با دور سر دوچرخه سوار باشد، از نظر ظاهری زیبا و بادوام باشد و همچنین تمامی استاندارد های روز دنیا را داشته باشد میتواند تاثیر بسزایی در کیفیت دوچرخه سواری داشته باشد و از آسیب های احتمالی در حین دوچرخه سواری جلوگیری خواهد کرد،در مقالات قبلی درباره انواع کلاه های دوچرخه سواری و قیمت آنها به عنوان یکی از مهمترین پوشاک دوچرخه سواری صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین کلاه دوچرخه سواری  متناسب با بودجه و سبک دوچرخه سواری تان میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع کلاه دوچرخه سواری را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله کلاه دوچرخه سواری است که بهترین و با کیفیت ترین کلاه های ایمنی دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم 8 مدل از بهترین و با کیفیت ترین کلاه های دوچرخه ایرانی و خارجی را که در فروشگاه رووبایک موجود است به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین کلاه دوچرخه ارزان 

کلاه دوچرخه ارزان برای افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه یک کلاه ایمنی کار راه انداز خریداری نمایند بسیار مناسب خواهد بود و با توجه به تنوع و گوناگونی این محصول در بازار میتوان به راحتی انواع ارزان قیمت آن را پیدا کرد اما با توجه داشته باشید که ارزان بودن تنها کافی نیست و باید به کیفیت کلاه هم اهمیت داده شود و استاندارد های مورد نیاز را داشته باشد، برای آشنایی بیشتر با قیمت کلاه دوچرخه سواری به صورت تکی و عمده میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید..

کلاه ایمنی دوچرخه مدل guardin یکی از بهترین کلاه های ایمنی مخصوص دوچرخه سواری است که به نسبت ویژگی های خوبی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است و جزو بهترین و ارزان ترین کلاه های ایمنی موجود در بازار است، مشخصات کلی این کلاه را میتوانید در جدول زیر مشاهده کنید.

رنگ صورتی, آبی
سایز 48 تا 52
قابلیت تنظیم اندازه دارد
تنظیم اندازه به صورت     تسمه ای
مناسب براي نوجوانان
اقلام همراه نقاب
وزن 198 گرم
سایرمشخصات پد داخلی قابل شستوشو, دارای نقاب آفتاب گیر
بهترین کلاه دوچرخه ارزان 
بهترین کلاه دوچرخه ارزان

بهترین کلاه دوچرخه تاشو 

کلاه های ایمنی تاشو جدید ترین کلاه های ایمنی برای دوچرخه هستند که از طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند و برای افرادی که فضای کمی برای حمل و جابه جایی کلاه دارند بسیار مناسب است، طراحی کلاه های تاشو به گونه ایست که از طرفین جمع میشوند و بسیار سبک هستند.

کلاه ایمنی دوچرخه cairbull مدل FIND از بهترین کلاه های ایمنی تاشو موجود در بازار است که توسط برند کربول طراحی و تولید شده است، این کلاه از جنس پلی کربنات است و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و بیشتر برای دوچرخه سواری در شهر و استفاده روزمره مناسب می باشد و نمیتوان آن را یک گزینه عالی برای سبک های دوچرخه سواری حرفه ای و کوهستان دانست، مشخصات کلی این کلاه ایمنی تاشو را میتوانید در جدول زیر مشاهده کنید:

رنگ آبی, سفید, نقره ای
جنس پلی کربنات
سایز 55 تا 59 سانتی متر
قابلیت تنظیم اندازه دارد
تنظیم اندازه به صورت    ریلی, سگکی
سایرمشخصات دارای چراغ, قابلیت تاشو
بهترین کلاه دوچرخه تاشو 
بهترین کلاه دوچرخه تاشو

 بهترین کلاه دوچرخه بچه گانه 

استفاده از کلاه ایمنی برای کودکان در حین دوچرخه سواری از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که امکان زمین خوردن آنها بسیار زیادتر است و باید برای مراقبت از سر و جمجمه آنها از یک کلاه ایمنی خوب و استاندارد متناسب با سایز سر کودک استفاده شود.

کلاه دوچرخه سواری بچگانه مدل R1 برای کودکان یک کلاه ایمنی خوب و کاربردی و در عین حال قیمت مناسب است، طراحی ظاهری این کلاه برای کودکان بسیار جداب بوده و به رنگ فرمز می باشد، تمامی کودکانی که سایز دور سرشان 48 تا 52 است میتوانند از این کلاه استفاده کنند و به کمک تسمه هایی که برای آن در نظر گرفته شده است به راحتی روی سر بچه ها تنطیم میشود و لق نمیخورد.

رنگ قرمز
سایز 48 تا 52
قابلیت تنظیم اندازه دارد
تنظیم اندازه به صورت     رگلاژی
 بهترین کلاه دوچرخه بچه گانه 
بهترین کلاه دوچرخه بچه گانه

بهترین کلاه دوچرخه دخترانه

برای بانوان دوچرخه سوار بهتر است که از لوارم جانبی دوچرخه سواری که اختصاصا برای آنها طراحی شده است استفاده کنند زیرا با آناتومی بدن آنها سازگار تر بوده و همچنین طراحی ظاهری آن بیشتر مورد پسند خانم ها قرار میگیرد، کلاه های دوچرخه سواری مخصوص بانوان معمولا از وزن کمتری برخوردار هستند و برای خانم ها بسیار ایده آل میباشد .

کلاه دوچرخه سواری دخترانه مدل FL   از طراحی فوق العاده زیبایی برای بانوان برخوردار است و سایز آن بین 54 تا 58 متغیر است که برای اکثر خانم ها مناسب می باشد و به خوبی بر روی سر فیکس میشود، ورن این کلاه تنها 180 گرم است که جزو کلاه های ایمنی سبک ورن محسوب می شود و هیچگونه فشاری بر روی سر یا گردان نخواهد داشت.

رنگ سفید
سایز 52 تا 55 سانتی متر
قابلیت تنظیم اندازه دارد
تنظیم اندازه به صورت     اهرم گردشی

بهترین کلاه دوچرخه دخترانه

بهترین کلاه دوچرخه چراغ دار

کلاه های ایمنی چراغ دار میتوانند ایمنی دوچرخه سوار را از 2 جهت تامین کند ، در وهله اول باعث حافظت سر و جمجمه میشود و از وارد آمدن ضربه به سر جلوگیری میکند، در وهله دوم در تاریکی هوا وجود شما را به سایر وسایل نقلیه اخطار میدهد تا به شما نزدیک نشوند در نتیجه از برخورد و تصادف در شب جلوگیری میکند.

کلاه های چراغ دار دارای یک چراغ کوچک در قسمت عقبی کلاه هستند که معمولا به صورت باتری خور می باشد و به چند حالت مختلف و چشمک زن روشن میشوند .

کلاه ایمنی دوچرخه cairbull مدل CB43  یک کلاه دوچرخه سواری چراغ دار است که برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد و دارای یک چراغ کاربردی در قسمت عقبی است که برای دوچرخه سواری در هوای تاریک و مه آلود بسیار مناسب می باشد.

رنگ سفید, قرمز, مشکی
سایز 54 تا 58 سانتی متر
قابلیت تنظیم اندازه    دارد
بهترین کلاه دوچرخه چراغ دار
بهترین کلاه دوچرخه چراغ دار

بهترین کلاه ایمنی چانه دار 

کلاه های ایمنی چانه دار را ممکن است تحت عنوان کلاه های تمام صورت هم بشناسید که یکی از حرفه ای ترین کلاه ها برای دوچرخه سواری می باشد و برای افرادی که سبک دوچرخه سواری شان کوهستان است بسیار مناسب می باشد چرا که میتواند علاوه بر سر و جمجمه از قسمت فک و چانه دوچرخه سوار مرافبت کند.

کلاه ایمنی دوچرخه آلپینا مدل King Carapax از بهترین کلاه های دوچرخه سواری چانه دار است که قسمت چانه آن متحرک است و میتوان درمواقعی که به آن نیاز نیست آن را جدا کرد و کنار گذاشت، کیفیت بالای متریال به کار رفته در ساخت این کلاه آن را به یک کلاه با کیفیت و مرغوب تبدیل کرده است.

بهترین کلاه ایمنی چانه دار 

بهترین کلاه دوچرخه سواری ایرانی

کلاه ایمنی دوچرخه سواری کویر مدل K1  برای افرادی که طرفدار برند های ایرانی هستند یک انتخاب عالی است، کویر یکی از بهترین برند های ایرانی در حوزه تولید لوازم دوچرخه و دوچرخه است که سابقه درخشانی در حوزه تولید لوازم مربوط به دوچرخه دارد.

رنگ قرمز
وزن 260 گرم
سایز 58 تا 62 سانتی متر
قابلیت تنظیم اندازه دارد
تنظیم اندازه به صورت      ریلی, سگکی
جنس پلی اورتان
بهترین کلاه دوچرخه سواری ایرانی

بهترین کلاه دوچرخه سواری خارجی

برند های خارجی مختلفی در حوزه تولید کلاه دوچرخه سواری فعالیت دارند که از بین آنها میتوان کربول را به عنوان برترین برند تولید کلاه ایمنی دوچرخه معرفی کرد، این برند سال هاست که به صورت تخصصی انواع کلاه های دوچرخه سواری را تولید کرده و شهرت جهانی دارد، کلاه های تولید شده توسط کربول تنوع بالایی را شامل میشود و به همین دلیل پاسخ گوی تمامی سلیقه ها است و برای هر سلیقه ، سن ، سبک دوچرخه سواری و جنسیتی کلاه مخصوصی دارد، فروشگاه رووبایک نمایندگی کربول در ایران است که کلاه های کربول را با قیمت مناسب در سراسر کشور به صورت تکی و عمده عرضه کرده است.

کلاه ایمنی دوچرخه مدل GM2  یکی از بهترین کلاه های ایمنی خارجی است که در کنار کیفیت بالایی که دارد قیمتش هم مناسب است و یکی از پرفروش ترین کلاه های ایمنی دوچرخه سواری محسوب میشود.

رنگ مشکی قرمز
سایز 55 تا 62 سانتی متر
قابلیت تنظیم اندازه     دارد
بهترین کلاه دوچرخه سواری خارجی
بهترین کلاه دوچرخه سواری خارجی

خلاصه مطالب

در این مقاله 8 مدل از بهترین و پرفروش ترین کلاه های ایمنی مخصوص دوچرخه سواران را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند، در صورتی که در زمینه خرید عمده کلاه دوچرخه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “بهترین کلاه دوچرخه سواری | معرفی 8 مدل کلاه با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت