وارد شوید ثبت نام

آشنایی با انواع کیف دوچرخه | لیست بهترین کیف های دوچرخه

بازدید: 2,108 بازدید
انواع کیف دوچرخه

انواع کیف دوچرخه همانند سایر لوازم دوچرخه مثل سبد دوچرخه، کوله دوچرخه، ترکبند دوچرخه از جمله کاربردی ترین اکسسوری های دوچرخه است که بر روی تمامی دوچرخه های سایز بزرگ و کوچک قابل نصب است ، استفاده از کیف های دوچرخه حرفه ای و جادار میتواند دوچرخه شما را به اندازه یک ماشین جادار کند و تردد با دوچرخه درشهر را برایتان آستن تر خواهد کرد و وجود کیف دوچرخه برای دوچرخه سواران توریستی و افرادی که علاقه مند به سفر با دوچرخه هستند لازم و ضروری است.

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع کیف های دوچرخه است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت و لیستی از بهترین آنها را برایتان آورده ایم تا اگر قصد خرید کیف های کاربردی و قیمت مناسب برای دوچرخه تان را دارید با خیال راحت انتخاب و خرید کنید .

آشنایی با انواع کیف دوچرخه | لیست بهترین کیف های دوچرخه
آشنایی با انواع کیف دوچرخه | لیست بهترین کیف های دوچرخه

انواع کیف دوچرخه

انواع کیف دوچرخه بر اساس جنس کیف، محل نصبش بر روی دوچرخه و کاربرد هایی که دارد به چند دسته تقسیم میشود که از جمله آنها میتوان به کیف جلو فرمان دوچرخه، کیف خورجینی، کیف ترکبند دوچرخه ، کیف کوشی برای دوچرخه، کیف کمری دوچرخه، کیف زیر زینی دوچرخه، کیف مثلتی دوچرخه، کیف دوچرخه مسافرتی و …. اشاره نمود که از بین تمامی مدل های کیف دوچرخه، کیف های جلو دوچرخه و کیف های خورجینی کاربرد های بیشتری داشته و جزو پرفروش ترین کیف های دوچرخه محسوب میشوند، برای آشنایی بیشتر با انواع کیف های دوچرخه و برند های تولید کننده آن با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

انواع کیف دوچرخه بر اساس محل نصب

کیف های دوچرخه قدیمی تنها برای نصب بر روی قسمت عقبی و یا همان ترکبند دوچرخه مناسب بودند اما خوشبختانه امروزه تنوع کیف های دوچرخه بسیار زیاد است و هر کدام به صورت اختصاصی برای نصب روی قسمت هایی خاص از دوچرخه طراحی شده اند و میتوان انواع مختلف آن را بر روی تنه، فرمان، قسمت های عقب دوچرخه از جمله زین و ترکبند دوچرخه نصب نمود.

کیف عقب دوچرخه 

رایج ترین کیف هایی که برای نصب بر روی عقب دوچرخه مناسب هستند کیف های خورجینی می باشند علاوه بر آن کیف های زیر زین هم هستند که برای نصب در قسمت عقبی دوچرخه مناسب هستند.

کیف های خورجینی از جمله جادار ترین بزرگترین کیف های دوچرخه هستند که بر روی ترکبند عقب دوچرخه قرار میگیرند و به صورت دوطرفه (مانند خورجین) در دو طرف چرخ عقب دوچرخه قرار میگیرند که درصورتی که هر دو طرف آن به یک اندازه وسیله قرار دهید، تعادل دوچرخه هم حفظ خواهد شد.

جنس کیف های خورجینی یا همان کیف های ترکبند از پارچه های ضخیم و مقاوم  است و ممکن ای برخی هم ضد آب باشند به همین دلیل کیف های خورجینی یک گزینه مناسب برای دوچرخه های شهری و یا توریستی است و میتوانید هرچیزی که فکرش را بکنید درون آنها قرار دهید.

کیف های زیر زین معمولا کیف های کوچک و جمع و جوری هستند که بر روی لوله زین و دقیقا در قسمت پشت زین نصب میشوند و جایگاهی خوبی برای قرار دادن لوازم ضروی از جمله کیف پول، کارت های بانکی، گوشی موبایل و قمقمه آب و به طور کلی چیز های کوچک هستند.

نحوه بستن کیف های زیر زین بسیار ساده است و به کمک بست هایی که برای آنها در نظر گرفته شده است بر روی لوله زین دوچرخه قرار میگیرند.

جنس کیف های زیر زین مانند کیف های خورجینی از پارچه های ضخیم و مقاوم است و معمولا دارای چندین جیب مختلف جهت قرار دادن وسایل هستند.

کیف عقب دوچرخه 
کیف عقب دوچرخه

کیف تنه دوچرخه 

تنه دوچرخه هم یکی از بهترین محل ها برای نصب کیف های دوچرخه هستند، کیف هایی که برای نصب روی تنه و زیر تنه در نظر گرفته شده اند معمولا ابعاد کوچکی دارند چرا که نباید مانع رکاب زدن دوچرخه سوار شوند.

یکی از رایج ترین کیف های تنه دوچرخه کیف های مثلثی هستند که در قسمت زیرین تنه قرار میگیرند و ابعاد کوچکی دارند که میتوان کیف پول، گوشی، دسته کلید و اینگونه لوازم کوچک را درون آنها قرار داد .

یک مدل دیگر از کیف های تنه دوچرخه به صورت دوطرف هستند و شباهت زیادی به کیف های خورجینی دارند اما از نظر ابعادی کوچکتر هستند، این کیف ها بر روی میله تنه دوچرخه قرار داده میشوند ،برخی از آنها در قسمت میانیشان دارای یک جایگاه مخصوص جهت قرار دادن گوشی موبایل هستند که این مدل ها بسیار کاربردی کی باشند.

کیف تنه دوچرخه 
کیف تنه دوچرخه

کیف جلو دوچرخه

فرمان دوچرخه یکی از بهترین قسمت های دوچرخه برای قرار دادن کیف دوچرخه است به خصوص کیف هایی که برای قرار دادن گوشی موبایل زراحی شده اند .

کیف های جلو دوچرخه معمولا بر روی میله فرمان و یا کرپی فرمان قرار میگیرند و اکثر آنها دارای یک جیب طلقی جهت قرار دادن گوشی موبایل هستند.

کیف جلو دوچرخه

انواع کیف دوچرخه بر اساس کاربرد

کاربرد های کیف دوچرخه بسیار زیاد است  برای قرار دادن هز آنچه که فکرش را میکنید مناسب می باشد از قرار دادن گوشی موبایل گرفته تا خریدهای روز مره، ابزار و لوازم یدکی دوچرخه و …… که از بین آنها موارد زیر جزو کاربردی ترین کاربرد های کیف دوچرخه هستند.

کیف موبایل برای دوچرخه

کیف دوچرخه مسافرتی

کیف قمقمه دوچرخه

برند های کیف دوچرخه سواری

برند های خارجی و ایرانی مختلفی هستند که در زمینه طراحی و تولید انواع کیف های دوچرخه به صورت تخصصی فعالیت میکنند که از جمله آنها میتوان به کیف دوچرخه راک براس، کیف دوچرخه شیمانو، کیف دوچرخه جاینت، کیف دوچرخه تاپیک، کیف دوچرخه واتن، کیف دوچرخه ایبرا، کیف دوچرخه اسکات، کیف دوچرخه تی بی تی، کیف دوچرخه تسکو، کیف دوچرخه مریدا، کیف دوچرخه نیکو اشاره نمود.

برند های کیف دوچرخه سواری
برند های کیف دوچرخه سواری

لیست بهترین کیف های دوچرخه 

در ادامه لیستی از بهترین و پرفروش ترین کیف های دوچرخه برای کاربردهای مختلف و جنس های مختلف آنها آورده شده است، البته تمامی مدل های کیف دوچرخه محدود به موارد زیر نیست ،برای مشاهده سایر مدل های سبد و کیف دوچرخه میتوانید بر روی آن کلیک کنید و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

کیف جلو فرمان دوچرخه مدل D1 

کیف جلو فرمان دوچرخه مدل P1

کیف جلوی فرمان دوچرخه مدل G9

کیف دوچرخه مدل CA-T 

کیف خورجینی دوچرخه مدل DP558

کیف خورجینی دوچرخه بایک کوله مدل 001 بسته 2 عددی

تمامی مدل های کیف دوچرخه را میتوانید به صورت تک و یا عمده خریداری نمایید و هیچ محدودیتی از نظر تعداد سفارش وجود نخواهد داشت، لازم به ذکر است که برای خرید کیف دوچرخه به تعداد زیاد قیمت همکاری برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی دوچرخه یعنی انواع کیف دوچرخه پرداختیم که شامل کیف عقب دوچرخه ، کیف جلو دوچرخه و کیف تنه دوچرخه میشود.

امیدواریم که مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد ، اگر در زمینه خرید انواع کیف دوچرخه به صورت تکی و یا عمده سوال یا ابهامی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت