وارد شوید ثبت نام

شکستن دسته ترمز دوچرخه | طریقه تعویض کت ترمز

بازدید: 9,748 بازدید
شکستن دسته ترمز دوچرخه

شکسته شدن دسته ترمز دوچرخه به عنوان یکی از مهمترین اجزا دوچرخه یک اتفاق ناگوار است که ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد، شکسته شدن کت ترمز بیشتر در دوچرخه های بچه گانه و دوچرخه های کوهستان رایج است که ممکن است به دلایل مختلف اعم از تصادف و  یا زمین خوردن دوچرخه اتفاق بیافتد.

در صورتی که کت ترمز دوچرخه شما شکسته شده است جای هیچ نگرانی نیست چراکه این قطعه را میتوانید اط فروشگاه های معتبر خریداری کرده و مجددا بر روی دوچرخه نصب کنید.

کت های ترمز معمولا از جنس پلاستکی هستنند به همین دلیل احتمال شکستگی در آنها بسیار زیاد است و به خصوص برای دوچرخه های سایز کوچک و بچه گانه ، چرا که کودکان هنوز دوچرخه سواری را یاد نگرفته اند و زیاد زمین میخورند.

برخی از کت های ترمزی که اخیرا وارد بازار شده اند از جنس آلومینویم هستند و به همین دلیل از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و به راحتی نمیشکنند که میتوانید مدل های مختلف آن از جمله کت ترمز دوچرخه کوهستان آلومینیومی مدل 01  را از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک عرضه کننده لوازم و قطعات دوچرخه به صورت تکی و عمده است که میتوانید مدل های مختلف دسته و کتی ترمز را با قیمت مناسب از آن خریداری نمایید و همچنین در ادامن مقاله به شما یاد میدهیم چگونه این قطعه را عوض کنید، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

شکستن دسته ترمز دوچرخه | طریقه تعویض کت ترمز

ابزار های مورد نیاز برای تعویض کت ترمز دوچرخه

تعویض کت ترمز انواع دوچرخه های قدیمی و جدید کار بسیار ساده ایست و با داشتن چند ابزار ساده میتوانید این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید بنابراین میتوانید با خرید یک دست کتی ترمز و ابزار های مورد نیاز برای تعویض آن بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه این کار را به سادگی انجام دهید.

تنها وسایلی که برای تعویض کت ترمز دوچرخه به آن احتیاج خواهید داشت کت ترمز سالم و ست آچار دوچرخه مدل GB میتواند یک ابزار کاربردی برای تعویض کت های دوچرخه باشد که میتوانید آن ها را با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

چگونه کت ترمز دوچرخه را عوض کنیم؟

عوض کردن کت ترمز دوچرخه کار راحتیست و به مهارت خاصی احتیاج ندارد، تنها کافیست کتی ترمز نو را بر روی فرمان دوچرخه قرار دهید که معمولا کت ها به صورت پیچی و به کمک بست هایی که دارند بر روی فرمان دوچرخه فیکس میشوند .

و بعد از قرار دادن دسته ترمز سیم ترمز را به آن متصل کنید.

ابزار های مورد نیاز برای تعویض کت ترمز دوچرخه
ابزار های مورد نیاز برای تعویض کت ترمز دوچرخه

خرید ابزار های مورد نیاز برای تعویض سیم ترمز دوچرخه 

اگر برای خرید تمامی لوازم مورد نیاز جهت سرویس دوچرخه اعم از تعویض دسته ترمز دوچرخه به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید تا تمامی ابزار ها و قطعات یدکی را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه نمایید، میتوانید فروشگاه رووبایک را به عنوان بزرگترین فروشگاه دوچرخه و لوازم دوچرخه انتخاب نمایید که تنوع بالایی از لوازم و ابزار های دوچرخه را عرضه کرده است که لیست کاربردی ترین آنها در زیر آورده شده است:

کت ترمز دوچرخه مدل Q1

کت ترمز بچگانه مدل A2

برای خرید لوازم مورد نیاز جهت تعویض سیم و کابل  ترمز دوچرخه میتوانید به صورت تکی و عمده ثبت سفارش نمایید که قیمت خرید تکی همان قیمت هایست که در وب سایت درج شده و برای اطلاع از قیمت خرید عمده میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت همکاری را به شما بگویند.

خلاصه مطالب

این مقاله که به منظور کمک به تمامی دوچرخه سواران نوشته شده است، درباره ی شکستن کت ترمز دوچرخه نحوه تعویض آن و تعمیر دوچرخه بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه صحبت کردیم که امیداواریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد، اگر سوالی در زمینه عوض کردن کت ترمز دوچرخه و یا خرید لوازم مورد نیاز برای تعویض دسته ترمز دوچرخه دارید، میتوانید به صورت تلفنی از کارشناسان رووبایک بپرسید یا در قسمت دیدگاه برایمان پیغام بگذارید.

دسته‌بندی تعمیر دوچرخه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت