وارد شوید ثبت نام

آشنایی با انواع ماشین شارژی | ماشین شارژی 2 و 4 موتوره

بازدید: 2,179 بازدید
انواع ماشین شارژی

ماشین شارژی ها از جمله دوست داشتنی ترین وسایل بازی برای کودکان است و برای دختر بچه ها و همچنین پسر بچه هایی که علاقه مند به رانندگی هستند میتواند بهترین هدیه باید، از آنجایی که سن مجاز برای دریافت گواهی نامه و رانندگی کردن 18 سال است و همچنین کوچک بودن جثه بچه ها، این امکان وجود ندارد که پشت فرمان ماشین های واقعی نشسته و رانندگی کنند از همین رو انواع ماشین شارژی در طرح ها و مدل های متفاوت در بازار موجود شده است که میتوانید یکی از آنها را بنا به سلیقه فرزند خود خریداری کنید.

آشنایی با انواع ماشین شارژی این امکان را به شما میدهد که بهترین انتخاب را در زمان خرید ماشین شارژی داشته باشید، چرا که تنوع مدلهای مختلف ماشین شارژی در بازار زیاد است و در صورتی که با آنها آشنایی کامل نداشته باشید، نمیتوانید بهترین آن را بر اساس سن کودک خوذ انتخاب کنید و همچنین لازم به ذکر است که انواع ماشین شارژی های کودک با توجه به مشخصات و ابعادی که دارند برای رنج سنی 3 الی 14 سال مناسب هستید، در این مقاله به بررسی و معرفی انواع ماشین شارژی ها خواهیم پرداخت پس اگر شما هم قصد خرید یکی از مدلهای ماشین شارژی را دارید، با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا هر آنچه را که برای آشنایی با انواع ماشین شارژی و خرید انواع ماشین شارژی لازم است بدانید را به شما بگوییم.

آشنایی با انواع ماشین شارژی | ماشین شارژی 2 و 4 موتوره
آشنایی با انواع ماشین شارژی | ماشین شارژی 2 و 4 موتوره

برای خرید عمده ماشین شارژی و همچنین خرید  ماشین شارژی به صورت تکی و با قیمت ارزان میتوانید با فروشگاه رووبایک در ارتباط باشید، ما در روویابک 2 روش برای خرید ماشین شارژی در اختیار مشتریان خود قرار میدهیم که عبارتند از خرید ماشین شارژی به صورت حضوری و خرید ماشین شارژی به صورت اینترنتی.

آشنایی با انواع ماشین شارژی ها

انواع ماشین شارژی ها از نظر نوع طراحی (ماشین شارژی طرح بنز، ماشین شارژی طرح فراری، ماشین شارژی طرح پلیسی، ماشین شارژی طرح آمبولانسی، ماشین شارژی طرح لامبورگینی، ماشین شارژی طرح بوگاتی، ماشین شارژی طرح لکسوس ….)، نوع رنگ (متالیک یا ساده و همچنین رنگ بندی های مختلف مثل ماشین شارژی قرمز، ماشین شارژی آبی، ماشین شارژی سفید و ….) ، تعداد سرنشین های ماشین شارژی کودک که معمولا 2 یا 4 نفره است، آپشن های ماشین (سیستم پخش موسیقی، در های باز شونده، کنترل های مختلف، چراغ ها و … ) با یک دیگر فرق میکنند اما مهمترین موردی که انواع ماشین شارژی را از یک دیگر متمایز میکند و بر قیمت آنها تاثیر دارد، موتور ماشین شارژی کودک است، موتور هایی که بر روی ماشین های شارژی کودک است به صورت 4 موتوره و یا 2 موتوره است .

آشنایی با انواع ماشین شارژی ها
آشنایی با انواع ماشین شارژی ها

موتور ماشین شارژی

از مهمترین مواردی که برای خرید ماشین شارژی باید به آن توجه داشته باشید نوع موتور آن است، ماشین شارژی ها به صورت تک موتوره، 2 موتوره، سه موتوره و 4 موتوره تولید میشوند که رایج ترین آنها 2 موتوره و 4 موتوره هستند.

هرچه تعداد موتور های ماشین شارژی بیشتر باشد قدرت و سرعت آن بالا تر خواهد بود، معمولا ماشین های 2 موتوره برای استفاده در فضای بسته و آپارتمان مناسب هستند و مدل های 4 موتوره با توجه به این که قدرت و سرعت بیشتری دارند برای ماشین سواری در فضا های باز مناسب هستند و بیشتر ماشین شارژی های 2 نفره و 4 موتوره هستند.

وزن کودک در انتخاب نوع موتور ماشین شارژی باید مورد توجه قرار گیرد و به گونه ای باشد که ماشین توانایی کشش کودک را داشته باشد.

مدل ماشین شارژی

ماشین شارژی ها مدل های مختلفی دارند و معمولا با ایده از ماشین های لوکس و مطرح مثل بنز، لکسوس، فراری و مازراتی ساخته میشوند و از این نظر تنوع بالایی دارند که از محبوب ترین آنها میتوان به ماشین شارژی های پلیسی، ماشین شارژی آمبولانسی، ماشین شارژی شاسی بلند، ماشین شارژی بنز، ماشین شارژی ساحلی و … اشاره کرد.

تعداد سرنشین های ماشین شارژی

تعداد سرنشین های ماشین شارژی ممکن است 2 یا 1 نفره باشد که معمولا مدل های 2 نفره باید از نوع 4 موتوره باشند که بتوانند به راحتی و با سرعت مطلوب حرکت کنند و قیمت بیشتری نسبت به مدلهای تک و 2 موتوره دارد.

تعداد سرنشین های ماشین شارژی
تعداد سرنشین های ماشین شارژی

رنگ ماشین شارژی

رنگ ماشین شارژی ها به صورت متالیک و معمولی است که توصیه میشود مدل های متالیک آن خریداری شود تا در برخورد ها آسیب کمتری به بدنه خودرو وارد شود.

تنوع رنگبندی ها هم معمولا به صورت قرمز، مشکی، سفید، نقره ای و آبی است.

آپشن های ماشین شارژی

آپشن های ماشین شارژی میتواند تاثیر زیادی بر قیمت آنها داشته باشد که از جمله این آپشنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • در های باز شونده
  • کنترل بلوتوثی
  • پخش کننده سوتی
  • چراغ ها
  • روکش صندلی چرمی
آپشن های ماشین شارژی
آپشن های ماشین شارژی

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی انواع مختلف ماشین شارژی که در بازار ماشین شارژی تهران موجود است پرداختیم و گفتیم که مهمترین معیار برای خرید انواع ماشین شارژی ها، موتور آنها است، ماشین شارژی های 2 موتوره برای فضاب داخل آپارتمان مناسب بوده و قیمت کمتری دارند، از طرفی، ماشین شارژی های 4 موتوره با اوجه به قدرت و سرعت بیشتری که دارند، قیمت بیشتری داشته و برای بچه  های بزرگتر و یا ماشین های 2 نفره مناسب تر است.

تنوع بالایی از انواع ماشین شارژی های کودک در فروشگاه رووبایک موجود است و شما میتوانید برای خرید عمده و تکی آن با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

3 پاسخ به “آشنایی با انواع ماشین شارژی | ماشین شارژی 2 و 4 موتوره”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت