ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

انواع کفش دوچرخه سواری | لیست بهترین کفش های دوچرخه

بازدید: 1,837 بازدید
انواع کفش دوچرخه سواری

برای دوچرخه سواران حرفه ای و یا دوچرخه سوارانی که به استایل خود اهمین میدهند، پوشیدن پوشاک حرفه ای و شیک که مخصوص دوچرخه سواری باشد از اهمیت زیادی برخوردار است که یکی از مهمترین پوشاک دوچرخه، انواع کفش دوچرخه سواری است که میتواند هم ظاهری شما را حرفه ای تر نشان دهد و هم کیفیت و راندمان رکاب زدن شما را بالاتر میبرد که در این میان کفش های مختلفی در بازار موجود هستند که دوچرخه سوار ها میتوانند بر اساس نیاز خود بهترین آن را خریداری کرده و استفاده نمایند.

انواع کفش دوچرخه سواری بر اساس فاکتور های مختلف در فروشگاه رووبایک موجود است که ممکن است برای خرید آنها دچار سردرگمی شوید و به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله به بررسی انواع کفش هایی که برای دوچرخه سوار ها مناسب می باشد بپردازیم تا بتوانید با شناخت آنها انتخاب راحت تری داشته باشید، لازم به ذکر است که فروشگاه رووبایک تنوع بالایی از انواع کفش های دوچرخه را به بازار عرضه کرده است و شما میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین هر کدام را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

انواع کفش دوچرخه سواری | لیست بهترین کفش های دوچرخه

انواع کفش دوچرخه سواری

برای آشنایی با انواع کفش های دوچرخه سواری بهتر است آنها را از چند جهت بررسی کرد که عبارتند از سایز کفش، جنس، سبک دوچرخه سواری و ….. و از بین تمامی آنها سبک دوچرخه سواری مهمترین فاکتور برای انتخاب بهترین نوع کفش دوچرخه سواری برای شما خواهد بود.

کفش دوچرخه بر اساس سبک دوچرخه سواری

سبک دوچرخه سواری افراد در 2 دسته بندی کلی ممکن است کوهستانی (تفریحی) و یا کورسی باشد که برای هرکدام کفش های مخصوصی در بازار موجود است که هم از نظر ظاهری و هم تکنولوژی ساخت از اهمیت بالایی برخوردار است.

کفش های دوچرخه سواری کورسی برای پیست های دوچرخه سواری مورد استفاده قرار مییگرند و به همین دلیل کفی های راحتی ندارند و به منظور اتصال به رکاب های قفل شونده طراحی میشوند که به کمک پل رکاب به پدال دوچرخه متصل میشوند و باعث میشوند تمامی نیروی ای دوچرخه سوار صرف رکاب زدن دوچرخه شود و بیشترین بازدهی را خواهد داشت .

کفش های دوچرخه سواری کوهستانی برای دوچرخه سوای در محیط های غیر پیست از جمله کوه ، جنگل ، آسفالت و …. مناسب میباشند و با توجه به این که باید به گونه ای باشد که بتوان علاوه بر هنگام رکاب زدن، در هنگام پیاده راه رفتن هم از آنها استفاده کرد، کفی های راحتی دارند و معمولا بهه صورت عاج دار هستند که هم فشار کمتری به پا و کمر وارد شود و هم در شرایط کوهستانی بتوان به راحتی و بدون سر خوردن با آنها راه رفت.

پس به طور کلی میتوان گفت که انواع کفش های دوچرخه برای سبک های مختلف دوچرخه سواری بر اساس نوع کفی و جنس کفی کفش با هم دیگر فرق دارند.

انواع کفش دوچرخه سواری
انواع کفش دوچرخه سواری

کفش دوچرخه بر اساس سایز ،جنس و جنسیت 

سایز کفش های دوچرخهه سواری همانند کفش های معمولی است که از شماره 38 تا 40 را شامل میشود، بنابراین میتوان فهمید که کفش دوچرخه برای گروه سنی بزرگسال است و مناسب کودکان نمیباشد، در هنگام خرید کفش دوچرخه باید حتما به سایز آن توجه داشته باشید و بهترین کفش را بر اساس سایز پای خود انتخاب نمایید تا موجب آزار و اذیت پای شما نشود.

جنس مواد تشکیل دهنده کفش های دوچرخه سواری عموما فوم، ابر، پلاستیک و پلی اورتان است که قسمت داخلی کفش برای ایجاد نرمی و راحتی از جنس ابر و فوم ساخته میشود و برای فسمت بیرونی از مواد پلاستیکی مخصوص و پلی اورتان استفاده میشود که مدل های کورسی به دلیل اینکه باید سبک تر باشند کفی های سفت و خشکی دارند اما مدل های کوهستانی دارای کفی های نرم و با ضخامت بیشتری هستند..

لازم به ذکر است که در مورد کفش های دوچرخه سواری جنسیت زنانه و یا مردانه مطرح نمیباشد و این کفش ها دارای طراحی اسپرتی هستند اما معمولا رنگ و سایز کفش برای خانم ها متفاوت از آقایون است در غیر این صورت یک مدل کفش دوچرخه سواری میتواند به صورت مشترک برای خانم ها و آقایون مورد استفاده قرار گیرد.

انواع کفش دوچرخه سواری | لیست بهترین کفش های دوچرخه

انواع کفش دوچرخه سواری برای فصل های مختلف

یکی دیگر از مواردی که موجب تنوع کفش های دوچرخه سواری شده است فصل استفاده از کفش است که ممکن است برای فصول سرد و گرم سال مورد استفاده قرار گیرد، کفش هایی که برای دوچرخه سواری در فصول سرد سال هستند دارای یک قسمت اضافه تر هستند که موجب شده کفش شبیه به پوتین باشد و با پوشش قسمت ساق و مچ پای دوچرخه سوار از ورود آب و سرما به داخل کفش جلوگیری میکند اما در مدل هایی که برای فصل گرم است خبری از ساق نیست و بر روی کفش سوراخ های بیشتری جهت گردش هوا در نظر گرفته شده است.

انواع کفش دوچرخه سواری برای فصل های مختلف
انواع کفش دوچرخه سواری برای فصل های مختلف

برند انواع کفش دوچرخه

برند های متعددی در زمینه طراحی و تولید انواع کفش های دوچرخه فعالیت دارند که میتوان گفت تمامی این برند ها خارجی هستند و هیچ تولید کننده داخلی تا به امروز افدام به تولید کفش دوچرخه سورای نکرده است، از جمله محبوب ترین برند های تولید کننده کفش دوچرخه در بازار ایران میتوان به اسکات (scott)،کریوت (crivit)، نورث ویو (northwave)، جاینت (giant)، شیمانو (shimano) اشاره کرد.

برند انواع کفش دوچرخه
برند انواع کفش دوچرخه

لیست بهترین کفش های دوچرخه سواری 

همانطور که گفته شد فروشگاه رووبایک به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش دوچرخه و تجهیزات مربوط به آن تنوع بالایی از کفش دوچرخه سواری را به بازار عرضه کرده است که برای مشاهده و خرید آنها میتوانید بر روی آن کلیک نمایید و همچنین در ادامه لیستی از بهترین و پرفروش ترین مدل های کفش دوچرخه آورده شده است که میتوانید برای خرید هرکدام بر روی آن کلیک کنید.

  1. کفش دوچرخه سواری کورسی مدل fashion
  2. کفش دوچرخه سواری کورسی مدل speed1
  3. کفش دوچرخه سواری کورسی مدل speed2
  4. کفش دوچرخه سواری کورسی مدل spor7
  5. کفش دوچرخه سواری کورسی مدل sport1
  6. کفش دوچرخه سواری کورسی مدل sport2
  7. کفش دوچرخه سواری کوهستان مدل avitus

نکته ای که در مورد خرید کفش دوچرخه سواری از فروشگاه رووبایک لازم است بدانید این است که تمامی محصولات به صورت تک و عمده به فروش میرسند که قیمت خرید تکی آنها در وب سایت خورده و برای اطلاع از قیمت همکاری برای خرید عمده کفش دوچرخه سواری تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

لیست بهترین کفش های دوچرخه سواری 
لیست بهترین کفش های دوچرخه سواری

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی انواع کفش های دوچرخه سوای بر اساس سبک دوچرخه سواری، جنس، سایز و همچنین فصلی که قصد دارید از کفش در آن استفاده کنید، پرداختیم و در آخر لیستی از بهترین آنها را در اختیارتان قرار دادیم تا اگر قصد خرید کفش دوچرخه دارید بتوانید با خیال راحت خرید کنید،اگر در این زمینه یعنی خرید کفش دوچرخه سوال و یا ابهامی دارید میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “انواع کفش دوچرخه سواری | لیست بهترین کفش های دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت