وارد شوید ثبت نام

بهترین زین دوچرخه | معرفی 9 مدل زین دوچرخه با کیفیت

بازدید: 6,011 بازدید
بهترین زین دوچرخه

خرید بهترین زین دوچرخه از بین انواع مختلف زین های موجود در بازار میتواند کار سختی باشد، در مقالات قبلی انواع مختلف زین ها را به شما معرفی کردیم و در کنار آن درباره قیمت انواع زین ها صحبت کردیم، در این مقاله قصد داریم بهترین زین های دوچرخه را به شما معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید تا 9 مدل از بهترین زین های بچه گانه، کورسی، کوهستان، ثابت، سوپاپ دار، زین زنانه، فنری، چاکدار و فنر دار را به شما معرفی کنیم.

لازم به ذکر است که تنوع زین های موجود در فروشگاه رووبایک بسیار زیاده بوده  تنها محدود به این 9 مدل نمیشود، برای مشاهده تمامی مدل های زین دوچرخه تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید و همچنین میتوانید هرکدام از محصولات را به صورت تک و عمده خریداری کنید.

بهترین زین دوچرخه | معرفی 9 مدل زین دوچرخه با کیفیت
بهترین زین دوچرخه | معرفی 9 مدل زین دوچرخه با کیفیت

بهترین زین برای دوچرخه بچه گانه 

دوچرخه سواری برای کودکان یکی از بهترین تفریحات است که میتواند با داشتن یک زین مناسب لذت بخش تر شود ، زین های دوچرخه بچه گانه معمولا برای دوچرخه های سایز 12 و 16 و حتی 20 مناسب می باشد و جزو زین های ساده محسوب میشود.

از ویژگی های زین دوچرخه بچه گانه میتوان به طرح ها و رنگ های شادی که در طراحی آنها به کار رفته است اشاره نمود ، همجنین برخی از زین های بچه گانه دارای پشتی هستند که بچه ها میتوانند به آن تکیه دهند.

تعبیه یک دسته برای حمل و جابه جایی ساده تر دوچرخه یک ایده هوشمندانه در طراحی زین های بچه گانه است، زین دوچرخه 12 مدل HIA یکی از بهترین زین های بچه گانه موجود در فروشگاه رووبایک است که در زیر ویژگی های آن آورده شده است.

بهترین زین برای دوچرخه بچه گانه 
بهترین زین برای دوچرخه بچه گانه
رنگ قرمز
ویژگی خاص     دارای دسته, قابدار
مناسب براي          دوچرخه سایز 12

بهترین زین برای دوچرخه حرفه ای و کورسی (مسابقه ای)

دوچرخه های حرفه ای نیازمند قطعات حرفه ای از جمله زین های حرفه ای هستند ، در دوچرخه های حرفه ای لوله زین به صورت فک دار و بدون قفل است به همین دلیل زین های آنها با زین های معمولی متفاوت است و به صورت فک دار طراحی شده است.

از دیگر ویژگی های زین های حرفه ای بخصوص زین های کورسی میتوان به باریک بودن و چاک دار بودن آنها اشاره نمود و معمولا وزن کمتری دارند و بر خلاف زین های کوهستان سفت بوده و ارتفاع کمتری دارند.

زین دوچرخه کورسی مدل Black cat یکی از بهترین زین های کورسی و فوق باریک موجود در فروشگاه رووبایک است که مشخصات آن در جدول زیر آورده شده است.

بهترین زین برای دوچرخه حرفه ای و کورسی (مسابقه ای)
بهترین زین برای دوچرخه حرفه ای و کورسی (مسابقه ای)
رنگ مشکی
ابعاد 29*12*2 سانتی متر
ویژگی خاص قابدار
مناسب براي         تمام دوچرخه ها

بهترین زین برای دوچرخه های کوهستان

مسیر های کوهستانی عموما مسیر های ناهمواری هستند بنابراین لازم است دوچرخه سوار از زین ها حرفه ای و مخصوص کوهستان استفاده کنند تا کمترین ضربه به کمر و ستون فقراتشان وارد شود.

زین های دوچرخه مخصوص کوهستان ارتفاع بیشتری نسبت به زین های معمولی دارند و به منظور دفع ضربات به صورت سوپاپ دار و یا فنردار طراحی شده اند از استقامت بیشتری برخوردار هستند.

زین پهن فنردار چاکدار کوهستان مدل B1 از جمله بهترین زین های کوهستان است که در قسمت زیرین آن دو عدد فنر قرار دارد و ضربات وارده را به خوبی خنثی می کند، تمامی ویژگی این مدل زین در جدول زیر آورده شده است.

بهترین زین برای دوچرخه های کوهستان

رنگ آبی, قرمز
ابعاد 26*19*6 سانتی متر
ویژگی خاص دارای حفره میانی, فنر دار, قابدار
مناسب براي         تمام دوچرخه ها
نحوه اتصال پیچی

بهترین زین برای دوچرخه ثابت 

استفاده از زین مناسب در هنگام رکاب زدن با دوچرخه های ثابت از اهمیت زیادی برخوردار است و میتواند تاثیر زیادی در کیفیت دوچرخه سواری تان داشته باشد.

زین هایی که برای دوچرخه های ثابت مورد استفاده قرار میگیرند از جمله زین های پهن هستند و همچنین ارتفاع فوم آنها معمولا زیاد است به همین دلیل نرم و راحت بوده و دوچرخه سوار میتواند برای مدت زمان بیشتری رکاب بزند.

زین دوچرخه ثابت مدل F1 از بهترین زین های دوچرخه ثابت است که به صورت سوپاپ دار بوده و بسیار نرم و راحت است،تمامی مشخصات این مدل زین در جدول زیر آورده شده است.

بهترین زین برای دوچرخه ثابت 

رنگ مشکی
ابعاد 30*28*8 سانتی متر
مناسب براي       دوچرخه ثابت
نحوه اتصال پیچی

بهترین زین سوپاپ دار 

دوچرخه سواری بر روی زین های سوپاپ دار میتوان لذت دوچرخه سواری را برایتان دوچندان کند به خصوص اگر در مسیر های ناهموار و دست انداز دار رکاب میزنید، زین های سوپاپ دار میتواند گزینه خوبی برایتان باشد ، زین پهن سوپاپدار مدل Ok یکی از بهترین زین های سوپاپ دار برای انواع دوچرخه ها است که توسط برند اوکی طراحی و تولید شده است.

بهترین زین سوپاپ دار 
بهترین زین سوپاپ دار

جدول مشخصات این مدل زین در جدول زیر آورده شده است:

مناسب براي تمام دوچرخه ها
رنگ مشکی
ابعاد 26*21*7 سانتی متر
سایرمشخصات      سوپاپ دار, قابدار

بهترین زین برای بانوان 

با توجه به تفاوت های ظاهری که در آناتومی بدن خانم ها وجود دارد ، بهتر است از زین های مخصوص برای خود استفاده کنند.

از ویژگی های زین دوچرخه مخصوص بانوان میتوان به عرض آنها اشاره کرد که نسبت به سایر زین ها عرض بیشتری دارند و جزو زین های پهن دسته بندی میشوند، به منظور ایجاد گردش هوا زین ها بانوان به صورت چاکدار طراحی میشوند و همچنین به صورت فنردار و یا سوپاپ دار هستند که از ضربه به کمر و ناحیه نشیمنگاه جلوگیری کنند.

زین پهن کوهستان مدل 01 یکی از بهترین زین های موجود در فروشگاه است که برای استفاده بانوان بسیار مناسب است، جدول مشخصات این مدل زین در زیر آورده شده است.

بهترین زین برای بانوان 
بهترین زین برای بانوان
رنگ مشکی
ابعاد 21*24 سانتی متر
مناسب براي تمام دوچرخه ها
نحوه اتصال پیچی
سایرمشخصات        دارای دسته, دارای قاب

بهترین زین فنری

نسل جدید زین ها که به زین های فونیکس معروف هستند ، ساختاری متفاوت از دیگر زین ها دارند و اسکت داخلی آنها تمام فنر است و فاقد قاب های پلاستیکی است.

زین دوچرخه مدل 307  این مدل زین با ظاهری متفاوت و طراحی منحصر به فردی که دارد، جزو یکی از بهترین زین های فنری موجود در بازار لوازم دوچرخه است و به صورت اختصاصی برای دوچرخه های سایز 28 طراحی شده است، این زین برای افرادی که به صورت طولانی مدت دوچرخه سواری میکنند بسیار مناسب است، جدول مشخصات این مدل زین در زیر آورده شده است.

مناسب براي         دوچرخه سایز 28
رنگ مشکی
ابعاد 24*24*12 سانتی متر
وزن 870 گرم
جنس         فنری

بهترین زین دوچرخه فنردار

زین های فنردار مانند زین های سوپاپ دار هستند و از جمله پرفروش ترین زین های دوچرخه هستند، زین پهن فنردار چاکدار کوهستان مدل B3 یکی از بهترین زین های فنردار است که مشخصات آن در جدول زیر است، از این مدل زین میتوان برای تمامی دوچرخه ها استفاده نمود.

بهترین زین دوچرخه فنردار
رنگ آبی, قرمز
ویژگی خاص دارای فنر و حفره میانی
مناسب براي تمام دوچرخه ها
نحوه اتصال پیچی
سایرمشخصات         فوق العاده نرم و راحت

بهترین زین دوچرخه چاک دار

زین های چاک دار نسل جدید زین های دوچرخه هستند که برای دوچرخه سواری در هوای گرم بسیار مناسب هستند زیرا تهویه خوبی را ایجاد میکنند و مانع از عرق کردن میشوند، زین دوچرخه وایب مدل V22  یکی از بهترین زین های چاکدار است که مشخصات آن در جدول زیر آورده شده است.

بهترین زین دوچرخه چاک دار
بهترین زین دوچرخه چاک دار
مناسب براي دوچرخه سایز 24, دوچرخه سایز 26, دوچرخه سایز 27.5, دوچرخه سایز 28, دوچرخه های سایز 29, لوله زین های فک دار
رنگ مشکی آبی
ابعاد 18*26 سانتی متر
نحوه اتصال فک دار
وزن 350 گرم
سایرمشخصات       چاکدار, طبی

خلاصه مطالب

در این مقاله بهترین زین های موجود در فروشگاه رووبایک را به شما معرفی کردیم که برای خرید هرکدام تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید، لازم به ذکر است که تمامی زین ها را میتوانید به صورت عمده و با قیمت همکاری خریداری نمایید، برای ارتباط با کارشناسان فروش از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام نمایید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “بهترین زین دوچرخه | معرفی 9 مدل زین دوچرخه با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت