وارد شوید ثبت نام

ماشین شارژی شاسی بلند | ماشین شارژی ساحلی برای کودکان

بازدید: 2,499 بازدید
ماشین شارژی شاسی بلند

در مقالات قبلی در مورد ماشین شارژی های مختلف که برای کودکان بین 3 الی 14 سال تولید شده است صحبت کردیم و گفتیم که انواع مختلفی دارند و از بین آنها ماشین شارژی شاسی بلند از محبوبیت زیادی برخوردار است و در این مقاله قصد داریم در مورد این مدل از ماشین های شارژی بچه گانه با شما صحبت کنیم.

ماشین شارژی های بچه گانه تنوع بالایی در رنگ و طرح و مدل دارند و آپشن های مختلفی را ممکت است برای آنها پیدا کنید، در ادامه این مقاله بعد از بررسی ویژگی های ماشین شارژی شاسی بلند به معرفی چند مدل از بهترین و پرفروش ترین مدل های ماشین شارژی از نوع شاسی بلند و ساحلی آن خواهیم پرداخت، پس اگر شما هم قصد خرید ماشین شارژی برای کودکان را دارید، پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

ماشین شارژی شاسی بلند | ماشین شارژی ساحلی برای کودکان
ماشین شارژی شاسی بلند | ماشین شارژی ساحلی برای کودکان

ویژگی های ماشین شارژی شاسی بلند 

از مهمترین فاکتور هایی که برای خرید ماشین شارژی به آن توجه میشود میتوان به موتور، تعداد سرنشین و همچنین طرح آن اشاره کرد.

در ماشین های شارژی شاسی بلند، موتور آنها معمولا 4 موتوره است و از قدرت بالایی برخوردار می باشد و همچنین سرعت آن به نسبت ماشین شارژی های 2 موتوره بیشتر است و با قدرت بالاتری حرکت میکند.

تعداد سرنشین های ماشن شارژی معمولا 2 یا 1 نفر است و با توجه به این که قدرت بالایی دارند میتوانند به راحتی 2 نفر را حمل کنند و از سرعت آنها چیزی کم نمیشود.

ماشین شارژی های شاسی بلند که به عنوان ماشین شارژی های ساحلی هم شناخته میشوند بیشتر برای ماشین سواری در محیط های باز و بیرون هستند که بتوان به راحتی  و بدون برخورد به دیوار های خانه ماشین سواری کرد.

طرح های مختلفی از ماشین شارژی را ممکن است در بازار ببنید هر کدام جذابیت های خود را داشته و بر اساس سلیقه بچه ها انتخاب میشود، در ادامه به بررسی پرفروش ترین طرح های ماشین شارژی ساحلی و شاسی بلند برای کودکان خواهیم پرداخت.

ویژگی های ماشین شارژی شاسی بلند 
ویژگی های ماشین شارژی شاسی بلند

طرح های مختلف ماشین شارژی شاسی بلند برای کودکان 

ماشین شارژی طرح پرادو مدل 121 یکی از جمله پرفروش ترین ماشین شارژی های شاسی بلند است که برای خرید به شما پشنهاد میشود، این مدل ماشین شارژی به صورت تک رنگ سفید در فروشگاه رووبایک موجود است و 4 موتوره می باشد و همچنین 2 نفره است.

ماشین شارژی طرح ساحلی مدل 111 با ایده از ماشین های ساحلی تولید شده و لاستیک های آن به گونه ایست که میتوان با آن بر روی سطوح شنی و کنار دریا ماشین سواری کرد، این مدل ماشین شارژی در رنگبندی های قرمز، آبی و زرد موجود است و میتوانید آن را به عنوان یک ماشین شارژی قدرتمند و 4 موتوره و با طراحی خاص از رووبایک خریداری نمایید، در ضمن این مدل ماشین شارژی به صورت 2 نفره است.

طرح های مختلف ماشین شارژی شاسی بلند برای کودکان 
طرح های مختلف ماشین شارژی شاسی بلند برای کودکان

ماشین شارژی طرح بنز شاسی بلند مدل 109 یکی دیگر از ماشین شارژی های ساحلی است که شباهت زیادی به مدل 111 دارد و با رنگ های قرمز و آبی در رووبایک موجود شده است، این مدل ماشین شارژی به صورت تک سرنشین است و بر روی قسمت جلویی آن آرم بنز به چشم میخورد، این ماشین با توجه به 4 موتوره بودن و طراحی حاص لاستیک هایش از قدرت و سرعت بالایی برخوردار است و برای ماشین سواری در مسیر های خاکی و شنی ایده آل خواهد بود.

ماشین شارژی طرح لکسوس مدل 1531  یکی دیگر از شاسی بلند های موجود در رووبایک است که طرفداران زیادی دارد و با 2 رنگ قرمز و مشکی موجود شده است، این مدل ماشین شارژی را میتوانید برای به صورت تک سرنشین و 2 سرنشین استفاده کنید و 4 موتوره است.

طرح های مختلف ماشین شارژی شاسی بلند برای کودکان 
طرح های مختلف ماشین شارژی شاسی بلند برای کودکان

ماشین شارژی طرح شاسی بلند مدل 135 این مدل از نظر ظاهری شبیه به خودرو های جیپ است و برای افرادی که به این ماشین علاقه مند هستند بهترین انتخاب خواهد بود و میتوانید آن را به عنوان یک ماشین شارژی 4 موتوره قدرتمند از رووبایک خریداری نمایید،رنگبندی های این ماشین شارژی قرمز و آبی است و به صورت تک سرنشین می باشد.

ماشین شارژی طرح شاسی بلند مدل 115 یکی از جذاب ترین ماشین شارژی های موجود در رووبایک است که موتور آن به صورت 4 موتور تقویتی است و برای افرادی که به دنبال ماشین شارژی خیلی بزرگ و پزقدرت هستند بسیار مناسب خواهد بود، این ماشین شارژی را میتوانید در رنگبندی قرمز و به صورت 2 سرنشین از رووبایک خریداری کنید، از ویژگی های ظاهری آن میتوان به چراغ های به کار رفته در چرخ های آن اشاره کرد که جذابیت ماشین را در شب و هوای تاریک بیشتر میکند.

خرید ماشین شارژی ساحلی برای کودکان 
خرید ماشین شارژی ساحلی برای کودکان

خرید ماشین شارژی ساحلی برای کودکان 

تمامی مدل های معرفی شده در بالا در فروشگاه رووبایک موجود است و میتوانید سفارش خود را برای خرید انواع ماشین شارژی ها از جمله ماشین شارژی ساحلی و شاسی بلند به صورت تکی و عمده ثبت نمایید ارسال ماشین شارژی به تمام شهر ها و شهرستان های کشور امکان پذیر است و محصول خریداری شده به صورت مونتاژ نشده و کارتنی برایتان ارسال میشود و امکان مونتاژ آن تنها برای مشتریان تهرانی وجود دارد زیرا در صورت مونتاژ شدن ، ماشین در کارتن قرار نمیگیرد و امکان آسیب دیدن آن حین جابه جایی وجود دارد.

خرید عمده ماشین شارژی از فروشگاه رووبایک با قیمت همکاری امکان پذیر است و بعد از سفارش و پیش فاکتور برایتان صادر میشود که بعد از پرداخت شما، ماشین های خریداری شده از طریق باربری ارسال میشود.

برای خرید ماشین شارژی از رووبایک 2 راهکار پیش رویتان قرار دارد و میتوانید به صورت آنلاین و یا حضوری ماشین شارژی شاسی بلند مورد نظر خود را خریداری کنید، برای خرید اینترنتی میتوانید از طریق منو به قسمت ماشین شارژی مراجعه کرده و ثبت سفارش کنید و برای خرید حضوری لازم است به بازار ماشین شارژی تهران که واقع شده در میدان گمرک است مراجعه کنید.

برای آشنایی با انواع ماشین شارژی و در یافت مشاوره برای خرید مدل های مختلف ماشین شارژی میتوانید از خدمات مشاوره ای رووبایک استفاده کنید و به این منظور از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش روویایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “ماشین شارژی شاسی بلند | ماشین شارژی ساحلی برای کودکان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت