ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

ماشین شارژی اسپرت | 4 ماشین شارژی کودکانه اسپرت

بازدید: 1,934 بازدید
ماشین شارژی اسپرت

امروزه ماشین شارژی های اسپرت محبوبیت زیادی بین کودکان پیدا کرده اند و دارای آپشن های جذابی هستند که هر بچه ای را به خود جذب میکند، در فروشگاه رووبایک مدل های مختلفی از انواع ماشین شارژی ها از جمله ماشین شارژی های اسپرت موجود است که میتوانید با سلیقه خود بهترین آن را خریداری کنید.

اما در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی در مورد ماشین شارژی های اسپرت صحبت کنیم و به شما خواهیم گفت که این مدل ماشین شارژی ها چه ویژگی ها و آپشن هایی دارند و 4 مدل از بهترین و پرفروش ترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد که میتوانید به صورت اینترنتی و یا حضوری بهترین مدل ماشین شارژی را از فروشگاه رووبایک خریداری نمایید.

انواع ماشین شارژی های اسپرت به صورت تکی و عمده در رووبایک موجود هستند که میتوانید جهت خرید و ثبت سفارش برای خرید عمده ماشین شارژی از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را برای مدل های مختلف ماشین شارژی به شما اعلام کنیم.

ماشین شارژی اسپرت | 4 ماشین شارژی کودکانه اسپرت
ماشین شارژی اسپرت | 4 ماشین شارژی کودکانه اسپرت

ویژگی های ماشین شارژی اسپرت 

ماشین شارژی های اسپرت در واقع همان ماشین شارژی های معمولی هستند که تعدادی آپشن برای آنها در نظر گرفته شده است و باعث شده ماشین شارژی خفن تر و زیبا تر به نظر برسد و همچنین کاربردی تر از ماشین شارژی های معمولی هستند، اما باید بدانید که مدل های مختلف ماشیت شارژی اسپرت به صورت 2 موتوره و 4 موتوره در بازار موجود است و در ادامه به بررسی برخی از مهمترین ویژگی های ماشین شارژی های اسپرت خواهیم پرداخت:

اولین ویژگی ماشین شارژی های اسپرت ویژگی ظاهری آنها است که معمولا ماشین شارژی هایی با رنگ متالیک و طرح های جذاب هستند و صندلی های آنها چرمی است و از مهمترین مولفه ی آنها میتوان به در های بازشونده اشاره کرد که باعث جذابیت بیشتر ماشین شارژی برای کودکان شده است.

داشتن ریموت و برنامه گوشی از دیگر ویژگی های ماشین شارژی های اسپرت است که کارایی آن را افزایش داده و به کاربر اجازه ی کنترل راحت تر و بهتر ماشین را میدهد و همچنین برای والدینی که قصد کنترل کودکان خود را دارن بسیار مناسب خواهد بود.

در مدل های مختلف ماشین شارژی اسپرت به زیبایی ظاهری ماشین اهمیت بسیاری داده شده است و برای آنها از انواع چراغ ها بر روی بدنه و لاستیک ها استفاده شده است و زیبایی خیره کننده ای به ماشین شارژی کودک شما میدهد به ویژه در شب و هوای تاریک، چراغ ها به بهتر دیده شدن ماشین کمک میکنند.

قابلیت پخش موسیقی از دیگر آپشن های یک ماشین شارژی اسپرت است که برای بچه ها بسیار جذاب می باشد و میتوانند به واسطه آن انواع موسقی ها را در حین حرکت با ماشین گوش دهند.

ویژگی های ماشین شارژی اسپرت 
ویژگی های ماشین شارژی اسپرت

قیمت ماشین شارژی بچه گانه اسپرت 

ماشین شارژی های اسپرت با توجه به آپشن هایی که بر روی آنها قرار داردريال قیمت بالاتری نسبت به ماشین شارژی های معمولی دارند و با توجه به نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه لیست قیمت در این مقاله برای ما وجود ندارد اما شما میتوانید برای مشاهده قیمت به روز ماشین شارژی از جمله قیمت ماشین شارژی های آپشن دار به فروشگاه رووبایک مراجعه کنید به این منظور تنها کافیست بر روی “ماشین شارژی” کلیک کنید تا تنوع بالایی از آنها را همراه با قیمت به روز مشاهده نمایید.

خرید ماشین شارژی آپشن دار

برای خرید ماشین شارژی های اسپرت و آپشن دار از رووبایک 2 راهکار پیش رویتان قرار دارد و میتوانید به صورت آنلاین و یا حضوری ماشین شارژی اسپرت مورد نظر خود را خریداری کنید، برای خرید اینترنتی میتوانید از طریق منو به قسمت ماشین شارژی مراجعه کرده و ثبت سفارش کنید و برای خرید حضوری لازم است به بازار ماشین شارژی تهران که واقع شده در میدان گمرک است مراجعه کنید.

برای آشنایی با انواع ماشین شارژی و دریافت مشاوره برای خرید مدل های مختلف ماشین شارژی میتوانید از خدمات مشاوره ای رووبایک استفاده کنید و به این منظور از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش روویایک در ارتباط باشید.

قیمت ماشین شارژی بچه گانه اسپرت 
قیمت ماشین شارژی بچه گانه اسپرت

لیست 4 مدل از بهترین و پرفروش ترین مدل های ماشین شارژی اسپرت در زیر آورده شده است:

ماشین شارژی طرح BMW مدل 176

ماشین شارژی طرح اسپرت مدل 175

ماشین شارژی طرح لامبورگینی مدل 137 

ماشین شارژی طرح مازراتی مدل 114

تمامی مدل های معرفی شده در بالا در فروشگاه رووبایک موجود است و میتوانید سفارش خود را برای خرید انواع ماشین شارژی ها از جمله ماشین شارژی آپشن دار به صورت تکی و عمده ثبت نمایید ارسال ماشین شارژی به تمام شهر ها و شهرستان های کشور امکان پذیر است و محصول خریداری شده به صورت مونتاژ نشده و کارتنی برایتان ارسال میشود و امکان مونتاژ آن تنها برای مشتریان تهرانی وجود دارد زیرا در صورت مونتاژ شدن ، ماشین در کارتن قرار نمیگیرد و امکان آسیب دیدن آن حین جابه جایی وجود دارد.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “ماشین شارژی اسپرت | 4 ماشین شارژی کودکانه اسپرت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت