ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

لوازم پنچرگیری دوچرخه | کیت پنچرگیری دوچرخه

بازدید: 2,382 بازدید

در مقالات قبلی در مورد نحوه پنچرگیری دوچرخه و علت های آن صحبت کردیم و گفتیم که پنچری دوچرخه اتفاقیست که ممکن است بارها برای دوچرخه سوار ها اتفاق بیافتد که با یادگیری روش های پنچرگیری دوچرخه میتوانید به راحتی و در هرکجا که بودید مشکل را رفع کنید، مهمترین نکته ای که برای پنچرگیری دوچرخه به آن توجه داشته باشید، تهیه لوازم پنچرگیری دوچرخه و آشنایی با نحوه کارکردن با هرکدام از آنها می باشدکه در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی تک تک لوازم مورد نیاز برای پنچرگیری بپردازیم ، پس با تا انتها این مقاله همراه باشید.

لازم به ذکر است که فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع تجهیزات تعمیر و نگهداری دوچرخه اعم از لوازم پنچرگیری است که برای خرید هرکدام میتوانید به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایید و لوازم مورد نیازتان را با بهترین قیمت و کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم پنچرگیری دوچرخه | کیت پنچرگیری دوچرخه
لوازم پنچرگیری دوچرخه | کیت پنچرگیری دوچرخه

برای پنچرگیری دوچرخه به چه وسایلی احتیاج خواهیم داشت ؟

به همراه داشتن لوازم مورد نیاز برای رفع پنچری دوچرخه از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه ما به تمامی دوچرخه سواران این است که لوازم مورد نیاز برای پنچرگیری را در اسرع وقت خریداری کرده و در کیف دوچرخه خود قرار دهند تا هر زمان که به آن نیاز داشته باشند بتوانند از آن استفاده کنند.

خرید لوازم پنچرگیری دوچرخه به خصوص برای افرادی که سایکل توریست هستند از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا ممکن است در مسیری که رکاب میزنند تعمیرگاه دوچرخه و یا مغازه ای که لوازم دوچرخه میفرووشند و جود نداشته باشد و به همین دلیل برای تهیه ابزار آلات مورد نیاز پنچرگیری لنگ میمانند، پس اگر قصد دارید در تور های دوچرخه سواری شرکت کنید و یا یک سایکل توریست حرفه ای هستید باید خرید لوازم مورد نیاز پنچرگیری دوچرخه را در اولیت چک لیست وسایل سفرتان قرار دهید.

اما سوال اصلی این است که برای پنچرگیری دوچرخه به چه وسایلی احتیاج خواهیم داشت؟ در ادامه لیستی از تمامی ابزار آلات و لوازم مورد نیاز برای پنچرگیری دوچرخه را آورده ایم که حتما به دردتان میخورد.

  1. آپارات یا وصله
  2. چسب مخصوص پنچرگیری دوچرخه
  3. سنباده
  4. تایلور
  5. تیوپ یدکی
  6. تایر یدکی
  7. تلمبه

7 موردی که در بالا به آن اشاره شد تمامی لوازمی هستند که جهت رفع پنچری دوچرخه به آن احتیاج خواهید داشت، که از میان آنها تیوپ و تایر یدکی از اولویت کمتری برخوردار هستند اما همراه داشتن آنها برای دوچرخه سواران حرفه ای مثل دوچرخه سواران کوهستان و یا سایل توریستها بسیار سودمند است.

برای پنچرگیری دوچرخه به چه وسایلی احتیاج خواهیم داشت ؟
برای پنچرگیری دوچرخه به چه وسایلی احتیاج خواهیم داشت ؟

آپارات برای پنچرگیری دوچرخه

آپارت که ممکن است به عنوان وصله هم آن را بشناسید یک وسیله برای پوشش سوراخ خای ایجاد شده در تیوپ دوچرخه است که به کمک چسب های مخصوص روی قسمت مورد نظر قرار میگیرد و با مسدود کردن سوراخ ایجاد شده در تیوپ مانع از خارج شدن باد و هوا از آن میشود.

تایلور ها در ابعاد مختلفی ارائه شده اند که با توجه به سایز سوراخی که در تیوپ ایجاد شده باید مقدار مورد نیاز از آپارات را برش داده و روی آن گذاشت.

لازم به ذکر است که آپارات برای رفع سوراخ های جزیی در تیوپ مناسب است و اگر سایز آن خیلی بزرگ باشد بهتر است که تیوپ را کلا تعویض کنید.

آپارات دوچرخه مدل L48

آپارات دوچرخه مدل L24

وصله دوچرخه ژاپنی مدل JA

سه مورد از با کیفیت ترین و پرفروش ترین آپارات های موجود در فروشگاه رووبایک هستند که میتوانید بر اساس نیاز خود هر کدام را خریداری نمایید.

چسب مخصوص برای پنچرگیری دوچرخه

همانطور که در بالا گفته شده، آپارات به کمک چسب روی تیوپ قرار داده میشود که این چسب یک چسب مخصوص بوده و برای محکم شدن آپارات روی تیوپ لازم و ضروریست.

چسب پنچرگیری دوچرخه سوسمار یکی از بهترین چسب های پنچرگیری است که از قدرت فوق العاده ای برای چسباندن وصله به تیوپ برخوردار است و به سرعت خشک میشود.

سنباده برای پنچرگیری دوچرخه

قبل از آنکه بخواهید آپارات را بر روی محل مورد نظر پچسبانید بهتر آنجا را به کمک سمباده ثیقل داده و تمیز کنید که این کار به عملکرد بهتر چسب کمک میکند و موجب میشود وصله محکم تر روی تیوپ فیکس شود.

تایلور برای پنچرگیری دوچرخه 

قبل از انجام هر اقدامی برای پنچرگیری دوچرخه باید تیوپ را از درون طوقه خارج کنید که این کار بدون کمک تایلور امکان پذیر نخواهد بود.

تایلور ها به عنوان نوعی آچار برای دوچرخه تلقی میشوند و که ما بین طوقه و تایر و تیوپ دوچرخه قرار میگیرند و با هل دادن آن به سمت بیرون موجب خارج شدن تیوپ از درون طوقه میشوند.

جنس تایلور ها معمولا پلاستیکی است و برای درآوردن تیوپ به حداقل 2 الی 3 تا تایلور نیاز خواهید داشت.

تایلیور دوچرخه مدل A1 

تایلیور سه تیکه دوچرخه مدل PRO

موارد فوق دو مورد از پرفروش ترین و با کیفیت ترین تایلور های موجود در فروشگاه رووبایک است.

تلمبه برای پنچرگیری دوچرخه 

تلمبه تکمیل کننده فرآیند پنچرگیری دوچرخه است، در حین فرآیند پنچرگیری لازم است باید تیوپ به کلی خارج شود و بعد از آن باید آن را باد کرد تا بتوان از آن استفاده نمود.

تلمبه ها انواع مختلفی دارند که پیشنهاد میشود مدل های کوچک و قابل حمل آن را برای قرار دادن در کیف دوچرخه تان انتخاب نمایید تا بتوانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

تیوپ و تایر یدک برای پنچرگیری دوچرخه

در برخی موارد پنچرگیری دوچرخه به کمک آپارت ممکن نیست و ممکن است تایر بیش از اندازه آسیب دیده باشد و یا سوراخ ایچا شده در تیوپ خیلی زیاد باید که در این جور مواقع به دلیل پارگی که در تیوپ ایجاد شده دیگر نمیتوان از آن استفاده نمود و ناچار به تعویض تیوپ و یا تایر دوچرخه هستید به همین دلیل توصیه میشود همیشه یک تایر و تیوپ یدکی همراه با خود داشته باشید.

برای پنچرگیری دوچرخه به چه وسایلی احتیاج خواهیم داشت ؟
برای پنچرگیری دوچرخه به چه وسایلی احتیاج خواهیم داشت ؟

کیت پنچرگیری دوچرخه

یکی از کاربردی ترین لوازم برای تعمیر و نگهداری دوچرخه کیت های پنچرگیری هستند که برای دوچرخه سواران تازه کار و حرفه ای بسیار کاربردی خواهد بود، این کیت تمام وسایلی که برای رفع پنچری دوچرخه به آن احتیاج خواهید داشت در خود دارد و معمولا داخل یک جعبه کوچک و جمع و جور قرار گرفته اند که جا به جایی آن را ساده تر میکند.

برخی از کیت ها بسیار کاربردی بوده و علاوه بر تایلور، آپارات و چسب دارای تلمبه هم است.

کیت پنچرگیری دوچرخه مدل S1 یکی از کاربردی ترین کیت های پنچرگیری دوچرخه است که اقلام مورد نیاز را در برمیگیرد.

خرید لوازم مورد نیاز برای پنچرگیری دوچرخه 

تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد در فروشگاه رووبایک با قیمتی مناسب عرضه شده است که به صورت تک و عمده میتوانید آنها را خریداری نمایید.

خرید لوازم پنچرگیری دوچرخه به صورت عمده برای افرادی که در زمینه تعمیرات دوچرخه فعالیت میکنند به صرفه تر است و میتوانند انواع مختلف آن را با قیمت همکاری برای خرید عمده از ما خریداری نمایند، قیمت های درج شده در سایت برای خرید تکی بوده  جهت اطلاع از قیمت همکاری محصولات میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

برای پنچرگیری دوچرخه به چه وسایلی احتیاج خواهیم داشت ؟
برای پنچرگیری دوچرخه به چه وسایلی احتیاج خواهیم داشت ؟

خلاصه مطالب لوازم پنچری دوچرخه

در این مقاله تمامی ابزار هایی که برای رفع پنچری دوچرخه به آنها احتیاج خواهید داشت را معرفی کردیم و در مورد کاربرد هرکدام توضیحات جامع و کاملی اراه شد و همچنین چند مدل از پرفروش ترین آنها را که در فروشگاه رووبایک موجود است را به شما معرفی کردیم که اگر قصد خرید داشته باشید میتوانید به صورت اینترنتی سفارشتان را ثبت نماید.

این مقاله به منظور کمک به تمامی دوچرخه سواران برای رفع پنچری دوچرخه و تعمیر دوچرخه بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه نوشته شده که امیداواریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد و اگر سوالی در زمینه پنچرگیری دوچرخه و یا خرید لوازم پنچرگیری دوچرخه دارید میتوانید به صورت تلفنی از ما بپرسید یا در قسمت دیدگاه برایمان پیغام بگذارید.

دسته‌بندی تعمیر دوچرخه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “لوازم پنچرگیری دوچرخه | کیت پنچرگیری دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت