وارد شوید ثبت نام

استفاده از موبایل در حین دوچرخه سورای | حمل موبایل روی دوچرخه

بازدید: 2,320 بازدید
استفاده از موبایل در حین دوچرخه سورای

استفاده از موبایل در حین دوچرخه سوار کار خطرناکی است به گونه ای که در برخی از کشور ها مانند هلند این کار تخلف محسوب میشود اما ممکن است بنا به دلایلی در هنگام دوچرخه سواری نیاز داشته باشیم که از گوشی همراه خود استفاده کنیم از جمله مواقعی که میخواهیم تماس تلفنی داشته باشیم یا در مواقعی که میخواهیم از اپلیکشن های روی گوشی استفاده کنیم به هر حال امروزه و با توجه به فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند در زندگی افراد استفاده از موبایل در حین دوچرخه سورای بسیار رایج شده و بهتر است با تهیه وسایل مود نیاز برای حمل موبایل بر روی دوچرخه ایمنی خود را تامین کنید و از بروز تصادف در حین دوچرخه سواری و استفاده از موبایل جلوگیری کنید.

در این مقاله قصد داریم بعد از بررسی دلایل استفاده از گوشی در حین دوچرخه سواری، راهکار هایی برای حمل گوشی با دوچرخه به شما ارائه دهیم تا بتوانید به کمک آنها به راحتی و در حین رکاب زدن از گوشی همراه خود استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که فروشگاه رووبایک به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات دوچرخه انواع لوازم کاربردی و اسپورت برای دوچرخه سواری از جمله انواع هولدر موبایل دوچرخه را به شما عزیزان ارائه میکند که میتوانید به کمک آنها راحت تر و با خیال آسوده دوچرخه سواری کنید.

استفاده از موبایل در حین دوچرخه سورای | حمل موبایل روی دوچرخه
استفاده از موبایل در حین دوچرخه سورای | حمل موبایل روی دوچرخه

استفاده از موبایل در حین دوچرخه سواری

شاید اولین دلیل برای استفاده از موبایل در حین دوچرخه سواری برقراری ارتباط با دیگران از طریق تماس های صوتی و تصویری و یا حتی پیامک باشد که این موضوع برای افرادی که نیاز دارند همیشه در دسترس باشند از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی دیگر از دلایلی که موجب میشود افراد در حین دوچرخه سواری تمایل به استفاده از گوشی همراهشان داشته باشند، اپلیکشن های کاربردی است که برای دوچرخه سوار ها طراحی شده است و میتواند بسیار مفید و سودمند باشد از جمله مهمترین آنها میتوان به برنامه های مسیریاب اشاره نمود که استفاده از آنها بسیار رایج است.

استفاده از موبایل در حین دوچرخه سواری
استفاده از موبایل در حین دوچرخه سواری

با استفاده از اپلیکشن های مسیریابی میتوانید راحت تر مسیر های خود را پیدا کنید، علاوه بر اپلیکیشن های مسیریابی چند اپلیکیشن دیگر هم هستند که برای دوچرخه سوار ها مناسب است که از جمله کاربردی ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

نرم افزار محاسبه دوچرخه سواری Jepster : این برنامه از GPS استفاده می‌کند و اطلاعات را در زمان واقعی به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این، داده‌هایی مانند میزان ضربان قلب، رطوبت هوا و… را هم به شما نشان می‌دهد.

نرم افزار محاسبه کالری دوچرخه سواری Bike Tracker : این نرم افزار با بهره گیری از جی پی اس اطلاعاتی نظیر سرعت و کالری و سایر موارد را محاسبه کرده و برای دوچرخه سوار ارسال میکند.

نرم افزار محاسبه دوچرخه سواری Bike Computer : این نرم افزار گوشی همراه شما را به یک کامپیوتر دوچرخه سواری حرفه ای تبدیل میکند و میتواند بسیاری از اطلاعات از جمله موقعیت مکانی خود را به صورت برخط برای دیگران ارسال کنید و هر زمان که رکاب نزنید برنامه به صورت خودکار متوقف میشود.

برنامه مسافت سنج دوچرخه Ride with GPS : این برنامه با محیط کاربری ساده ای که دارد میتواند زمان و مسافت طی شده توسط دوچرخه سوار را محاسبه کرده و به کاربر نمایش دهد.

به کمک این اپلیکیشن ها میتوانید میتوانید دوچرخه ساده خود را به یک دوچرخه حرفه ای تبدیل کنید و گوشی موبایل خود را بدون کمترین هزینه ای به کامپیوتر دوچرخه تبدیل کنید.

استفاده از موبایل در حین دوچرخه سواری
استفاده از موبایل در حین دوچرخه سواری

هولدر موبایل برای دوچرخه

با توجه به فراگیر شدن استفاده از گوشی موبایل در حین دوچرخه سواری هولدر موبایل و یا نگهدارنده موبایل ها برای دوچرخه به یک اکسسوری کاربردی تبدیل شده است که مشابه آن را به صورت هولدر گوشی برای ماشین دیده اید و هولدر های گوشی برای دوچرخه همانند هولدر های گوشی برای ماشین هستند که روی فرمان دوچرخه وصل میشوند و گوشی را به صورت افقی یا عمودی در مقابل دوچرخه سوار نگه میدارد.

با استفاده از هولدر های موبایل که برای دوچرخه مورد استفاده قرار میگیرند میتوانید بدون درگیر شدن دست هایتان از گوشی در حین رکاب زدن استفاده کنید، علاوه بر این هولدر های موبایل مخصوص دوچرخه دارای پوشش هایی هستند که میتوانند به خوبی از گوشی شما در برابر آب و باران و حتی تابش نور خورشید مراقبت کند.

هولدر موبایل برای دوچرخه
هولدر موبایل برای دوچرخه

استفاده از هولدر موبایل برای دوچرخه سوار ها مزیت های زیادی دارد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از حواس پرتی دوچرخه سوار در حین رکاب زدن
  • دسترسی سریع و راحت به موبایل برای دوچرخه سوار
  • بهره گیری از اپلیکشین های کاربردی موبایل برای دوچرخه سوار
  • جلوگیری از آسیب دیدن گوشی در برابر شرایط جوی نامساعد

معرفی چند مدل هولدر موبایل برای دوچرخه

در ادامه قصد داریم 3 مدل از بهترین و کاربردی ترین هولدر موبایل دوچرخه را به شما معرفی کنیم که با اکثر گوشی ها و دوچرخه ها سازگاری دارد به همین دلیل به عنوان پرفروش ترین نگهدارنده های گوشی در فروشگاه رووبایک تلقی میشوند و همواره پیشنهاد ما به دوچرخه سوارانی که به دنبال یک نگهدارنده حرفه ای و کاربردی برای قرار دادن گوشی روی دوچرخه شان هستند این دو محصول است که در ادامه به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی چند مدل هولدر موبایل برای دوچرخه
معرفی چند مدل هولدر موبایل برای دوچرخه

هولدر موبایل تسکو مدل 1209 اولین مدل نگهدارنده موبایل است که با توجه به قیمت و کیفیت خوبی که دارد برای تمامی دوچرخه سوار ها مناسب می باشد، از ویژگی های شاخص این محصول میتوان به قاب زیپی و صفحه شفاف و تلقی آن اشاره نمود که دسترسی به گوشی را بسیار ساده کرده و با توجه به این که صفحه تلقی آن حالت لمسی دارد میتوان به راحتی در زمانی که گوشی درون کاور قرار گرفته از آن استفاده نمود.

پایه چرخشی که برای این هولدر در نظر گرفته شده است امکان استفاده راحت تر از موبایل در تمامی جهات را فراهم کرده است، برای خرید این محصول میتوانید مشخصات آن را به صورت کامل در فروشگاه رووبایک مشاهده کنید و درصورت تمایل به صورت اینترنتی یا حضوری ثبت سفارش نمایید.

معرفی چند مدل هولدر موبایل برای دوچرخه
معرفی چند مدل هولدر موبایل برای دوچرخه

هولدر موبایل crivit مدل FUNDA دومین مدل نگهدارنده موبایل برای دوچرخه است که هم برای دوچرخه سواری در فصول سرد و هم برای دوچرخه سواری در فصول گرم سال کاربرد دارد بنابراین یک هولدر گوشی همه کاره است و میتواند بهترین شرایط را برای نگهداری موبایل بر روی دوچرخه برایتان فراهم آورد، علاوه بر کاوری که برای قرار دادن گوشی داخل آن در نظر گرفته شده است، یک عدد کاور ضد آب هم برای این هولدر در نظر گرفته شده است ، علاوه بر آن یک سایه بان برای آن در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از آن را در هوای آفتابی که صفحه موبایل تار میشود را فراهم آورده است.

معرفی چند مدل هولدر موبایل برای دوچرخه
معرفی چند مدل هولدر موبایل برای دوچرخه

هولدر و پاوربانک4 کاره دوچرخه مدل 319B-15W  این محصول یکی از کاربردی ترین هولدرهای موبایل برای دوچرخه سوارن است به ویژه دوچرخه سوارانی که در هوای تاریک و بیرون از شهر دوچرخه سواری میکنند، از دیگر امکانات این هولدر که آن را به یک هولدر همه فن حریف تبدیل کرده است میتوان به چراغ دوچرخه ، بوق و پاوربانک اشاره نمود که همگی به کمک یک بست پیچی روی فرمان دوچرخه نصب میشوند و فضای کمی را اشغال میکنند .

اگر به دنبال هولدر هستید که بتواند ضمن نگه داشتن گوشی همراه شما روی دوچرخه، آن را شارژ هم بکند، این محصول بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

هولدر موبایل دوچرخه پاور بانک دار
هولدر موبایل دوچرخه پاور بانک دار
دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “استفاده از موبایل در حین دوچرخه سورای | حمل موبایل روی دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت