ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

بهترین تیوپ دوچرخه | مشخصات تیوپ خوب برای دوچرخه

بازدید: 2,982 بازدید
بهترین تیوپ دوچرخه

تیوپ دوچرخه از مهمترین قطعات دوچرخه است که برای تعویض آن باید به دنبال خرید بهترین تیوپ دوچرخه بود و یک تیوپ عالی متناسب با نیازتان خریداری نمایید.

انتخاب تیوپ دوچرخه خوب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که خرید تیوپ نامرغوب میتواند ایمنی دوچرخه سوار را تهدید کند و در عین حال خرید تیوپ استاندارد متناسب با دوچرخه میتواند احساس بهتری از دوچرخه سواری را به افراد منتقل کند.

فروشگاه رووبایک سال هاست که در زمینه فروش لوازم دوچرخه به صورت تک و عمده فعالیت دارد و سعی دارد تا با ارائه انواع تیوپ ها برای دوچرخه شما را در خرید بهترین تیوپ دوچرخه یاری کند.

در این مقاله قصد داریم با بررسی مشخصات انواع تیوپ ، بهترین تیوپ های دوچرخه را به شما معرفی کنیم و همچنین به معرفی مارک های مطرح تولید کننده تیوپ های ایرانی و خارجی می پردازیم.

بهترین تیوپ دوچرخه | مشخصات تیوپ خوب برای دوچرخه
بهترین تیوپ دوچرخه | مشخصات تیوپ خوب برای دوچرخه

مشخصات بهترین تیوپ برای دوچرخه

تیوپ ها یک قطعه ساده هستند و ساختار پیچیده ای ندارند بنابراین در هنگام خرید بهترین تیوپ دوچرخه نیاز نیست فاکتور های زیادی را برررسی کنید بلکه تنها کافیست انواع تیوپ را از نظر نوع والف، جنس و هم چنین سایز آن مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین تیوپ را خریداری نمایید.

والف تیوپ

والف که گاهی والو هم تلفظ میشود یک قطعه کوچک از جنس فلز است که بر روی تیوپ قرار دارد و از طریق آن میتوان میزان باد تیوپ را تنظیم کرد که به طور کلی تیوپ ها از نظر نوع والف شان به سه دسته تقسیم میشوند:

تیوپ با والف آمریکایی (شرادر)

تیوپ با والف فرانسوی (پرستا)

تیوپ با والف انگلیسی

از بین والف های نام برده شده انواع فرانسوی و آمریکایی آن رایج تر هستند و والف های انگلیسی بیشتر بر روی دوچرخه های قدیمی بودند و امروزه کارایی ندارند .

تفاوت والف های امریکایی و فرانسوی در ظاهر آنها کاملا مشخص است، والف های آمریکایی پهن تر و زمخت تر هستند و در عین حال آسیب پذیری کمتری دارند و با هر تلمبه ای قابلیت باد شدن دارند بنابراین تنظیم باد تیوپ هایی که والف امریکایی دارند ساده تر است و در هر آپاراتی و بدون نیاز به تبدیل میتوان باد آنها را تنظیم نمود.

والف های فرانسوی نسبت به والف های آمریکایی باریک تر و نازک تر هستند و برای لاستیک های باریک و جاده ای مناسب تر هستند و همچنین تکنولوژی جدید تری در ساخت آنها به کار گرفته شده است ، این والف ها آسیب پذیری بیشتری دارند و برای باد کردن آنها باید از تبدیل های مخصوص به خودشان استفاده نمود.

مشخصات بهترین تیوپ برای دوچرخه
مشخصات بهترین تیوپ برای دوچرخه

جنس تیوپ

جنس تیوپ ها معمولا از یک ماده لاستیکی است که لاستیک بوتیل رایج ترین ماده ای است که در ساخت تیوپ ها از آنها استفاده میشود.

در هنگام خرید باید توجه داشت که بیش از حد ضخیم و یا نازک نباشند .

سایز تیوپ

سایز تیوپ باید متناسب با لاستیک و تایر دوچرخه انتخاب شود چرا که تیوپ اگر بیش از حد بزرگ باشد درون لاستیک جا نمیشود و اگر کوچک باشد درون لاستیک فیکس نشده و از آن بیرون می آید.

به همین دلیل یکی از مواردی که در هنگام خرید تیوپ مورد توجه قرار میگیرد سایز دوچرخه است و تیوپ ها عموما متناسب با سایز دوچرخه نامگذای میشوند.

تیوپ دوچرخه سایز 12

تیوپ دوچرخه سایز 16

تیوپ دوچرخه سایز 20

تیوپ دوچرخه سایز 24

تیوپ دوچرخه سایز 26

تیوپ دوچرخه سایز 27.5

تیوپ دوچرخه سایز 29

بهترین مارک تیوپ دوچرخه

مارک های مختلفی هستند که در زمینه تولید انواع تیوپ دوچرخه فعالیت میکنند، در ادامه این مطلب بهترین مارک های تولید کننده تیوپ خارجی و ایرانی را برایتان آورده ایم که تمامی محصولات مربوط به آنها در فروشگاه رووبایک موجود بوده و میتوانید به صورت اینترنتی و حضوری خرید کنید.

لازم به ذکر است که برای خرید عمده انواع تیوپ ها از برند های مطرح بازار میتوانید از کارشناسان فروش ما از طریق شماره های درج شده در سایت مشاوره بگیرید.

برند های خارجی تیوپ دوچرخه

از بهترین برند های خارجی تولید کننده تیوپ میتوان به دورو، وایب و وندا اشاره نمود که به ترتیب تایلندی،چینی و چینی می باشند.

تیوپ دوچرخه دورو (Duro)

تیوپ دوچرخه دورو مدل 29

تیوپ دوچرخه دورو (Duro)
تیوپ دوچرخه دورو (Duro)

تیوپ دوچرخه وایب (vibe)

تیوپ دوچرخه وایب مدل 27/5 

تیوپ دوچرخه وایب مدل 23*700 (تیوپ کورسی وایب)

تیوپ دوچرخه وایب (vibe)
تیوپ دوچرخه وایب (vibe)

تیوپ دوچرخه وندا (wanda king)

تیوپ دوچرخه وندا مدل 195*24

تیوپ دوچرخه وندا (wanda king)
تیوپ دوچرخه وندا (wanda king)

برند های ایرانی تیوپ دوچرخه

از بهترین برند های ایرانی تولید کننده تیوپ میتوان به یاسا، شهاب و یزد تایر اشاره نمود که تولیدات این برند ها علاوه بر آن که کیفیت بالایی دارند و با نمونه های خارجی رقابت میکنند از قیمت مناسب تری هم برخوردار بوده و خرید آنها حمایت از کالای ایرانی محسوب می شود.

تیوپ دوچرخه ایران یاسا

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 12

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 16

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 20

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 24

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 26

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 27.5

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 28

تیوپ دوچرخه ایران یاسا
تیوپ دوچرخه ایران یاسا

تیوپ دوچرخه شهاب

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 26 

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 24

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 20

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 12

تیوپ دوچرخه ایران یاسا
تیوپ دوچرخه ایران یاسا

تیوپ دوچرخه یزد تایر

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 26*200 

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 24*175

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 16*175

تیوپ دوچرخه یزد تایر
تیوپ دوچرخه یزد تایر

خلاصه مطالب

این مقاله با هدف معرفی بهترین تیوپ دوچرخه نوشته شده است و در آن با معرفی مشخصات کلی تیوپ ها مانند جنس، نوع والف ، برند و سایز آنها سعی کردیم تا شما را در انتخاب یک تیوپ خوب راهنمایی کنیم .

علاوه بر آن بهترین برند های تولید کننده تیوپ ایرانی (شهاب، یزدتایر، ایران یاسا) و خارجی (وایب، وندا و دورو) را به شما معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، اگر در زمینه خرید اینترنتی خرید عمده انواع تیوپ سوالی دارید میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت