ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

آشنایی با انواع دوشاخ جلو دوچرخه | لیست قیمت بهترین دوشاخه های دوچرخه

بازدید: 7,259 بازدید
دوشاخ جلو دوچرخه از جملع قطعات اصلی در بدنه دوچرخه است که کار اصلی آن اتصال چرخ جلو به فرمان دوچرخه است که در تمامی مدل های آن دو تیغه و جود دارد  که از قسمت بالا (تاج دوشاخ) به هم دیگر متصل شده و در نهایت به واسطه کرپی ها به فرمان دوچرخه وصل میشوند انواع دوچرخه ها با توجه به نوع کاربری شان دوشاخ های منحصر به فردی دارند که در این مقاله قصد داریم درمورد انواع دوشاخ جلو دوچرخه صحبت کنیم . دوشاخ جلو از جمله اقلامی است که معمولا طول عمر بالایی دارد اما ممکن است به دلیل آسیب های سنگین دچار مشکل شده و مجبور به تعویض آن باشید و یا اگر قصد ارتقاء دوچرخه از حالت ساده به حرفه ای را داشته باشید تعویض دوشاخ های قدیمی و ساده با دوشاخ های کمک فنر دارد میتواند یک ایده خوب برایتان باشد . در هر صورت اگر قصد خرید دوشاخ برای دوچرخه تان را داشته باشید آشنایی با انواع دوشاخ جلو دوچرخه میتواند شما را خریدتان راهنمایی کند . فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع لوازم و قطعات دوچرخه از جمله دوشاخه جلو دوچرخه است که میتوانید انواع مختلف آن را به صورت تک و یا عمده با بهترین قیمت خریداری نمایید. انواع دوشاخ جلو دوچرخه دوشاخ ها را میتوان بر اساس نوع سیستم تعلیقشان که خشک است یا کمک فنر دار به دو دسته تقسیم بندی نمود و همچنین از نظر نحوه اتصالشان که روزه ای هستند یا خیر هم به دو دسته تقسیم میشوند. دوشاخ جلو ساده  دوشاخ جلو کمک فنر دار  دوشاخ فنر دار و قفل کن دار دوشاخ جلو سه لول  دوشاخ جلو رزوه ای  دوشاخ جلو اور سایز لیست قیمت بهترین دوشاخ های جلو برای دوچرخه  در زیر لیست بهترین مدل های دوشاخ جلو موجود در فروشگاه رووبایک آورده شده است که برای مشاهده جزییات و همچنین قیمت آنها تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید. همچنین امکان ثبت سفارش برای دوشاخ دوچرخه به صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد . دوشاخه کمکدار رزوه ای سه لول دوچرخه 26 دوشاخه کمکدار رزوه ای سه لول دوچرخه 24 دوشاخه کمکدار اور سایز دوچرخه 20 دوشاخه کمکدار رزوه ای سه لول دوچرخه 20 دوشاخ دوچرخه 28 رزوه کوتاه دوشاخه اورسایز بدون رزوه قفل کن دار اوکی دوشاخه اورسایز بدون رزوه اوکی خلاصه مطالب در مقاله به بررسی انواع دوشاخه های جلو دوچرخه پرداخته شده و متوجه شدیم که به طور کلی 4 نوع دوشاخ جلو وجود دارد که از جمله آنها میتوان به دوشاخه های رزوه ای، دوشاخه های اورسایز، دوشاخه های خشک، دوشاخه های تعلیق دارد اشاره نمود که هر کدام از آنها مدل های مختلفی دارند . تمامی مدل های دوشاخ جلو در فروشگاه رووبایک به صورت تک و عمده موجود میباشد که میتوانید از سراسر ایران به صورت حضوری و اینترنتی خرید کنید و همچنین اگر برای خرید هر کدام از قطعات دوچرخه نیاز به مشاوره دارید، میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند..

دوشاخ جلو دوچرخه از جمله قطعات اصلی در بدنه دوچرخه است که کار اصلی آن اتصال چرخ جلو به فرمان دوچرخه است که در تمامی مدل های آن دو تیغه و جود دارد که از قسمت بالا (تاج دوشاخ) به هم دیگر متصل شده و در نهایت به واسطه کرپی ها به فرمان دوچرخه وصل میشوند انواع دوچرخه ها با توجه به نوع کاربری شان دوشاخ های منحصر به فردی دارند که در این مقاله قصد داریم درمورد انواع دوشاخ جلو دوچرخه صحبت کنیم .

دوشاخ جلو از جمله اقلامی است که معمولا طول عمر بالایی دارد اما ممکن است به دلیل آسیب های سنگین دچار مشکل شده و مجبور به تعویض آن باشید و یا اگر قصد ارتقاء دوچرخه از حالت ساده به حرفه ای را داشته باشید تعویض دوشاخ های قدیمی و ساده با دوشاخ های کمک فنر دارد میتواند یک ایده خوب برایتان باشد .

در هر صورت اگر قصد خرید دوشاخ برای دوچرخه تان را داشته باشید آشنایی با انواع دوشاخ جلو دوچرخه میتواند شما را خریدتان راهنمایی کند .

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع لوازم و قطعات دوچرخه از جمله دوشاخه جلو دوچرخه است که میتوانید انواع مختلف آن را به صورت تک و یا عمده با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

آشنایی با انواع دوشاخ جلو دوچرخه | لیست قیمت بهترین دوشاخه های دوچرخه
آشنایی با انواع دوشاخ جلو دوچرخه | لیست قیمت بهترین دوشاخه های دوچرخه

انواع دوشاخ جلو دوچرخه

دوشاخ ها را میتوان بر اساس نوع سیستم تعلیقشان که خشک است یا کمک فنر دار به دو دسته تقسیم بندی نمود و همچنین از نظر نحوه اتصالشان که روزه ای هستند یا خیر هم به دو دسته تقسیم میشوند.

دوشاخ جلو ساده

دوشاخه های ساده فاقد هرگونه کمک فنر یا سیستم تعلیق می باشند به همین دلیل برخی به آن صفت خشک را نسبت میدهند که معمولا این دوشاخ ها در مسیر های صاف که فاقد هرگونه دست انداز و یا ناهمواری است مورد استفاده قرار میگیرد زیرا توانایی دفع ضربه های وارده از سمت زمین را ندارد .

کاربرد دوشاخ های ساده برای دوچرخه های بچه گانه و یا دوچرخه های قدیمی (دوچرخه های لحاف دوزی سایز 28) است و استفاده از آنها در دوچرخه های حرفه ای مرسوم نیست.

این مدل دوشاخ ها به صورت رزوه ای هستند که ممکن است روزه کوتاه یا رزوه بلند باشند که میتوان متناسب با نوع پیشانی دوچرخه هرکدام را خریداری کنید.

دوشاخ جلو ساده
دوشاخ جلو ساده

دوشاخ جلو کمک فنر دار 

معمولا دوچرخه های حرفه ای و جدید دارای یک یا دو سیستم کمک فنر هستند که برای حرکتی نرم و لذت بخش تر به خصوص در مسیر های ناهموار در قسمت عقب و جلو دوچرخه تعبیه شده اند .

کمک فنر های عقب بروی چرخ های عقبی دوچرخه قرار داده میشوند بیشتر برای دوچرخه های کوهستان کاربرد دارند .

کمک فنر های جلو بر روی دوشاخ جلو دوچرخه قرار دارد و با آن ادغام شده است .

دوشاخه های جلو مجهز به سیستم تعلیق باعث میشوند که سواری نرم تر و راحت تری را به خصوص در مسیر های ناهموار تجربه کنید به همین دلیل یکی از راهکارهای خوب برای ارتقا دوچرخه این است که سیستم دوشاخ آن را به مدل های فنر دار ارتقا دهید.

تنوع دوشاخ های کمک فنر دار نسبت به دوشاخ های ساده بیشتر است .

نوع فنر به کار رفته در دوشاخ ها به صورت سیم پیچی یا پنوماتیک است که در برخی از مدل ها میتوان میزان حساسیت آن را کم زیاد کرد و در برخی دیگر خیر، همچنین برخی از دوشاخ های کمک فنر دار به گونه ای طراحی شده اند که میتوان کمک فنر های آن را قفل کرد.

انواع دوشاخ های کمک فنر دار را میتوانید به صورت روزه ای و یا اور سایز بدون رزوه متناسب با تنه دوچرخه تان خریداری نمایید.

دوشاخ فنر دار و قفل کن دار

یکی از مدل های رایج و پر طرفدار دوشاخ های فنر دار ، مدل های قفل کن دار آنها می باشند که در این مدل از دوشاخ ها یک ضامن یا اهرام در کنار دوشاخه قرار داده شده است که میتوان آن را بر روی باز یا بسته قرار داد تا سیستم تعلیق آن به حالت قفل تغییر کند.

در صورتی که اهرم مربوط به قفل بر روی حالت بسته تنظیم شود سیستم تعلیق دوچرخه از کار می افتد و مانند یک دوشاخ ساده عمل میکند و میتوان از این ویژگی در مسیر های هموار که نیاز به کمک فنر نیست استفاده نمود و در صورت نیاز و دوچرخه سواری در مسیر های ناهموار مجددا آن را باز کرد.

انواع دوشاخ جلو دوچرخه
انواع دوشاخ جلو دوچرخه

دوشاخ جلو سه لول 

این مدل دوشاخ ها در ظاهر و عملکرد با دوشاخه های فنر دار دیگر فرق دارند به این صورت که قسمت بالایی یا همان تاج دوشاخ به جای یک میله دارای 3 میله است که موجب استحکام و تعلیق پذیری بیشتر دوشاخه میشود.

از دیگر ویژگی های این دوشاخ میتوان به قابلیت نصب سیستم های ترمز دیسکی بر روی آنها اشاره نمود.

دوشاخ های جلو 3 لول به صورت روزه ای و اور سایز برای دوچرخه های سایز 20 به بالا موجود میباشند که میتوانید متناسب با سایز و نوع تنه دوچرخه تان هر کدام از انواع دوشاخ های جلو سه لول را تهیه نمایید.

دوشاخ جلو رزوه ای

دوشاخ های رزوه ای برای نصب روی دوچرخه هایی کا کاسه دوشاخ روزه ای دارند مناسب می باشند .

دوشاخ جلو اور سایز

دوشاخ های اول سایز فاقد رزوه بوده و برای نصب به کاسه دوشاخ های مخصوص احتیاج دارد .

لیست قیمت بهترین دوشاخ های جلو برای دوچرخه 

در زیر لیست بهترین مدل های دوشاخ جلو موجود در فروشگاه رووبایک آورده شده است که برای مشاهده جزییات و همچنین قیمت آنها تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

همچنین امکان ثبت سفارش برای دوشاخ دوچرخه به صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد .

دوشاخه کمکدار رزوه ای سه لول دوچرخه 26

دوشاخه کمکدار رزوه ای سه لول دوچرخه 24

دوشاخه کمکدار اور سایز دوچرخه 20

دوشاخه کمکدار رزوه ای سه لول دوچرخه 20

دوشاخ دوچرخه 28 رزوه کوتاه

دوشاخه اورسایز بدون رزوه قفل کن دار اوکی

دوشاخه اورسایز بدون رزوه اوکی

انواع دوشاخ جلو دوچرخه
انواع دوشاخ جلو دوچرخه

خلاصه مطالب

در مقاله به بررسی انواع دوشاخه های جلو دوچرخه پرداخته شده و متوجه شدیم که به طور کلی 4 نوع دوشاخ جلو وجود دارد که از جمله آنها میتوان به دوشاخه های رزوه ای، دوشاخه های اورسایز، دوشاخه های خشک، دوشاخه های تعلیق دارد اشاره نمود که هر کدام از آنها مدل های مختلفی دارند .

تمامی مدل های دوشاخ جلو در فروشگاه رووبایک به صورت تک و عمده موجود میباشد که میتوانید از سراسر ایران به صورت حضوری و اینترنتی خرید کنید و همچنین اگر برای خرید هر کدام از قطعات دوچرخه نیاز به مشاوره دارید، میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.

 

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت