وارد شوید ثبت نام

بهترین شانژمان دوچرخه | معرفی 5 مدل شانژمان با کیفیت

بازدید: 12,799 بازدید
بهترین شانژمان دوچرخه

در مقالات قبلی به معرفی و بررسی انواع شانژمان ها برای دوچرخه پرداختیم و دانستیم که شانژمان یکی از اجزا حیاتی در سیستم دنده دوچرخه است و در صورت نبودن و یا معیوب بودن آن امکان عوض کردن دنده وجود نخواهد داشت ، خرید بهترین شانژمان دوچرخه باید متناسب با نوع سیستم دنده دوچرخه باشد.

اگر قصد خرید شانژمان برای سیستم دنده دوچرخه تان را دارید و به دنبال بهترین آن هستید باید 2 نکته را مد نظر قرار دهید:
نکته اول :با توجه به این که شانژمان به صورت مستقیم با خودرو دوچرخه در ارتباط است برای خرید بهترین شانژمان باید به خودرو توجه کنید که دارای چند چرخ دنده است و اصطلاحا خودرو دوچرخه شما چند سرعته است و بعد متناسب با آن نوع شانژمان را انتخاب نمایید.

بهترین شانژمان دوچرخه
بهترین شانژمان دوچرخه

نکته دوم : برند های مختلفی در زمینه تولید شانژمان برای دوچرخه ها فعالیت میکنند و بدون شک شیمانو بهترین و اولین انتخاب برای خرید شانژمان خواهد بود اما اگر قصد دارید با یک هزینه کمتر یک شانژمان عالی و کار راه انداز خریداری نمایید میتوانید برند های دیگر مانند سایگون، کارینو ، رددو و یا سایر برند های متفرقه را مورد بررسی قرار دهید .

با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا به بررسی 5 مدل از بهترین شانژمان های موجود در فروشگاه رووبایک بپردازیم ، در ضمن خوب است بدانید که رووبایک عرضه کننده انواع لوازم دوچرخه و از جمله شانژمان دوچرخه از بهترین برند های مطرح در سراسر کشور است و میتوانید برای خرید انواع شانژمان به صورت تک و یا عمده با ما از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید و یا سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

بهترین شانژمان دوچرخه | معرفی 5 مدل شانژمان با کیفیت

بهترین شانژمان های شیمانو

تمامی افرادی که با دوچرخه سروکار دارند شیمانو را به عنوان برترین تولید لوازم دوچرخه میشناسند که انواع شانژمان دوچرخه را در رده های آلتوس، آسرا، درئور و … به بازار عرضه کرده است.

شانژمان DEORE شیمانو 10 سرعته M610

این مدل شانژمان از بهترین مدل های شانژمان از برند شیمانو است که اختصاصا برای دوچرخه های 10 سرعته طراحی شده است.

تمامی دوچرخه هایی که خودرو عقب آنها شامل 10 چرخ دنده است و حداکثر 36 دندانه دارد، میتوانند از این مدل شانژمان به عنوان یکی از بهترین شانژمان های 10 سرعته شیمانو استفاده نمایند.

جدول مشخصات شانژمان DEORE شیمانو 10 سرعته M610

رنگ مشکی
جنس فلزی
مناسب براي    دوچرخه با خودرو 10 سرعته
نحوه اتصال پیچی
مقاوم در برابر آب      دارد

جهت خرید شانژمان DEORE شیمانو 10 سرعته M610 تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

شانژمان DEORE شیمانو 10 سرعته M610
شانژمان DEORE شیمانو 10 سرعته M610

شانژمان ALTUS شیمانو 9 سرعته M2000

شانژمان آلتوس از برند شیمانو را میتوان به عنوان بهترین شانژمان برای دوچرخه های 9 سرعته معرفی نمود.

این مدل شانژمان از جمله محصولات میان رده شیمانو است که علاوه به کیفیت فوق العاده ، کارایی و قیمت مناسبی هم دارد به همین دلیل شانژمان ALTUS شیمانو 9 سرعته M2000 را میتوان به عنوان بهترین شانژمانهای موجود در بازار لوازم دوچرخه معرفی نمود.

جدول مشخصات شانژمان 9 سرعته آلتوس از برند شیمانو

رنگ مشکی
جنس فلزی
مناسب براي دوچرخه با خودرو 9 سرعته
نحوه اتصال پیچی
مقاوم در برابر آب      دارد

برای خرید شانژمان ALTUS شیمانو 9 سرعته M2000 تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

شانژمان ALTUS شیمانو 9 سرعته M2000
شانژمان ALTUS شیمانو 9 سرعته M2000

بهترین شانژمان های سایگون

سایگون به عنوان یک برند تازه وارد در زمینه لوازم دوچرخه انواع محصولات مربوط به سیستم دنده و از جمله شانژمان را به بازار عرضه کرده است.

شانژمان دوچرخه سایگون مدل 01

این مدل شانژمان از برند سایگون به عنوان یکی از بهترین شانژمان ها برای دوچرخه های 7 سرعته است یعنی دوچرخه های که خودرو عقب آنها 7 عدد چرخ دنده دارد میتوانند از این محصول استفاده نمایند.

شانژمان های تولید شده توسط برنذ سایگون دارای رده کیفی متوسط هستند و برای افرادی که به دنبال خرید بهترین شانژمان 7 سرعته هستند و میخواهند هزینه کمی کنند یک انتخاب مناسب می باشد.

جدول مشخصات شانژمان 7 سرعته سایگون

رنگ مشکی
جنس فلزی
مناسب براي دوچرخه های دنده ای 7 سرعته
نحوه اتصال پیچی
مقاوم در برابر آب     دارد

برای خرید شانژمان دوچرخه سایگون مدل 01 تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

بهترین شانژمان های سایگون
بهترین شانژمان های سایگون

بهترین شانژمان های کارینو

کارینو از دیگر برند های تولید کننده لوازم دوچرخه است که در زمینه تولید انواع شانژمان برای دوچرخه ها فعالیت میکند و محصولات آن از نظر قیمتی جزو بهترین انتخاب ها خواهد بود.

شانژمان دوچرخه کارینو مدل 01 

این مدل شانژمان از برند کارینو برای دوچرخه های 7 سرعته که خودرو عقب آن 7 عدد چرخ دنده دارد مناسب است و همچنین یک شانژمان دوشاخه ای است.

ویژگی شانژمان های دوشاخه ای این است که برای اتصال به بدنه دوچرخه نیاز به هیچگونه پیچ یا بستی ندارد و بر روی قسمت پشتی مهره میل توپ عقب قرار میگیرد، بنابراین برای دوچرخه های قدیمی که محلی برای نصب شانژمان و یا پیچ کردن آن ندارند بسیار مناسب است.

اگر به دنبال خرید یک شانژمان دوشاخه ای با کیفیت و 7 سرعته با قیمت مناسب هستید، بهترین انتخاب برایتان خرید شانژمان از برند کارینو خواهد بود.

جدول مشخصات شانژمان دوشاخه ای کارینو مدل 01

رنگ مشکی
جنس فلزی
نحوه اتصال دوشاخه ای
مقاوم در برابر آب       دارد
مناسب براي

دوچرخه های دنده ای 7 سرعته

جهت خرید شانژمان دوچرخه کارینو مدل 01 تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

بهترین شانژمان های کارینو
بهترین شانژمان های کارینو

بهترین شانژمان های رددو

برند رددو از دیگر برند های تازه وارد در حوزه لوازم دوچرخه است که محصولات تولید شده توسط آن نسبت به قیمت مناسبی که دارند از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

شانژمان دوچرخه رددو مدل 02

این شانژمان از برند رددو جزو بهترین شانژمان های 7 سرعته است که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد و برای دوچرخه هایی که خودرو عقب آنها 7 عدد چرخ دنده دارد مناسب می باشد.

جدول مشخصات شانژمان رددو مدل 02

رنگ مشکی
جنس فلزی
مناسب براي دوچرخه های دنده ای 7 سرعته
نحوه اتصال پیچی
مقاوم در برابر آب       دارد

جهت خرید شانژمان دوچرخه رددو مدل 02 بر روی آن کلیک کنید.

بهترین شانژمان های رددو
بهترین شانژمان های رددو

بهترین مارک شانژمان دوچرخه

اگر به دنبال بهترین مارک شانژمان دوچرخه هستید، باید بگویم که یک مدل یا برند خاص به عنوان بهترین شناخته نمیشود و عوامل مختلفی می تواند در پاسخ به این سوال تاثیرگذار باشد.

بدون شک شیمانو برترین مارک شانژمان دوچرخه در جهان است که علت آن کیفیت بالای محصولات و تنوع بالای آنها است اما همانطور که میدانید شانژمان های شیمانو اصل از قیمت بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل شاید برای افرادی که به دنبال خرید یک شانژمان ارزان و کار راه انداز هستند، بهترین مارک نباشد و مارک های متفرقه انتخاب بهتری برای آنها می باشد.

اگر قصد خرید بهترین مارک شانژمان را دارید میتوانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید تا بر اساس معیار ها و بودجه شما بهترین مدل ها را به شما معرفی کنند.

بهترین مارک شانژمان دوچرخه
بهترین مارک شانژمان دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی و بررسی 5 مدل از بهترین شانژمان های دوچرخه از برند های شیمانو، سایگون،کارینو و رددو پرداختیم و مشخصات هر کدام را بررس کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

اگر برای خرید بهترین شانژمان متناسب با دوچرخه تان نیاز به راهنمایی داشتید و یا قصد خرید عمده انواع شانژمان را دارید میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت شانژمان دوچرخه در فروشگاه رووبایک طرف گسترده ای را شامل میشود و بر اساس این که خرید شما به صورت تکی یا عمده است قیمت محصولات متفاوت خواهد بود به این صورت که قیمت تمامی مدل های شانژمان برای خرید به صورت تکی در وب سایت درج شده و اگر قصد داشته باشید به صورت عمده ثبت سفارش نمایید میتوانید از طریق شماره ای درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین شانژمان دوچرخه | معرفی 5 مدل شانژمان با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت