وارد شوید ثبت نام

بهترین ترینر دوچرخه | معرفی بهترین وسیله دوچرخه سواری در منزل

بازدید: 3,017 بازدید
بهترین ترینر دوچرخه

انتخاب و خرید یک ترینر استاندارد و حرفه ای میتواند شما را با سبک جدیدی از دوچرخه سواری آشنا کند، به خصوص برای افرادی که فرصتی برای دوچرخه سواری در خارج از منزل ندارند و یا مشغول تمرین برای آماده سازی خود جهت شرکت در مسابقات دوچرخه سواری هستند و یا ممکن است قصد داشته باشید مدتی از دوچرخه تان به عنوان دوچرخه ثابت در منزل استفاده کنید و کالری بسوزانید، خرید ترینر برای موقعیت های ذکذ شده میتواند بهترین انتخاب باشد و موجب میشود با یک هزینه کمتر، از دوچرخه معمولی یک دوچرخه تمرینی و یا یک دوچرخه ثابت کار راه انداز بسازید، در مقالات قبلی درباره انواع ترینر ها از جمله پایه دوچرخه ثابت و ترینر های غلطکی و همچنین قیمت آنها صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین ترینر دوچرخه میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع ترینر دوچرخه را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و  تجهیزات جانبی دوچرخه  است که بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی مربوط به دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم یکی از بهترین و با کیفیت ترین ترینر های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود است به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

 

بهترین ترینر دوچرخه | معرفی بهترین وسیله دوچرخه سواری در منزل
بهترین ترینر دوچرخه | معرفی بهترین وسیله دوچرخه سواری در منزل

 

نکات خرید بهترین شبیه ساز دوچرخه ثابت در منزل

ترینر ها بهترین وسیله برای تبدیل دوچرخه های معمولی به دوچرخه ثابت است به این معنا که به کمک ترینر ها میتوانید مثل سابق رکاب بزنید ولی نیاز نیست از منزل خارج شوید و یا به مکان خاصی برای دوچرخه سواری بروید، به طور کلی ترینر ها دو مدل هستند، غلطکی و پایه های ترینر ساده،که در هنگام خرید آنها تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، سطح مهارت خود و همچنین فضایی است که در اختیار دارید.

ترینر های غلطکی فضای بیشتر را اشغال کرده و استفاده از آنها نیاز به مهارت دارد،البته که با استفاده از آنها سطح مهارت و تعادل دوچرخه سوار بالا تر میرود .

اما ترینر های پایه دار معمولی برای افراد مبتدی بهتر است و فضای بسیار کمی را اشغال میکند، اگر هدفتان از خرید ترینر تنها رکاب زدن است بهتر است از ترینر های معمولی استفاده نمایید اما جهت آمادگی برای شرکت در مسابقه های دوچرخه سواری بهترین انتخاب خرید ترینر های غلطکی برای دوچرخه خواهد بود.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین وسایل برای دوچرخه سواری در منزل که از کیفیت و استقامت خوبی برخوردار است و در عین حال قیمت مناسبی هم دارد را به شما معرفی کنیم.

نکات خرید بهترین شبیه ساز دوچرخه ثابت در منزل
نکات خرید بهترین شبیه ساز دوچرخه ثابت در منزل

بهترین ترینر دوچرخه

اگر به دنبال خرید یک وسیله کاربردی جهت دوچرخه سواری در منزل هستید ما یکی از بهترین ترینر های دوچرخه موجود در بازار یعنی ترینر دوچرخه سواری مدل TU1022  را به شما پیشنهاد میکنیم، این وسیله یکی از پر فروش ترین ترینر ها برای دوچرخه سواری در محیط های آپارتمامی و کوچک است که علاوه بر دوچرخه سواران حرفه ای ، برای دوچرخه سواران مبتدی و افرادی که میخواهند از دوچرخه معمولی به جای دوچرخه ثابت استفاده کنند هم مناسب می باشد.

این محصول متناسب با دوچرخه های سایز بزرگ و 26 به بالا می باشد و نحوه نصب آن روی دوچرخه بسیار ساده است ، به کمک سیم تنظیم سرعت این دستگاه میتوانید سرعت دوچرخه سواری خود را در حالت ثابت تنظیم کنید.

جنس این ترینر با کیفیت از مواد فلزی با دوام ساخته شده است و به همین دلیل تحمل وزن بالایی دارد و افراد سنگین وزن هم میتوانند به راحتی از این دستگاه شبیه ساز دوچرخه در منزل استفاده نمایند.

کاربرد این ترینر در سالن های ورزشی، اردو های آموزشی، آموزش رکاب زنی به افراد مبتدی و کالری سوزی با دوچرخه است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد میتواند یک گزینه عالی برای خرید باشد.

مشخصات کلی این محصول در جدول زیر آورده شده است، لازم به ذکر است که این محصول را همانند سایر محصولات فروشگاه رووبایک میتوانید به صورت تکی و عمده خریداری نمایید که در صورت خرید به صورت عمده قیمت همکاری برایتان لحاظ خواهد شد.

رنگ آبی
جنس پلاستیک, فولاد ضد زنگ
مناسب براي دوچرخه سایز 26, دوچرخه سایز 28
وزن 9 کیلو گرم
نحوه اتصال پیچی
سایرمشخصات    تاشو, حداکثر وزن قابل تحمل 135 گرم, دارای ریموت تنظیم سرعت
بهترین ترینر دوچرخه
بهترین ترینر دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله یکی ار بهترین ترینر هایی که برای انواع دوچرخه مناسب می باشد را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است، در صورتی که در زمینه خرید عمده ترینر برای دوچرخه و قیمت ترینر دوچرخه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “بهترین ترینر دوچرخه | معرفی بهترین وسیله دوچرخه سواری در منزل”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت