وارد شوید ثبت نام

قیمت ترینر دوچرخه | ترینر دوچرخه ارزان

بازدید: 5,056 بازدید
قیمت ترینر دوچرخه

‌در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف ترینر های دوچرخه غلطکی و ثابت پرداختیم و دانستیم که هر کدام از پایه های شبیه ساز دوچرخه ثابت بر اساس برند و نوع کاربری شان با هم دیگر تفاوت دارند و مدل های مختلفی از آن در بازار لوازم ‌دوچرخه موجود می باشد که میتوانید متناسب با فضایی که برای تمرین دوچرخه سواری در اختیار دارید و همچنین بودجه ای که برای خرید ترینر دوچرخه در نظر گرفته اید، یک پایه شبیه ساز عالی و با کیفیت برای تمرین دوچرخه سواری در منزل انتخاب کنید ، با توجه به تنوع مدل های ترینر دوچرخه ، قیمت ‌ترینر دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع ترینر دوچرخه متناسب با مشخصه هایی که دارند با هم دیگر فرق میکند که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از ترینر ها خواهیم پرداخت و یکی از بهترین و ارزان ترین ترینر های ‌دوچرخه موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت ترینر ‌دوچرخه | ترینر دوچرخه ارزان
قیمت ترینر ‌دوچرخه | ترینر دوچرخه ارزان

قیمت خرید عمده ترینر دوچرخه 

خرید عمده ترینر دوچرخه در تعداد بالا برای سالن های ورزشی، منازل و به طور کلی مکان هایی که قصد دارند از دوچرخه های معمولی به عنوان دوچرخه ثابت استفاده کنند، و یا افرادی که قصد تمرین دوچرخه سواری دارند اما فضای کافی برای این کار را در اختیار ندارند، مناسب می باشد.

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع ترینر های دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از پایه های تبدیل دوچرخه به دوچرخه ثابت را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع ترینر دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و ترینر های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده ترینر دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین ترینرهای غلطکی و پایه دار را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی ترینر های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت خرید عمده ترینر ‌دوچرخه 
قیمت خرید عمده ترینر ‌دوچرخه

قیمت ترینر دوچرخه خانگی

ترینر هایی که برای دوچرخه سواری در منزل و فضا های کوچک آپارتمانی مناسب هستند از جمله کابردی ترین ترینر های موجود در بازار هستند و به دلیل کمبود فضا برای دوچرخه سواری، بسیاری از افراد به دنبال وسیله ای هستند که بتوانند دوچرخه های معمولی خود را به دوچرخه ثابت تبدیل کنند و در کمترین فضای ممکن رکاب بزنند و کالری بسوزانند.

قیمت ترینر های دوچرخه که برای تبدیل دوچرخه های معمولی به دوچرخه ثابت مناسب می باشد ، نسبت به ترینر های غلطکی بیشتر است و به همین دلیل ما یکی ار قیمت مناسب ترین و ارزان ترین ترینر های دوچرخه ثابت را در فروشگاه رووبایک عرضه کرده ایم تا تمامی افرادی که قصد خرید این وسیله ی کاربردی را دارند بتوانند آن را تهیه کنند.

ترینر دوچرخه سواری مدل TU1022 همان وسیله ایست که شما میتوانید به کمک آن دوچرخه های سایز 26 و 28 را به دوچرخه ثابت تبدیل کنید و بدون پرداخت هزینه های اضافی صاحب یک دوچرخه ثابت شوید.

این ترینر قیمت مناسب به صورت تاشو طراحی شده و فضای کمی را اشغال میکند، در عین حال استقامت و تحمل وزن بالایی دارد و میتواند تا 135 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

این محصول را میتوانید به صورت تکی و یا عمده از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید، قیمت خرید تکی این ترینر در وب سایت به صورت به روز درج شده و جهت اطلاع از قیمت همکاری برای خرید عمده ترینر ‌دوچرخه سواری میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

قیمت ترینر‌ دوچرخه خانگی
قیمت ترینر ‌دوچرخه خانگی

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت ترینر دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که تفاوت قیمت انواع ترینرها بر اساس نوع طراحی و برند تولید کننده آن است و یکی از بهترین ترینر ها را که برای دوچرخه سواری در خانه مناسب می باشد را خدمتتان معرفی کردیم، جهت آشنایی بیشتر با سایر مدل های ترینر و قیمت آنها میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “قیمت ترینر دوچرخه | ترینر دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت