ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

قیمت کیلومترشمار دوچرخه | کیلومتر شمار ارزان برای دوچرخه

بازدید: 2,691 بازدید
قیمت کیلومترشمار دوچرخه

اگر قصد خرید هر کدام از مدل های کیلومتر شمار دوچرخه را برای محاسبه و نمایش مسافت و سرعت طی شده در هنگام دوچرخه سواری را داشته باشید حتما متوجه شده اید که این محصول از تنوع بالایی در طراحی، تکنولوژی ساخت و برند های تولید کننده برخوردار می باشد به همین دلیل برای افرادی که قصد خرید کیلومترشمار برای دوچرخه و کیلومترشمار دوچرخه ارزان را دارند، لازم است که با ما تا انتها این مقاله همراه باشند تا اطلاعات مفیدی درباره قیمت کیلومترشمار دوچرخه کسب کنند.

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از برترین مدل های کیلومترشمار دوچرخه را به همراه قیمتشان به شما معرفی کنیم ، سیگما، پرو و تاپیک از برترین برند های تولید کننده کیلومترشمار دوچرخه هستند و با کیفیت ترین کیلومترشمار های دوچرخه را به بازار عرضه کرده اند.

علاوه بر برند های معرفی شده برای کیلومترشمار دوچرخه ،برخی دیگر از کیلومترشمار ها هستند که برندشان متفرقه است اما این به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست، برای افرادی که به دنبال کیلومترشمار دوچرخه ارزان قیمت هستند، این گونه برند ها گزینه خوبی می باشند که در ادامه به معرفی و بررسی قیمت آنها خواهیم پرداخت.

قیمت کیلومترشمار دوچرخه | کیلومتر شمار ارزان برای دوچرخه
قیمت کیلومترشمار دوچرخه | کیلومتر شمار ارزان برای دوچرخه

قیمت خرید عمده کیلومترشمار دوچرخه 

امکان خرید عمده کیلومترشمار دوچرخه در تعداد بالا برای تور های دوچرخه سواری، سالن های دوچرخه سواری و مغازه ها و فروشگاه های لوازم دوچرخه در سراسر ایران از فروشگاه رووبایک و به قیمت خرید عمده و همکاری وجود دارد.

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع کیلومتر شمارهای دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از کیلومترشمار های دوچرخه را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع کیلومترشمار دوچرخه میتوانید به قسمت کیلومترشمار دوچرخه در سایت مراجعه کرده و کیلومترشمار های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده کیلومترشمار دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین کیلومترشمار دوچرخه و پر فروش ترین کیلومترشمار های دوچرخه را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی کیلومترشمار های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت خرید عمده کیلومترشمار دوچرخه 
قیمت خرید عمده کیلومترشمار دوچرخه

قیمت کیلومتر شمار چراغ دار و بوق دار

کیلومترشمار های امروزی تنها یک کیلومتر شمار ساده نیستند و به منظور کارایی بیشتر امکانان بیشتری برایشان در نظر گرفته شده است که باعث شده کیلومترشمار علاوه بر نمایش مسافت و سرعت بتوانند امکانات دیگری را در اختیار دوچرخه سوار قرار دهد.

یکی از کاربردی ترین مدل های کیلومترشمار های دوچرخه که امروزه برای تمامی دوچرخه ها مورد استفاده قرار میگیرد، کیلومترشمار های چراغ دار و بوق دار هستند که با خرید آنها میتوانید یک تیر و چند نشان بزنید .

یکی از پرفروش ترین کیلومتر شمارهای چند منظوره که در فروشگاه رووبایک عرضه شده است، چراغ جلو دوچرخه کیلومتر دار بوقدار مدل PRO است که شامل یک چراغ جلو دوچرخه پرقدرت ، کیلومتر شمار دیجیتال و بوق است که کیلومتر شمار آن توانایی نمایش، مسافت طی شده، سرعت، ماکزیمم سرعت و دور رکاب را دارا می باشد، به همین دلیل این محصول یکی از کاربردی ترین تجهیزات جانبی دوچرخه است که برای تورهای دوچرخه سواری، دوچرخه سواری در شب و … مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت کیلومتر شمار چراغ دار و بوق دار
قیمت کیلومتر شمار چراغ دار و بوق دار

این مدل کیلومتر شمارهای دوچرخه چندمنظوره که امکانات متنوعی را در اختیار دوچرخه سوار قرار میدهند به نسبت سایر کیلومتر شمار ها قیمت بالاتری داشته و جزو کیلومتر شمارهای لوکس دسته بندی میشوند.

اگر به دنبال خرید یک کیلومتر شمار با امکانات مختلف و ظاهری زیبا هستید و در عین حال قیمت آن برایتان مهم نیست ما این مدل کیلومترشمار ها را به شما پیشنهاد میکنیم اما اگر بودجه شما برای خرید کیلومترشمار محدود است میتوانید مدل های ارزان و قیمت مناسب آن را از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید، برای آشنایی با مدل های دیگر کیلومتر شمار دوچرخه با ما همراه باشید.

قیمت کیلومتر شمار چراغ دار و بوق دار

کیلومتر شمار قیمت مناسب برای دوچرخه

تنوع در طراحی کیلومترشمار ها باعث شده مه تمامی سلیقه ها را با هر بودجه ای که برای خرید اینمحصول کاربردی در نظر گرفته اند را پوشش دهد، فروشگاه رووبایک چند مدل از کیلومتر شمار های قیمت مناسب را برایتان موجود کرده است که امکانات محدود اما کاربردی دارند و با قیمت مناسب تر عرضه شده اند تا همه بتوانند آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

کیلومتر شمار دوچرخه مدل AS818 یکی از قیمت مناسب ترین کیلومترشمارهای دوچرخه است که از امکانات آن میتوان به نمایش سرعت، مسافت و ساعت اشاره نمود و همچنین به صورت خودکار روشن و خاموش میشود .

طراحی ظاهری زیبا و کوچک از دیگر ویژگی های این کیلومترشمار است، برای مشاهده قیمت این مدل کیلومتر شمار و ثبت سفارش آن تنها کافیست بر روی نام آن کلیک کنید.

کیلومتر شمار قیمت مناسب برای دوچرخه
کیلومتر شمار قیمت مناسب برای دوچرخه

کیلومتر شمار دوچرخه ارزان

نسل قدیمی تر کیلومتر شمار های دوچرخه، کیلومترشمار های آنالوگ یا عقربه ای بودند که برای نمایش سرعت لحظه ای و مسافت طی شده مناسب هستند، این مدل از کیلومتر شمار ها تکنولوژی ساخت ساده ای دارند و به دلیل عدم استفاده از برد ها الکترونیکی قبمتشان به نسبت کیلومتر شمار های دیجیتال ارزان تر است.

باین مدل کیلومترشمار ها ظاهری مقاوم و نوستالژیک دارند و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند، اگر به دنبال خرید یک کیلومترشمار ارزان برای دوچرخه تان هستید، ما این مدل کیلومترشمار ها را به شما معرفی میکنیم که کیلومتر آنالوگ دوچرخه سواری یکی از بهترین مدل های آن است که در رووبایک موجود می باشد و برای مشاهده قیمت آن میتوانید بر روی نام محصول کلیک کنید.

کیلومتر شمار دوچرخه ارزان
کیلومتر شمار دوچرخه ارزان

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع کیلومترشمار دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که تفاوت قیمت انواع کیلومترشمار ها بر اساس آپشن ها، تکنولوژی ساخت و برند تولید کننده آن است، جهت آشنایی بیشتر با سایر مدل های کیلومترشمار دوچرخه و قیمت خرید عمده کیلومترشمار دوچرخه میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

 

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “قیمت کیلومترشمار دوچرخه | کیلومتر شمار ارزان برای دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت