ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

قیمت زنگ دوچرخه | بوق دوچرخه ارزان قیمت

بازدید: 2,631 بازدید
قیمت زنگ دوچرخه

‌در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف بوق دوچرخه دوچرخه و زنگ دوچرخه پرداختیم و دانستیم که هر کدام از بوق ها و زنگ ها بر اساس طراحی ظاهری و ویژگی هایی که دارند با هم دیگر تفاوت دارند و مدل های مختلفی از آن در بازار لوازم ‌دوچرخه موجود می باشد که میتوانید متناسب با سلیقه و بودجه ای که برای خرید بوق دوچرخه در نظر گرفته اید، یکی از آنها را انتخاب نمایید، با توجه به تنوع مدل های انواع زنگ و بوق دوچرخه ، قیمت زنگ دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع زنگ دوچرخه متناسب با مشخصه هایی که دارند، با هم دیگر فرق میکند که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از بوق ها و زنگ های دوچرخه خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین بوق های ‌دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت خرید عمده بوق دوچرخه

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع زنگ دوچرخه و طرح های مختلفی که دارند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از زنگ های قدیمی، شیپوری، پلیسی، چراغ دار، راهنما دار، چند صدا، استیل، حرفه ای و …. را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع زنگ دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و بوق و زنگ های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده بوق دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین بوق و زنگ ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی زنگ های ‌دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت زنگ دوچرخه | بوق دوچرخه ارزان قیمت
قیمت زنگ دوچرخه | بوق دوچرخه ارزان قیمت

قیمت بوق دوچرخه شیپوری

بوق های شیپوری از جمله قدیمی ترین و رایج ترین زنگ های دوچرخه هستند که به دلیل داشتن شیپور معمولا صدا های بلند و رسایی تولید میکنند و میتوانند به عنوان یک وسیله هشدار دهنده عالی برای دوچرخه سواری در مکان های شلوغ مورد استفاده قرار گیرند.

این مدل بوق ها به صورت مکانیکی و با فشردن کار میکنند و فاقد هرگونه قطعه الکترونیکی هستند به همین دلیل ساختار ساده ای داشته و جزو ارزان ترین بوق و زنگ ها برای دوچرخه محسوب میشوند.

تفاوت قیمت انواع بوق های شیپوری در سایز و جنس آنها است و معمولا از فلز و پلاستیک ساخته میشوند، مدل های پلاستکی نسبت به فلزی ارزانتر بوده و برای افرادی که به دنبال خرید بوق ارزان برای دوچرخه شان هستند ، یک انتخاب خوب خواهد بود.

در ادامه سه مدل بوق شیپوری آورده ایم که به ترتیب قیمت هایشان از ارزان ترین بوق شیپوری به گران ترین بوق شیپوری قرار گرفته اند:

بوق دوچرخه مدل 2000 (ارزان ترین بوق شیپوری برای دوچرخه)

بوق شیپوری دوچرخه مدل 01 

بوق شیپوری استیل

برای مشاهده قیمت به روز هر کدام از مدل های بوق شیپوری تنها کافیست بر روی آنها کلیک نمایید.

قیمت بوق دوچرخه شیپوری
قیمت بوق دوچرخه شیپوری

 قیمت زنگ دوچرخه قدیمی 

زنگ های دوچرخه قدیمی برای افرادی که به لوازم دوچرخه کلاسیک و آنتیک علاقه مند هستند محبوب می باشد که خوشبختانه انواع زنگ های قدیمی با قیمت های مناسب در بازار موجود است که یکی از ارزان ترین آنها زنگ دوچرخه مدل sky می باشد ، این زنگ ظاهری زیبا و جمع و جور دارد و از جنس استیل شاخته شده و میتوان آن را بر روی تمامی دوچرخه ها نصب نمود.

زنگ دوطرفه دوچرخه 28 مدل BEE هم یکی دیگر از زنگ های دوچرخه قدیمی است که کیفیت صدای بهتر و جنس محکم تر و مقاوم تری دارد و البته قیمت آن هم نسبت به مدل اسکای بیشتر است ، این زنگ یکی از پرفروش ترین زنگ های دوچرخه قدیمی است ، برای مشاهده قیمت دقیق هر کدام از مدل های زنگ های دوچرخه قدیمی تنها کافیست بر روی آن کلیک نمایید.

 قیمت زنگ دوچرخه قدیمی 
قیمت زنگ دوچرخه قدیمی

قیمت بوق پلیسی برای دوچرخه 

بوق های پلیسی یکی از جذاب ترین بوق ها برای دوچرخه هستند که علاوه بر هشدار دادن با صدا یک رقص نور قرمز و آبی هم تولید میکنند که مشابه ماشین های پلیس است، قیمت بوق های پلیسی با توجه به دو منطوره بودن آنها نسبت به بوق های ساده و شیپوری بیشتر است اما به دلیل استقبال مشتریان عزیز و درخواست بالای خرید بوق های پلیسی، ما یکی از قیمت مناسب ترین مدل های بوق پلیسی را در فروشگاه رووبایک عرضه کرده ایم.

بوق دوچرخه پلیسی مدل 01 یک مدل بوق با کیفیت با رقص نور پلیسی است و از قیمت فوق العاده مناسب تری نسبت به مدل های مشابه برخوردار است، جهت مشاهده قیمت این محصول و جزییات آن بر روی آن کلیک کنید.

قیمت بوق پلیسی برای دوچرخه 
قیمت بوق پلیسی برای دوچرخه

قیمت زنگ چراغ دار دوچرخه 

زنگ های چراغ دار تنوع بالایی را شامل میشوند که از جمله آنها میتوان به مدل های پلیسی، آمبولانسی، راهنما دار، 7 رنگ و …. اشاره نمود ، البته تنوع مدل های زنگ های چزاغ دار بسیار گسترده است و برای افرادی که به دنبال یک زنگ جدید و مدرن با طراحی عالی هستند بسیار مناسب میباشد و همچنین یک گزینه عالی برای دوچرخه سواری در هوای تاریک و مکان های شلوغ است.

زنگ های بوق دار با توجه به تکنولوژی ساختشان جزو بوق های دوچرخه گران قیمت هستند و برای افرادی که محدودیتی از نظر هزینه کردن برای خرید بوق و زنگ دوچرخه ندارند مناسب می باشد ، در ادامه چند مدل از بوق های دوچرخه چراغ دار با کیفیت را آورده ایم که به ترتیب قیمت از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده اند، چهت مشاهده قیمت دقیق هرکدام میتوانید بر روی نام آنها کلیک کنید:

بوق راهنمادار دوچرخه مدل XC-604

بوق 7صدا 7چراغ دوچرخه

بوق دوچرخه آمبولانسی مدل 01

قیمت بوق دوچرخه بچه گانه 

بوق های دوچرخه بچه گانه از جمله ارزانترین بوق های موجود در بازار  هستند و ساختا ساده ای دارند ، تنوع طرح ها مدل های بوق های بچه گانه زیاد است اما رنج قیمتی گسترده ای را شامل نمیشوند و یک انتخاب عالی برای دوچرخه های بچه گانه هستند،

زنگ دوچرخه مدل G1 و بوق دوچرخه مدل Duck دو مدل از بوق های قیمت مناسب بچه گانه هستند که به صورت تک و عمده در فروشگاه رووبایک عرضه شده اند.

قیمت زنگ دوچرخه حرفه ای

بوق و زنگ های حرفه ای که برای دوچرخه های حرفه ای و رده بالا هستند از جمله بوق های گران قیمت هستند که کیفیت صدای فوق العاده بالایی دارند و مناسب دوچرخه سوارانی است که میخواهند یک بوق کوچک و جمع و جور و در عین حال صدا بلند داشته باشند.

زنگ دوچرخه حرفه ای مدل CP یک انتخاب خوب و قیمت مناسب برای افرادیست که به دنبال بوق دوچرخه حرفه ای هستند ، این محصول همانند سایر محصولات فروشگاه رووبایک به صورت تکی و عمده به فروش میرسد که جهت اطلاع از قیمت خرید عمده آن میتوانید با کارشناسان فروش از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

قیمت زنگ دوچرخه حرفه ای
قیمت زنگ دوچرخه حرفه ای

خلاصه مطالب

در این مقاله ضمن بررسی انواع بوق های دوچرخه و قیمت آنها ، چند مدل از بهترین زنگ دوچرخه، پرفروش ترین و قیمت مناسب ترین بوق های دوچرخه را خدمتتان معرفی کردیم تا اگر قصد خرید بوق و زنگ برای دوچرخه تان را دارید به راحتی تصمیم بگیرید و همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره و خرید عمده انواع بوق و زنگ دوچرخه با ما در تماس باشید، کارشناسان فروش رووبایک آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره به شما عزیران هستند.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “قیمت زنگ دوچرخه | بوق دوچرخه ارزان قیمت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت