وارد شوید ثبت نام

بهترین فرمان دوچرخه | معرفی 3 مدل فرمان با کیفیت برای دوچرخه

بازدید: 3,221 بازدید
بهترین فرمان دوچرخه

فرمان دوچرخه مهمترین قطعه کنترلی در دوچرخه است که دارای انواع مختلفی می باشد در مقالات قبلی به بررسی انواع فرمان دوچرخه از جمله خمیده، ساده، اورسایز، بچه گانه و … پرداختیم و برای خرید آسان تر قیمت فرمان دوچرخه را مورد بررسی قرار دادیم اما در این مقاله قصد داریم بهترین فرمان دوچرخه را بر اساس نوع دوچرخه ، قیمت و سایر مشخصات به شما معرفی کنیم .

برای خرید بهترین فرمان دوچرخه با قیمت مناسب به صورت تک و عمده میتوانید از فروشگاه رووبایک خرید کنید، فروشگاه رووبایک متخصص در فروش تمامی لوازم و قطعات دوچرخه از جمله فرمان دوچرخه است که برای خرید از آن دو راه وجود دارد، خرید فرمان دوچرخه به صورت اینترنتی و خرید فرمان دوچرخه به صورت حضوری.

بهترین فرمان دوچرخه | معرفی 3 مدل فرمان با کیفیت برای دوچرخه
بهترین فرمان دوچرخه | معرفی 3 مدل فرمان با کیفیت برای دوچرخه

نکات خرید بهترین فرمان دوچرخه

قبل از آنکه بهترین فرمان های دوچرخه را به شما معرفی کنیم ، لازم است تا یک نکته مهم که لازم است در هنگام خرید دوچرخه به آن توجه داشته باشید را به شما بگوییم .

کرپی یکی دیگر از قطعات دوچرخه است که برای اتصال میله فرمان به دوشاخ جلو دوچرخه مورد استفاده قرار میگیرد و در ارتباط مستقیم با میله فرمان است ، کرپی ها انواع مختلفی دارند به همین دلیل در هنگام خرید فرمان باید توجه داشته باشید که فرمان و کرپی دوچرخه تان باید دیگر سازگار باشند.

کرپی های معمولی و کرپی های اور سایز از رایج ترین کرپی های موجود در بازار هستند که تفاوت آنها در سایز آنهاست، کرپی های اور سایز، قطر بزرگتری دارند و بیشتر برای دوچرخه های حرفه ای و جدید مورد استفاده  قرار میگرند.

همچنین اکثر دوچرخه ها قابلیت تعویض کرپی هم دارند ،بنابراین اگر فرمان دوچرخه تان از نوع فرمان های عادی هست و میخواهید آن را تعویض کرده و فرمان های اور سایز را جایگزین آن کنید، میتوانید کرپی مربوط به آن را هم خریداری نموده و سیستم فرمان دوچرخه خود را از ساده به اورسایز تغییر دهید، انواع کرپی های دوچرخه در فروشگاه رووبایک موجود است و میتوانید همراه با خرید بهترین فرمان، کرپی مناسب با آن را هم به صورت یکجا خریداری نمایید.

بهترین فرمان برای کرپی های قناری (بچه گانه)

برخی از دوچرخه های بچه گانه (سایز 12 و 16) دارای میله فرمان های متفاوتی هستند که از نظر ظاهری با میله فرمان های سایر دوچرخه ها متفاوت است.

این نوع از میله فرمان ها صاف نبوده و دارای یک فرو رفتگی در قسمت وسط فرمان هستند که بر روی کرپی های مخصوص به خود نصب میشوند که این کرپی ها به کرپی قناری معروف هستند.

کرپی های قناری از جمله رایج ترین کرپی ها برای دوچرخه های سایز کوچک بوده فرمان های متناسب با آن ظاهری جذاب برای دوچرخه های بچه گانه دارد .

فرمان دوچرخه بچگانه مدل BMX  از بهترین فرمان های دوچرخه بچه گانه است که با کرپی های قناری سازگاری دارد و از نظر قیمت و کیفیت جزو بهترین فرمان های بچه گانه محسوب میشود .

جدول مشخصات فرمان دوچرخه بچگانه مدل BMX  در زیر آورده شده است و همچنین برای مشاهده عکس ها، جزییات و همچنین قیمت این محصول میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

رنگ مشکی
جنس آهنی
سایرمشخصات        مناسب برای کرپی قناری
مناسب براي دوچرخه سایز 12, دوچرخه سایز 16

 

بهترین فرمان برای کرپی های قناری (بچه گانه)
بهترین فرمان برای کرپی های قناری (بچه گانه)

بهترین فرمان برای کرپی های اور سایز

دوچرخه های سایز بزرگ معمولا دارای 2 نوع کرپی هستند،کرپی های معمولی و اور سایز

از مشخصه های میله فرمان های اورسایز میتوان به قطر آنها اشاره نمود که ضخامت بیشتری داشته و به همین دلیل مستحکم تر بوده و مقاومت بیشتری نسبت به فرمان های باریک تر دارد.

فرمان های اور سایز معمولا از جنس فلزی هستند و طول آنها به صورت استاندارد برابر 60 الی 65 سانتی متر است.

فرمان دوچرخه اورسایز مدل G26 یکی از بهترین و با کیفیت ترین فرمان های اور سایز است که برای دوچرخه های سایز بزرگ مناسب است و به راحتی بر روی کرپی های اورسایز و 4 پیچ نصب می شود که میتوانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

جدول مشخصات فرمان دوچرخه اورسایز مدل G26 در زیر آورده شده است و همچنین برای مشاهده عکس ها، جزییات و همچنین قیمت این محصول میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

رنگ مشکی
جنس آهنی
ابعاد 60 سانتی متر
سایرمشخصات       اورسایز با قطر بزرگ
مناسب براي کرپی های 4 پیج
بهترین فرمان برای کرپی های اور سایز
بهترین فرمان برای کرپی های اور سایز

بهترین فرمان برای کرپی های معمولی

کرپی های معمولی بیشتر برای دوچرخه های قدیمی قرار داشتند و فرمان های متناسب با آن جزو ساده ترین فرمان های موجود در بازار هستند که تقریبا شبیه به فرمان های اور سایز هستند با این تفاوت که قطر کمتری دارند .

فرمان دوچرخه مدل Sm-26 یکی از بهترین فرمانهای مناسب برای کرپی های معمولی است و جزو ارزان ترین کرپی های موجود در بازار است .

جدول مشخصات فرمان دوچرخه مدل Sm-26 در زیر آورده شده است و همچنین برای مشاهده عکس ها، جزییات و همچنین قیمت این محصول میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

رنگ مشکی
جنس آهنی
وزن 320 گرم
مناسب براي      دوچرخه با کرپی قدیمی
ابعاد 60 سانتی متر
بهترین فرمان برای کرپی های معمولی
بهترین فرمان برای کرپی های معمولی

خلاصه مطالب

در این مقاله سه مدل از بهترین و با کیفیت ترین فرمان های دوچرخه به همراه قیمت فرمان دوچرخه را که برای کرپی های معمولی، بچه گانه و اور سایز مناسب می باشند را به شما معرفی کردیم که اگر قصد خرید هرکدام از آنها را داشته باشید میتوانید از طریق وب سایت فروشگاه رووبایک ثبت سفارش نمایید.

همچنین تمامی محصولات به صورت عمده و با قیمت همکاری قابل عرضه می باشند که جهت اطلاع از قیمت همکاری انواع فرمان دوچرخه میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین فرمان دوچرخه | معرفی 3 مدل فرمان با کیفیت برای دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت