وارد شوید ثبت نام

قیمت زنجیر دوچرخه | زنجیر دوچرخه ارزان

بازدید: 2,881 بازدید
قیمت زنجیر دوچرخه

در مقالات قبلی درباره زنجیر دوچرخه به عنوان یکی از قطعات مهم و حیاتی در دوچرخه های ساده و دنده ای به صورت کاملا مفصل صحبت کردیم و به بررسی انواع زنجیر‌ دوچرخه از نظر سایز و دنده ای و ساده بودن آنها پرداختیم در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت زنجیر دوچرخه بپردازیم.

قیمت زنجیر ‌دوچرخه برای افرادی که قصد خرید زنجیر ‌دوچرخه را دارند یکی از مهمترین فاکتور ها محسوب میشود زیرا زنجیر جزو لوازم مصرفی دوچرخه است و لازم است به صورت دوره ای تعمیر و یا تعویض شود بنابراین اطلاع از قیمت انواع زنجیر های دوچرخه میتواند به شما در خرید زنجیر خوب و با کیفیت کمک زیادی کند.

زنجیر های دوچرخه ساختار ساده و یکسانی دارند و با توجه به این که از تکنولوژی خاصی در ساخت آنها استفاده نشده است میتوان گفت که اکثر زنجیر ها از نظر قیمتی مشابه هم دیگر هستند و تنها چیزی که موجب تفاوت قیمت در انواع زنجیر ها میشود برند آنها است که در ادامه مطب به بررسی زنجیر های دوچرخه از برند های شیمانو، اوکی، ترکام و برند های متفرقه و رنج قیمتی آنها خواهیم پرداخت پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع لوازم دوچرخه و از جمله زنجیر دوچرخه به صورت تک و عمده است و با توجه به حذف واسطه ها میتوانید تمامی وسایل مورد نیاز برای دوچرخه مانند زنجیر‌ دوچرخه را با کمترین قیمت از فروشگاه رووبایک خریدرای نمایید.

"<yoastmark

قیمت زنجیر شیمانو 

شیمانو شناخته شده ترین برند در زمینه لوازم دوچرخه و قطعات دوچرخه است و به جرئت میتوان گفت که بهترین زنجیر دوچرخه و با کیفبت ترین زنجیر های دوچرخه به برند شیمانو تعلق دارد .

آلیاژ به کار رفته شده در ساخت انواع زنجیر های دوچرخه شیمانو اعم از تک سرعته و دنده ای از بهترین مواد است و به همین دلیل بیشتر افرادی که دوچرخه سواری را به صورت حرفه ای دنبال میکنند ، زنجیر های شیمانو را مناسب ترین زنجیر برای دوچرخه شان می دانند.

بسته بندی زنجیر های شیمانو به صورت جعبه ای و شکیل است و درصورتی که از این محصول به صورت درست نگهداری شود برای مدت زمان طولانی کار خواهد کرد .

زنجیر دوچرخه شیمانو با توجه به کیفیت بالایی که دارد و با در نظر گرفتن وارداتی بودن آنها قیمت نسبتا بالاتری دارند.

زنجیر دوچرخه 8 سرعته شیمانو مدل IG51  از جمله بهترین تولیدات برند شیمانو در زمینه زنجیر‌ دوچرخه است که برای مشاهده جزییات دقیق تر از آن، قیمت و همچنین خرید تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

قیمت زنجیر شیمانو 
قیمت زنجیر شیمانو

قیمت زنجیر اوکی

برند اوکی هم همانند شیمانو از برند های خوشنام در زمینه تولید لوازم دوچرخه است که زنجیر های تولید شده توسط آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است و در عین حال از قیمت مناسب تری نسبت به شیمانو برخوردار می باشند بنابراین افرادی که به دنبال خرید یک زنجیر با سطح کیفی قابل قبول و در عین حال قیمت مناسب هستند انواع زنجیر های اوکی میتواند انتخاب خوبی برایشان باشد.

زنجیر های اوکی در بسته بندی محکم و شکیل در بازار موجود هستند که میتوانید انواع تک سرعته و دنده ای آن را متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید خریداری نمایید.

زنجیر دوچرخه دنده ای اوکی مدل 01 یکی از پرفروش ترین زنجیر های دوچرخه ای دنده ای از برند اوکی است که میتوان از آن برای تمامی دوچرخه های دنده ای که خودرو عقب آنها 7 سرعته و طبق قامه آنها 3 سرعته است استفاده نمود.

قیمت زنجیر اوکی
قیمت زنجیر اوکی

قیمت زنجیر ترکام 

برند ترکام یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم دوچرخه است که متعلق به مالزی می باشد و نسبت به محصولات چینی موجود در بازار از کیفیت بهتری برخوردار است و متناسب با آن قیمت بالاتری نسبت به نمونه های متفرقه و چینی دارد.

ترکام انواع زنجیر دوچرخه دنده ای و تک سرعته را به صورت تخصصی برای انواع دوچرخه ها تولید کرده است که می تواند پاسخ گوی نیاز هر دوچرخه ای باشد.

زنجیر های دوچرخه ترکام در بسته بندی مناسب به بازار عرضه شده است و در صورت سرویس دوره ای آن تا مدت زمان طولانی بدون هیچ مشکلی برایتان کار خواهد کرد .

در ادامه دو نمونه از بهترین زنجیر های دوچرخه ترکام که برای دوچرخه های دنده ای و تک سرعته مناسب می باشند آورده شده است که در صورت مشاهده جزییات بیشتر و قیمت آن میتوانید بر روی آن کلیک نمایید.

زنجیر دوچرخه تک سرعته مالزی مدل Tercom

زنجیر دوچرخه دنده ای مالزی مدل Tercom

قیمت زنجیر ترکام 
قیمت زنجیر ترکام

قیمت زنجیر دوچرخه متفرقه

اگر به دنبال خرید یک زنجیر با قیمت ارزان و کار راه انداز برای دوچرخه تان هستید به شما پیشنهاد میکنیم که از برند های متفرقه موجود در بازار استفاده نمایید.

زنجیر های دوچرخه از برند های متفرقه به اندازه برند های مطرح مانند شیمانو و ترکام با کیفیت نیستند اما برای افرادی که به صورت حرفه ای دوچرخه سواری نمیکنند مناسب می باشد و می تواند انتخاب خوبی برایشان باشد زیرا از قیمت ارزان تری برخوردار هستند.

زنجیر دوچرخه ساده مدل 01  یک نمونه از زنجیر های دوچرخه متفرقه موجود در فروشگاه رووبایک است که از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار است، برای خرید و مشاهده قیمت آن میتوانید بر روی آن کلیک نمایید.

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله به منظور بررسی قیمت ‌انواع‌ زنجیر‌‌ دوچرخه به بررسی برند های مطرح در زمینه تولید زنجیر ‌دوچرخه پرداختیم و برند های شیمانو ترکام و اوکی را به عنوان برند های مطرح در حوزه زنجیر ‌دوچرخه معرفی کردیم که انواع زنجیر های قیمت متوسط و گران را میتوانید از این برند ها تهیه نمایید و در عین حال برای خرید زنجیر ‌دوچرخه ارزان میتوانید به سراغ برند های متفرقه بروید.

امیدواریم مطالب مطرح شده در این مقاله درباره قیمت‌ زنجیر ‌دوچرخه برایتان مفید بوده باشد اگر سوالی در زمینه خرید زنجیر‌ دوچرخه به صورت تک و عمده دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “قیمت زنجیر دوچرخه | زنجیر دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت