وارد شوید ثبت نام

قیمت ‌کیف دوچرخه | کیف ارزان برای دوچرخه

بازدید: 2,547 بازدید
قیمت کیف دوچرخه

در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف کیف های دوچرخه و همچنین کاربرد های کیف دوچرخه بر اساس سایز و محل نصب آنها پرداختیم و متوجه شدیم که کیف های دوچرخه بر اساس جایگاه نصب، جنس، و سایزشان دارای انواع مختلفی هستند. با توجه به تنوع مدل ها و سایز های مختلف کیف دوچرخه ، قیمت ‌کیف دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع کیف دوچرخه متناسب با جنس پارچه ای که برای ساخت آنها به کار رفته، برند کیف دوچرخه، ظرافت دوخت و تعداد جیب های کیف، ضد آب بودن کیف و همچنین ابعاد کیف متفاوت است که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از کیف های عقب دوچرخه، کیف جلو دوچرخه و کیف تنه دوچرخه خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین کیف های دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

"<yoastmark

قیمت خرید عمده کیف دوچرخه 

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع کیف دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از کیف های روی فرمان، کیف های خورجینی و کیف های چند منظوره دوشی و کمری دوچرخه را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع سبد و کیف دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و کیف های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده کیف دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین کیف ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی کیف های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

"<yoastmark

قیمت‌ کیف عقب دوچرخه 

کیف های عقب دوچرخه معمولا به صورت خورجینی و زیر زینی هستند که به طور کلی کیف دوچرخه خورجینیی قیمت بالاتری نسبت به مدل های زیر زینی دارد چراکه ابعاد آن بزرگتر است .

آنچه که تعیین کننده قیمت کیف های عقب دوچرخه است برند و جنس کیف ها می باشد کیف خورجینی دوچرخه بایک کوله مدل 001 بسته 2 عددی یکی از بهترین و کاربردی ترین کیف های عقب دوچرخه است که به صورت خورجینی بر روی ترکبند عقب قرار میگیرد و شامل 2 عدد کیف است که هر کدام در یک طرف دوچرخه قرار میگیرد.

این مدل کیف حجمی برابر 40 لیتر دارد و به صورت 2 پوش طراحی شده است که پوش داخلی آن مجزا است و پارچه آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که ضد آب و ضد خش است.

برای افرادی که با دوچرخه سفر میکنند و یا حتی دوچرخه سواران شهری که به دنبال یک کیف بزرگ برای قرار دادن وسایلشان هستند، این کیف مناسب می باشد و در بین کیف های خورجینی دوچرخه موجود در بازار از قیمت مناسب تری برخوردار است.

این مدل کیف خورجینی دوچرخه دارای رنگ بندی های مختلفی از جمله قرمز، آبی و طوسی است و همچنین به صورت تک و عمده در فروشگاه رووبایک عرضه شده است .

"<yoastmark

قیمت ‌کیف جلو دوچرخه 

کیف های جلو دوچرخه که عموما بر روی فرمان دوچرخه نصب میشوند از جمله کاربردی ترین و قیمت مناسب ترین کیف های دوچرخه هستند و معمولا ابعاد کوچکی دارند.

قیمت کیف های جلو دوچرخه نسبت به کیف های خورجینی کمتر است و برای افرادی که به دنبال یک کیف مناسب و جمع و جور برای قرار دادن وسایل کوچک و ضروری مثل کارت های بانکی و گوشی شان هستند مناسب است.

کیف جلو فرمان دوچرخه مدل D1 از جمله کیف های فرمان دوچرخه است که میتوان آن را به صورت چند منظوره استفاده نمود، هم برای جلو دوچرخه و هم به صورت کیف دوشی و کمری، همچنین دارای صفحه طلقی برای قرار دادن گوشی موبایل است.

این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و برای افرادی که به دنبال یک کیف دوچرخه بادوام و کاربردی هستند مناسب می باشد و قیمت آن نسبت به سایر مدل ها کمی بیشتر است، اگر به دنبال کیف جلو دوچرخه ارزان قیمت تر هستید مدل های کیف جلو فرمان دوچرخه مدل P1  و کیف جلوی فرمان دوچرخه مدل G9 هم به شما پیشنهاد میکنیم که به نسبت قیمت ارزان تری که دارند ، از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار می باشند.

مدل های کیف جلو که دارای طلق هستند امروزه از پرطرفدار ترین کیف های دوچرخه محسوب میشوند و میتوان از آنها برای قرار دادن گوشی موبایل استفاده نمود.

"<yoastmark

قیمت ‌کیف تنه دوچرخه 

کیف های تنه دوچرخه از نظر ابعاد و قیمت شباهت زیادی به کیف های جلو دوچرخه دارند کیف خورجینی دوچرخه مدل DP558 یک کیف تنه قیمت مناسب و جادار با طراحی منحصر به فرد برای دوچرخه های سایز بزرگ است.

این کیف در ابعاد زیر عرضه شده است و که به خوبی بر روی میل تنه دوچرخه قرار میگیرد و هیچگونه مزاحمتی برای رکاب زدن نخواهد داشت.

طول : 20 ، عرض : 14 و عمق : 4 سانتی متر

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله 3 نوع از کاربردی ترین کیف های دوچرخه را که برای نصب روی قسمت های مختلف دوچرخه ساخته شده اند را از نظر قیمت مورد بررسی قرار دادیم، برای خرید انواع کیف های دوچرخه با کاربری ها و قیمت های مختلف میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت