ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

خرید عمده ماشین شارژی

برای خرید ماشین شارژی به صورت عمده و یا تکی با قیمت ارزان و مناسب باید از مرکز خرید ماشین شارژی اقدام کنید و اگر به دنبال مرکز خرید ماشین شارژی در تهران هستید باید بدانید که بازار گمرک تهران به عنوان بازار خرید انواع ماشین شارژی شناخته شده است و شما با مراجعه به آنجا میتوانید انواع ماشین شارژی ها را با قیمت های مناسب به صورت مستقیم از وارد کننده ماشین شارژی خریداری کنید. فروشگاه رووبایک یکی از بزرگترین واردکننده های ماشین شارژی در بازار تهران است که امکان خرید عمده ماشین شارژی را برای شما عزیزان فراهم کرده است و با توجه به اینکه فروش انواع ماشین شارژی در رووبایک به صورت حضوری و اینترنتی است، میتوانید در هرکجای کشور که هستید از جمله تهران و شهرستان ها به راحتی و با چند کلیک ماشین شارژی دلخواه خود را از مرکز خرید ماشین شارژی در تهران خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. 

لازم به ذکر است که رووبایک برای فروش عمده ماشین شارژی به همکاران در شهرستان و مغازه دارن در سراسر کشور، قیمت همکاری را در نظر گرفته است و میتوانید با قیمت کف بازار، جدید ترین مدل های ماشین شارژی را از ما خریداری کنید، علاوه بر آن لازم است بدانید که فروش ماشین شارژی در رووبایک تنها به صورت عمده نیست و میتوانید برای خرید تکی ماشین شارژی هم از طریق فروشگاه رووبایک اقدام نمایید.

جهت دریافت کاتالوگ ماشین شارژی فرم زیر را تکمیل کنید

اگر به دنبال ماشین شارژی ارزان برای خرید به صورت عمده و یا تکی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

انواع ماشین شارژی (فروش تکی وعمده)

مرکز خرید ماشین شارژی در تهران

اگر قصد دارید انواع ماشین شارژی ها را برای کودکان خود و یا سیسمونی خریداری کنید و به دنبال مرکز خرید ماشین شارژی در تهران هستید تا با پرداخت کمترین هزینه، بهترین و جدید ترین مدل های ماشین شارژی را تهیه کنید، میتوانید به بورس ماشین شارژی که در گمرک تهران است مراجعه کنید اما یک راه ساده تر هم وجود دارد که آن هم خرید اینترنتی ماشین شارژی از پخش ماشین شارژی در تهران است.

برای خرید اینترنتی ماشین شارژی به صورت مستقیم از وارد کننده میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک اقدام کنید و به صورت عمده و یا تکی ثبت سفارش کنید، فروشگاه رووبایک تنوع بالایی از ماشین شارژی ها را در وب سایت خود موجود کرده است که میتوانید با خیال راحت و سر فرصت آنها را مشاهده و مقایسه کنید و بر اساس سلیقه کودکان خود بهترین مدل را خریداری کنید.

با خرید ماشین شارژی از رووبایک دیگر نگران قیمت ها نباشید، ما با حذف واسطه ها و به حداقل رساندن سود خود، این اطمینان را به شما میدهیم که ارازن ترین قیمت ها را برای خرید ماشین شارژی به شما اعلام خواهیم کرد و همچینن خرید ماشین شارژی به صورت مستقیم از بازار ماشین شارژی تهران این حسن را دارد که میتوانید از بین جدید ترین و به روز ترین مدل های موجود در بازار ، ماشین شارژی خود را انتخاب کنید.

خرید ماشین شارژی از بازار گمرک تهران

شرایط خرید ماشین شارژی به صورت تک و عمده

همانطور که گفته شده در رووبایک انواع ماشین شارژی ها به صورت تک و عمده عرضه شده است و شما میتوانید برای خود و یا مغازه تان به روش های مختلف عمده و یا تکی ثبت سفارش کنید.

برای خرید عمده ماشین شارژی از پخش ماشین شارژی در تهران تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و بعد از دریافت و بررسی کاتالوگ ها و مدل های مختلف ماشین شارژی، مدل های مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید، در مرحله بعدی پیش فاکتور برای شما صادر میشود که بعد از پرداخت آن، سفارش شما از طریق باربری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید که تمامی ماشین شارژی های فروشگاه رووبایک برای خرید عمده به صورت کارتنی و مونتاژ نشده هستند.

جهت خرید تکی ماشین شارژی از مرکز فروش ماشین شارژی در تهران، وارد وب سایت رووبایک شده و از طریق منو سایت به قسمت ماشین شارژی بروید تا تمامی مدل ها را همراه با قیمت مشاهده کنید، از آنجایی که تمامی مدل ها به صورت مونتاژ نشده هستند بعد از خرید، ماشین شارژی شما مونتاژ میشود و با اسنپ و یا وانت ارسال میشود که این مورد تنها برای ساکنین تهران مقدور است و اگر ساکن شهرستان باشید ماشین شارژی شما به صورت مونتاژ نشده و داخل کارتن برایتان ارسال خواهد شد تا در حین جابه جایی آسیب نبیند، همراه با محصولات دفترچه های راهنما وجود دارد که میتوانید به کمک آنها ماشین شارژی خود را مونتاژ کنید.

مزایای خرید ماشین شارژی از بازار تهران (رووبایک)

خرید ماشین شارژی از فروشگاه رووبایک به عنوان بزرگترین مرکز پخش ماشین شارژی در بازار تهران، مزیت های بسیاری دارد که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید به صورت تک و عمده 
  • امکان خرید به صورت حضوری و آنلاین
  • انتخاب ماشین شارژی از بین جدید ترین و به روز ترین مدل های موجود در بازار
  • تنوع بالا در طرح و مدل
  • خرید ارزان قیمت ماشین شارژی
  • دریافت مشاوره تخصصی و رایگان برای خرید تکی و عمده ماشین شارژی
  • ارسال سریع برای شهرستان ها و تهران
  • امکان مشاهده تمامی مدل ها همراه با جزییات در وب سایت و به صورت کاتالوگ
خرید ماشین شارژی از بازار تهران

قیمت همکاری برای خرید عمده ماشین شارژی

از آنجایی که قیمت یکی از مهمترین شاخصه های خرید وسایل از جمله ماشین شاژری است، ما در فروشگاه رووبایک همواره در تلاشیم تا ارزان ترین قیمت را برای خرید ها تکی و عمده به مشتریان خود اعلام کنیم و با حذف واسطه های فروش در این زمینه موفق بوده ایم و این اطمینان را به شما میدهیم که با خرید از رووبایک کمترین هزینه را برای خرید ماشین شارژی پرداخت خواهید کرد.

برای همکاران محترم که در زمینه فروش ماشین شارژی در مناطق مختلف تهران، حومه تهران و سایر شهرستان ها فعالیت میکنند و قصد دارند به صورت عمده از ما خرید کنند، قیمت های همکاری و با کمترین سود در نظر گرفته شده است که پیشنهاد میشود برای خرید و اطلاع از قیمت های همکاری فروش ماشین شارژی با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

لیست قیمت ماشین شارژی + کاتالوگ

کاتالوگ لیست قیمت ماشین شارژی

ما در فروشگاه رووبایک همواره قیمت های تمامی محصولات از جمله ماشین شارژی ها را به روز میکنیم اما با توجه به تنوع بالا در مدل های انواع ماشین شارژی و با در نظر گرفتن نوسانات شدید قیمت، کاتالوگ قیمت محصولات را در اینجا آورده ایم و آن را به صورت دوره ای به روز میکنیم تا در هنگام خرید و ثبت سفارش، به صورت تکی و یا عمده مشکلی پیش نیاید. 

جهت دانلود لیست قیمت و کاتالوگ ماشین شارژی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید عمده لوازم یدکی ماشین شارژی

ماشین شارژی هم مانند سایر وسایل الکترونیکی دارای لوازم و قطعات مصرفی است که ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید که از مهمترین آنها میتوان به باتری و شارژر اشاره نمود، علاوه بر آن موتور، گیربکس، چرخ ، فرمان، پنل پخش بلوتوثی ،دکمه استارت و دنده و ….. از دیگر مواردی هستند که میتوانید تحت عنوان لوازم یدکی ماشین شارژی از فروشگاه رووبایک خریداری کنید که امکان خرید آنها به صورت تکی و عمده فراهم شده است.

خرید ماشین شارژی 2 موتوره (تک و عمده)

ماشین شارژی های 2 موتوره از جمله پرفروش ترین ماشین شارژی ها هستند که به نسبت ماشین های تک موتوره قدرت بیشتری دارند.

این مدل ماشین شارژی ها با یک سرعت ثابت حرکت میکنند و معمولا به صورت یک نفره هستند اما ممکن است مدل های 2 نفره آن را هم دیده باشید.

ماشین شارژی های دو موتوره در مدل های مختلف شاسی بلند و سواری از برند های مختلف موجود هستند و با توجه به قیمت مناسبی که دارند، بهترین گزینه برای خرید می باشند.

خرید ماشین شارژی 2 موتوره

خرید ماشین شارژی 4 موتوره (تک و عمده)

خرید ماشین شارژی 4 موتوره

ماشین شارژی های 4 موتوره قدرتمند ترین مدل های ماشین شارژی هستند که به نسبت مدل های 2 موتوره از قدرت و سرعت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل بیشتر برای خارج از آپارتمان و فضای بیرون مناسب هستند.

ماشین های 2 موتوره با توجه به قدرت بالایی که دارند بیشتر برای سنین بالا تا 14 سال پیشنهاد میشوند و همچنین به صورت 2 نفره طراحی میشوند و دارای امکانات جانبی متفاوتی هستند.

قیمت ماشین شارژی های4 موتوره به نسبت مدل های تک و یا 2 موتوره بیشتر است.

خرید ماشین شارژی دخترانه (تک و عمده)

ماشین شارژی هایی که به صورت اختصاصی برای دختران طراحی میشوند از ظرافت های بیشتری برخوردار هستند و معمولا در رنگ بندی های سفید، صورتی و یاسی تولید میشوند.

ماشین شارژی های دخترانه را میتوانید در مدل های دو موتوره و 4 موتوره از برند های مختلف در فروشگاه رووبایک مشاهده کنید.

تنها تفاوت ماشین شارژی های دخترانه با سایر مدل ها در نحوه طراحی ظاهری و رنگ بندی آنها است.

خرید ماشین شارژی دخترانه

خرید ماشین شارژی پسرانه (تک و عمده)

خرید ماشین شارژی پسرانه

ماشین شارژی هایی که به صورت اختصاصی برای پسر ها طراحی میشوند دارای امکانات جانبی مختلف و طرح هایی مثل ماشین پلیس است و همچنین بیشتر در رنگ های آبی و تیره تولید میشوند

ماشین شارژی های پسرانه را میتوانید در مدل های دو موتوره و 4 موتوره از برند های مختلف در فروشگاه رووبایک مشاهده کنید.

تنها تفاوت ماشین شارژی های پسرانه با سایر مدل ها در نحوه طراحی ظاهری و رنگ بندی آنها است.

خرید ماشین شارژی شاسی بلند (تک و عمده)

ماشین شارژی های شاسی بلند از جمله ماشین شارژی هاب قدرتمند هستند که توصیه میشوند برای فضای بیرون از آپارتمان استفاده شوند.

معمولا ماشین شارژی های شاسی بلند 4 موتوره هستند و برای سنین بالا تا 14 سال مناسب هستند و همچنین تحمل وزن بیشتری نسبت به مدل های معمولی دارند.

خرید ماشین شارژی شاسی بلند

خرید ماشین شارژی دونفره (تک و عمده)

خرید ماشین شارژی دو نفره

تعداد سرنشین های ماشین شارژی معمولا 2 یا 1 نفر است که با توجه به تعداد صندلی هایی که برای آن تعبیه شده  همچنین قدرت موتورشان مشخص میشود.

اگر به دنبال ماشین های شارژی 2 نفره هستید، توصیه میشود مدل های 4 موتوره را خریداری کنید که قدرت کافی برای سوار شدن 2 نفر را داشته باشد.

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت