وارد شوید ثبت نام

بهترین دسته دنده دوچرخه | معرفی 4 مدل شیفتر دوچرخه با کیفیت

بازدید: 4,567 بازدید
بهترین دسته دنده دوچرخه 5

در مقالات قبلی مربوط به دست دنده دوچرخه به معرفی انواع مختلف دست دنده ها و شیفتر های دوچرخه پرداختیم و دانستیم که مدل های مختلفی از دسته دنده برای دوچرخه های دنده ای وجود دارد که از جمله آنها میتوان به دست دنده های وسپایی، دست دنده های کلاچ دار، دست دنده های ترمز دار و دست دنده های فلزی اشاره نمود ، در این مقاله به معرفی و بررسی تخصصی 4 مدل از شیفتر های دوچرخه خواهیم پرداخت که جزو بهترین دسته دنده دوچرخه موجود در بازار لوازم دوچرخه هستند.

نکته ای که برای خرید بهترین دسته دنده دوچرخه باید مد نظر داشته باشید این است که بهترین دست دنده متناسب با سیستم دنده دوچرخه تعیین میگیردد و باید به گونه ای انتخاب شود که با سایر اجزا سیستم دنده دوچرخه سازگار باشد.

به خصوص از نظر نوع سرعت و تعداد دنده ها باید به خودرو و طبق قامه دوچرخه توجه کنید تا بتوانید بهترین دست دنده را متناسب با دوچرخه تان خریداری نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا 4 مدل از بهترین شیفتر های موجود در فروشگاه رووبایک را با هم بررسی کنیم، لازم به ذکر است که برای خرید هرکدام از محصولات به صورت تک و یا عمده میتوانید اقدام نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره برای خرید دسته دنده دوچرخه از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

بهترین دسته دنده دوچرخه | معرفی 4 مدل شیفتر دوچرخه با کیفیت
بهترین دسته دنده دوچرخه | معرفی 4 مدل شیفتر دوچرخه با کیفیت

بهترین دسته دنده وسپایی برای دوچرخه

دست دنده وسپایی سایگون مدل ایندکس از جمله بهترین دسته دنده های مچی است که برای دوچرخه های دنده ای مناسب می باشد.

دست دنده های وسپایی با توجه به این که کار کردن با آنها آسان است و فضای کمی را بر روی فرمان دوچرخه اشغال میکند بهترین گزینه برای خرید هستند.

دست دنده وسپایی سایگون مدل ایندکس از برند سایگون می باشد که یک محصول چینی است و از جمله برند های متفرقه برای لوازم دوچرخه است به همین دلیل از قیمت مناسب تری نسبت به شیفتر های اورجینال برخوردار است.

این محصول شامل دو عدد دست دنده مچی است که بر روی یکی از آنها عدد 1تا3 و بر روی دیگری عدد 1 تا7 درج شده است که نشان میدهد این مدل شیفتر برای دوچرخه های دنده ای که خودرو عقب آنها 7 چرخ دنده دارد و طبق قامه آنها شامل 3 طبق است مناسب می باشد.

این مدل دست دنده وسپایی از برند سایگون برای دوچرخه های 21 دنده مناسب است و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شیفتر مناسب خواهد بود.

جدول مشخصات شیفتر وسپایی مدل ایندکس از برند سایگون

رنگ مشکی
جنس پلاستیک
مناسب براي        دوچرخه های 21 دنده
اقلام همراه پیچ و بست, سیم و روکش
نحوه اتصال

بست, پیچی

جهت خرید دست دنده وسپایی سایگون مدل ایندکس بر روی آن کلیک کنید.

بهترین دسته دنده وسپایی برای دوچرخه

بهترین دسته دنده کلاچ دار برای دوچرخه

اگر سیستم دنده شما از جمله سیستم های پیچیده و پیشرفته است و شانژمان آن مجهز به کلاچ می باشد، لازم است تا از شیفتر های کلاچ دار برای آن استفاده کنید که یکی از بهترین شیفتر های کلاچ داری که ما به شما معرفی میکنیم دست دنده کلاچ دار دوچرخه 7 سرعته مدل EF51 است.

این محصول علاوه بر کیفیت و دوام بسیار خوبی که دارد از قیمت مناسبی هم برخودار می باشد و به شرط آن که ضربه سنگینی به آن وارد نشود میتواند برای طولانی مدت کار کند و شما را در استفاده از سیستم دنده دوچرخه تان همراهی کند.

دست دنده کلاچ دار دوچرخه 7 سرعته مدل EF51 دارای 2 دسته یا اهرم برای تنظیم دنده دوچرخه است که یکی به خودرو و دیگری به طبق قامه وصل میشود که همانطور که از نام این محصول پیداست برای خودرو های 7 سرعته مناسب می باشد و با طبق قامه هایی که شامل 3 عدد طبق هستند سازگاری دارد.

بر روی هر دو اهرم این مدل دسته دنده یک صفحه نمایشگر قرار دارد که که اعداد 1 تا 3 و 1 تا 7 بر روی آنها درج شده است تا بتوان با تسلط بیشتری دنده را تعویض نمود.

از ویژگی های دست دنده های کلاچ دار این است که به کمک آنها میتوان راحتر و با صدای کمتری دنده را تغییر داد و به طور کلی نرم تر و روانتر دنده را تعویض کرد و با توجه به این که دست دنده های کلاچ دار سیستم پیچیده تری نسبت به سایر دست دنده ها دارند قیمتشان بیشتر است .

جدول مشخصات شیفتر کلاچ دار مدل EF51

رنگ مشکی
مناسب براي دوچرخه دنده ای
نحوه اتصال پیچی
کاربرد تعویض دنده
سایرمشخصات

7 سرعته, دارای نمایشگر ساعتی

جهت خرید دست دنده کلاچ دار دوچرخه 7 سرعته مدل EF51  بر روی آن کلیک کنید.

 

بهترین دسته دنده کلاچ دار برای دوچرخه
بهترین دسته دنده کلاچ دار برای دوچرخه

بهترین دسته دنده برای دوچرخه حرفه ای

برای دوچرخه های حرفه ای که سیستم ترمز آنها هیدرولیک است لازم است از دست دنده های حرفه ای استفاده شود ، یکی از بهترین دسته دنده های حرفه ای که میتوان برای دوچرخه های رده بالا استفاده نمود شیفتر دوچرخه 9 سرعته مدل SF است که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد به همین دلیل به عنوان بهترین دسته دنده برای دوچرخه های حرفه ای شناخته شده است.

این مدل شیفتر را میتوان برای دوچرخه هایی که خودرو 9 سرعته دارند و طبق قامه آنها شامل 3 طبق است استفاده نمود و 27 سرعت متفاوت را به کمک آن تجربه کرد و بر روی اهرم های تعویض دنده آن نشانگر هایی قرار داده شده است که میتوان به کمک آن شماره دنده را در هر لحظه مشاهده نمود.

جدول مشخصات شیفتر حرفه ای 9 سرعته

رنگ مشکی
مناسب براي          دوچرخه با ترمز هیدرولیک
کاربرد تعویض دنده
نحوه اتصال پیچی
سایرمشخصات

9سرعته

جهت خرید شیفتر دوچرخه 9 سرعته مدل SF بر روی آن کلیک کنید.

بهترین دسته دنده برای دوچرخه حرفه ای
بهترین دسته دنده برای دوچرخه حرفه ای

بهترین دست دنده فلزی

دست دنده های فلزی از جمله مقاوم ترین دست دنده های موجود در بازار هستند که با توجه به ساختار ساده ای که دارند به راحتی خراب نمیشوند و معمولا از آلومینیوم در ساخت آنها استفاده شده است که باعث مقاومت و استحکام بیشتر آنها شده است.

برای دوچرخه هایی که سیستم دنده ساده ای دارند و نیاز به صرف هزینه های زیاد برای خرید شیفتر آنها نیست، میتوان از انواع شیفتر های فلزی استفاده نمود.

جدول مشخصات شیفتر فلزی مدل KD5

جنس آلومینیوم
مناسب براي    تمام دوچرخه ها
نحوه اتصال         پیچی

برای خرید دسته دنده فلزی دوچرخه مدل KD5 بر روی آن کلیک کنید.

بهترین دست دنده فلزی
بهترین دست دنده فلزی

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی 4 مدل از بهترین دسته دنده های دوچرخه پرداختیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، اگر قصد خرید انواع دست دنده، شیفتر و یا دسته دنده مناسب برای دوچرخه تان را دارید میتوانید از سایر مدل های موجود در فروشگاه دیدن نمایید، فروشگاه رووبایک تنوع کاملی از انواع شیفتر های دوچرخه را با بهترین قیمت و کیفیت دارا می باشد که میتواند پاسخ گوی نیاز هر کسی باشد.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت