وارد شوید ثبت نام

بسته بندی کردن دوچرخه | آموزش تصویری پک کردن دوچرخه

بازدید: 3,010 بازدید
بسته بندی کردن دوچرخه

اگر اخیرا قصد دارید که دوچرخه خود را به وسیله اتوبوس، هواپیما یا هر وسیله نقلیه دیگری ارسال کنید، حتما متوجه شده اید که قطعاتی مثل فرمان، رکاب ها، چرخ ها دست و پاگیر هستند و فضای زیادی را هم اشغال میکنند ، علاوه بر آن به دلیل متخرک بودن قطعات دوچرخه ممکن است در حین جابه جایی حرکت کنند و آسیب ببیند بنابراین قبل از آنکه اقدام به ارسال دوچرخه کنید باید آن را به درستی پسته بندی کنید و به صورت پک شده تحویل باربری ها بدهید تا خیالتان از سالم به مقصد رسیدن آن راحت باشد.

این که بلد باشید چگونه دوچرخه را بسته بندی کنید که هم فضای کمتری را اشغال کند و هم از وارد شدن ضربه به دوچرخه جلوگیری کند از اهمیت زیادی برخوردار است و میتوانید علاوه بر این که دوچرخه را به صورت پک شده برای ارسال آماده کنید، دوچرخه ای که قصد انبار کردن آن را هم دارید به روش درست داخل کارتن قرار دهید تا فضای کمی بگیرید.

در ادامه این مقاله از سری مقالات آموزشی رووبایک به شما خواهیم گفت که برای بسته بندی کردن دوچرخه چه روش  هایی وجود دارد و کدام یک از همه بهتر است، برای این کار به چند قطعه کارتن ، پلاستیک حباب دار، بست های کمربندی، محافظ دوشاخ و محافظ توپی دوچرخه و همچنین آچار آلن و آچار فرانسه احتیاج خواهید داشت.

بسته بندی کردن دوچرخه | آموزش تصویری پک کردن دوچرخه
بسته بندی کردن دوچرخه | آموزش تصویری پک کردن دوچرخه

طریقه صحیح بسته بندی کردن دوچرخه 

اگر بخواهید دوچرخه خود را به صورت کاملا اصولی بسته بندی کنید اولین اقدام این است که باد لاستیک ها را خالی کنید.

در مرحله دوم رکاب دوچرخه باید باز شود.

حال نوبت به جدا کردن چرخ های عقب و جلو از دوشاخ است که به این منظور نیاز خواهید داشت سیم های ترمز را از کالیپر جدا کنید و بعد به راحتی میتوانید چرخ ها را جدا کنید.

برای در آوردن زین از تنه دوچرخه باید پیچ یا همان بست مربوط به آن را جدا کنید تا زین به راحتی از دوچرخه جدا شود.

کرپی و فرمان دوچرخه از دیگر موارد دست و پا گیر هستند که برای پک کردن دوچرخه باید جدا شوند.

تا به اینجا کار توانستیم قطعات متحرک و دست و پا گیر دوچرخه را جدا کنیم، حال باید آنها را به کمک کارتن و با پلاستیک های حباب دار بپوشانیم تا اگر ضربه ای به آنها وارد شد آسیب نبینند.

بعد از این که تمامی قطعات را پوشاندیم  باید آنها را به کمک بست های کمربندی به تنه وصل کنیم به گونه ای که کمترین جا را بگیرید و همچنین همگی به هم وصل باشند که در حین جابه جایی مفقود نشوند.

در ویدیو زیر به صورت دقیق و با جزییات بیشتر به شما نشان داده ایم که چگونه قطعه های دوچرخه را به تنه بچسبانید.

بعد از این که تمامی قطعات را در کنار هم دیگر قرار دادید، بررسی کنید که تمامی بست ها به خوبی سفت شده باشند، تا به اینجا کار شما برای بسته بندی دوچرخه به اتمام رسیده و میتوانید آن را درون کارتن خود قرار دهید و برای ارسال به مسافت های دور و نزدیک آماده کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی کردیم بهترین روش برای بسته بندی کردن صحیح دوچرخه را در قالب یک فیلم کوتاه به شما آموزش دهیم که به کمک آن میتوانید با خیال راحت دوچرخه را در انباری قرار دهید و با جهت ارسال به باربری ها تحویل دهید، تنها ابزاری که برای این کار احتیاج دارید آچار آلن و آچار فرانسه است که به کمک آنها اتصالات را باز کنید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه است که میتوانید هر آنچه را که مربوط به دوچرخه است، با بهترین قیمت و به صورتی اینترنتی از ما خریداری کنید، اگر سوالی در زمینه تعمیر و نگهداری دوچرخه دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید .

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت