وارد شوید ثبت نام

بهترین دوشاخ جلو دوچرخه | معرفی 6 مدل دوشاخه جلو با کیفیت

بازدید: 4,343 بازدید
بهترین دوشاخ جلو دوچرخه

تا به اینجا درباره انواع دوشاخ جلو های دوچرخه و قیمت آنها صحبت کردیم، دوشاخ ها به عنوان یکی از اساسی ترین قطعات دوچرخه است که انتخاب بهترین دوشاخ جلو دوچرخه میتواند در روان تر دوچرخه سواری کردن شما موثر باشد به ویژه برای افرادی که به صورت حرفه ای دوچرخه سواری میکنند داشتن یک دوشاخه تعلیق دارد بسیار حیاتی است.

دوشاخ ها معمولا از جنس فلز هایی چون آلومینیوم با آهن هستند، البته انواع دوشاخه جلو های کربنی هم در بازار موجود میباشند که با توجه به مقاومت بالایی که دارند کمتر خراب میشوند و معمولا طول عمر بالایی دارند اما ممکن است به هر دلیلی دوشاخه جلو دوچرخه دچار مشکل شود که رایج ترین آن ها ایجاد شکافت و شکستگی بر روی دوشاخه است که در مدل های آهنی میتوان به وسیله جوش دادن مشکل آن را حل کرد اما مدل های آلومینیومی و کربنی قابلیت جوش دادن ندارند و تنها راهکار برای تعمیر دوشاخه های خراب ، تعویض آنها با یک نمونه جدید و بهتر است.

بهترین دوشاخ جلو دوچرخه | معرفی مدل دوشاخه جلو با کیفیت
بهترین دوشاخ جلو دوچرخه | معرفی مدل دوشاخه جلو با کیفیت

نکات خرید بهترین دوشاخه جلو برای دوچرخه

برای خرید بهترین دوشاخه جلو دوچرخه باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

سایز دوچرخه : یکی از مواردی که در هنگام خرید دوشاخه جلو باید به آن توجه داشته باشید سایز دوچرخه تان است زیرا دوشاخه قطعه ایست که در تماس با فرمان، چرخ ها و تنه دوچرخه است و باید به گونه ای انتخاب شود که از نظر سایز با آنها همخوانی داشته باشد.

معمولا نام گذاری انواع دوشاخ های دوچرخه بر اساس سایز دوچرخه ها است که انتخاب آن را راحت تر کرده است و موجب شده راحت تر بتوان بهترین دوشاخه جلو را متناسب با سایز دوچرخه انتخاب کرد.

نکات خرید بهترین دوشاخه جلو برای دوچرخه
نکات خرید بهترین دوشاخه جلو برای دوچرخه

نوع ترمزبندی دوچرخه : همانطور که میدانید اهرم های ترمز جلو دوچرخه که در تماس با چرخ های جلو هستند بر روی دوشاخ قرار میگیرند پس باید بهترین دوشاخ جلو را متناسب با نوع ترمزبندی دوچرخه انتخاب کنید و اگر ترمز بندی دوچرخه تان ویبریک یا دیسکی است باید از انواع دوشاخ های جدید که دارای جایگاهی برای نصب دیسک های ترمز هستند استفاده نمود.

نوع کاربری دوچرخه : این که از دوچرخه برای رفت و آمد روزمره استفاده میکنید با به صورت حرفه ای در مسیر های کوهستانی دوچرخه سواری میکنید و یا حتی اهل انجام حرکات نمایشی با دوچرخه هستید، میتواند در تصمیم شما برای خرید بهترین نوع دوشاخه دوچرخه موثر باشد.

نکات خرید بهترین دوشاخه جلو برای دوچرخه
نکات خرید بهترین دوشاخه جلو برای دوچرخه

معرفی 6 مدل از بهترین دوشاخه جلوهای دوچرخه

مدل های مختلفی از انواع دوشاخ ها در فروشگاه رووبایک موجود است از جمله آنها میتوان به دوشاخ های ساده ، کمک فنر دار، قفل کن دار و همچنین دوشاخ های سه لول اشاره نمود.

دوشاخ دوچرخه 28 رزوه کوتاه  از بهترین دوشاخ های جلو است که برای دوچرخه های قدیمی و ساده مورد استفاده قرار میگیرد و فاقد هرگونه فنر داخلی و سیستم تعلیق است به همین دلیل ساختار ساده ای دارد و وزن آن کم است و همچنین از قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های دوشاخ برخوردار است و تنها مشکل آن این است که در مسیر های ناهموار انعطاف ندارد و ضربات وارد به فرمان را دفع نمیکند.

این مدل دوشاخ برای دوچرخه هایی که اصطلاحا پیشانی کوتاه هستند مثل دوچرخه های لحاف دوزی قدیمی مناسب است.

دوشاخه اورسایز بدون رزوه اوکی از بهترین دوشاخه های فنر دار است که برای دوچرخه های سایز 26 که میله جلو آنها 26 است مناسب می باشد ، این مدل دوشاخه دارای فنر های داخلی است و با توجه به سیستم تعلیقی که دارد میتواند ضرباتی که به فرمان دوچرخه وارد میشود را دفع کند و به همین دلیل برای دوچرخه سواری در مسیر های ناهموار بسیار مناسب است.

معرفی 6 مدل از بهترین دوشاخه جلوهای دوچرخه
معرفی 6 مدل از بهترین دوشاخه جلوهای دوچرخه

اگر سیستم ترمز بندی دوچرخه تان ویبریک و یا دیسکی است، این محصول برایتان بسیار مناسب خواهد بود زیرا دارای جایگاهی برای نصب دیسک های ترمز است .

برند تولید کننده این مدل دوشاخه اور سایز اوکی است که از جمله بهترین برند های تولید کننده لوازم دوچرخه است و انواع ذوشاخه  ها را با قیمت مناسب روانه بازار کرده است ، دوشاخه کمکدار اور سایز دوچرخه 20 هم مشابه همین محصول است که به صورت تخصصی برای دوچرخه های سایز 20 طراحی شده است.

دوشاخه اورسایز بدون رزوه قفل کن دار اوکی نمونه پیشرفته دوشاخه های تولید شده توسط برند اوکی است که ویژگی شاخص آن اهرمی است که برای قفل کردن سیستم فنر بندی آن تعبیه شده است. به کمک این اهرم میتوانید در مواقعی که به کمک فنر ها احتیاجی ندارید، آنها را قفل کنید تا از هدر رفت نیرو و انرژی تا در مسیر های ناهموار جلوگیری شود.

دوشاخه کمکدار رزوه ای سه لول دوچرخه 24 نسل جدید دوشاخه های موجود در بازار هستند که برای دوچرخه هایی که که پیشانی آنها کاسه دوشاخ رزوه ای می خورد، مناسب است ، طراحی این نوع از دوشاخ ها به گونه ایست که از استقامت بیشتری برخوردار هستند و سیستم تعلیق داخلیشان آنها را برای دوچرخه سواری در مسیر های ناهموار مناسب کرده است ، این محصول در سایز 26 تحت عنوان دوشاخه کمکدار رزوه ای سه لول دوچرخه 26 موجود می باشد.

معرفی 6 مدل از بهترین دوشاخه جلوهای دوچرخه
معرفی 6 مدل از بهترین دوشاخه جلوهای دوچرخه

خرید بهترین دوشاخ برای دوچرخه

امکان خرید انواع دوشاخه جلو دوچرخه در فروشگاه رووبایک به صورت حضوری و اینترنتی فراهم شده است و برای خرید بهترین آنها میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش استفاده نمایید، اگر قصد خرید دوشاخه جلو و یا سایر قطعات دوچرخه را دارید میتوانید از طریق منو بالا وارد قسمت دوشاخه جلو دوچرخه شده و مدل های مختلف آن را مشاهده و ثبت شفارش نمایید .

لازم به ذکر است که تمامی محصولات ما را میتوانید به صورت تک و یا عمده با قیمت همکاری خریداری نمایید .

.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت