وارد شوید ثبت نام

بهترین تلمبه دوچرخه | معرفی 4 مدل تلمبه با کیفیت

بازدید: 3,053 بازدید
بهترین تلمبه دوچرخه

انتخاب و خرید یک تلمبه با کیفیت و حرفه ای که قدرتمند هم باشد و بتواند با حداکثر فشار، تیوپ دوچرخه را در کمترین زمان ممکن باد کند از اهمیت زیادی برخوردار است. ،در مقالات قبلی درباره انواع تلمبه های دوچرخه و قیمت آنها به عنوان یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی دوچرخه صحبت کردیم و متوجه شدیم که تلمبه دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین تلمبه دوچرخه میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع تلمبه ها را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله تلمبه دوچرخه است که بهترین و با کیفیت ترین تلمبه های دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم 4 مدل از بهترین و با کیفیت ترین تلمبه های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود است به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین تلمبه دوچرخه | معرفی 4 مدل تلمبه با کیفیت
بهترین تلمبه دوچرخه | معرفی 4 مدل تلمبه با کیفیت

بهترین تلمبه برای آب و هوای شرجی و مرطوب

یکی از مواردی که موجب خراب شدن و کاهش عمر تلمبه های دوچرخه میشود، جنس موادی است که در ساخت آنها به کار رفته، اگر این مواد آهنی و یا آلیاژی از آهن باشند در برخورد با رطوبت به مرور زمان زنگ میزنند و موجب خراب شدن و از کار افتادن تلمبه میشوند، برای افرادی که در مناطق شمالی کشور و آب و هوای مرطوب زندگی میکنند بارها پیش آمده که تلمبه شان در گوشه انباری زنگ زده و به درد نمیخورد.

تلمبه دستی بزرگ تمام استیل مدل تکنو یک تلمبه عالی و بهترین انتخاب برای افرادیست که در آب و هوای مرطوب زندگی میکنند چرا که با توجه به جنس بدنه مرغوبی که دارد تحت هیچ شرایطی زنگ نمیزند و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد ، این تلمبه از جمله تلمبه های ایستاده و پایی است که مشخصات تکمیلی آن را میتوانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

جنس بدنه استیل ضدزنگ
ابعاد 50 سانتی متر
رنگ استیل
مقاوم در برابر آب     دارد
بهترین تلمبه برای آب و هوای شرجی و مرطوب
بهترین تلمبه برای آب و هوای شرجی و مرطوب

بهترین تلمبه کوچک و قابل حمل

تنظیم بودن میزان باد لاستیک های دوچرخه در تمامی طول مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است به خصوص برای دوچرخه سواران حرفه ای کوهستان و مسابقه ای.

بنابراین نیاز به تلمبه ای است که ابعاد کوچکی داشته باشد و بتواند در مدت زمانی کوتاه، به سرعت باد لاستیک ها را تنظیم کند و همیشه همراه با دوچرخه سوار باشد.

مدل های مختلفی از تلمبه های کوچک و قابل حمل در بازار لوازم دوچرخه موجود می باشد اما تلمبه دستی بتو مدل 030PG یکی از بهترین تلمبه های کوچک و جمع و جور دوچرخه است که مجهز به یک فشار سنج است و میتواند با دقت بالایی میزان باد لاستیک ها را تنظیم کند، مشخصات این تلمبه در جدول زیر آورده شده است:

رنگ مشکی
ابعاد 21 سانتی متر
مناسب براي والف آمریکایی, والف فرانسوی (پرستا)
وزن 170 گرم
فشار 120 PSI
سایرمشخصات   دارای بست اتصال به بدنه, دارای تبدیل برای والف فرانسوی (پرستا), دارای دکمه تنظیم حجم و فشار باد, دارای نشانگر حجم و فشار باد, مجهز به سری والف متغییر
بهترین تلمبه کوچک و قابل حمل 
بهترین تلمبه کوچک و قابل حمل

بهترین تلمبه با قیمت مناسب

قیمت همواره یکی از مهمترین فاکتور ها در هنگام خرید وسایل و از جمله تلمبه دوچرخه است، در مقالات قبل به صورت مفصل درباره قیمت انواع تلمبه ها صحبت کردیم ،تلمبه دستی مدل A35یک تلمبه با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب است و برای افرادی که قصد ندارند هزینه زیادی برای خرید تلمبه بپردازند بهترین انتخاب خواهد بود .

از دیگر ویژگی های این تلمبه این است که ساختار ساده ای دارد و در صورت خراب شدن میتوان آن را به راحتی و با تعویض یک قطعه آنها را تعمیر کرده و مجددا استفاده نمود.

بهترین تلمبه با قیمت مناسب
بهترین تلمبه با قیمت مناسب

بهترین تلمبه برای دوچرخه های حرفه ای

تنطیم باد دوچرخه های حرفه ای باید به صورت کاملا دقیق انجام شود و برای این کار لازم است از تلمبه های حرفه ای که قدرت بالایی دارند استفاده نمود، تلمبه بتو مدل CMP-501SG7 یکی از بهترین تلمبه های حرفه ای است که قدرت بالایی دارد و میتواند انواع لاستیک های موتور و دوچرخه را با قدرت و فشار  160 psi و 11 بار در کوتاه ترین زمان ممکن باد کند و بر روی آن یک صفحه نمایش عقربه ای قرار دارد که میزان فشار باد درون لاستیک را با دقت بالایی نمایش میدهد، مشخصات این تلمبه را میتوانید در جدول زیر ملاحظه نمایید:

رنگ مشکی
ابعاد 63*22*25 سانتی متر
مناسب براي والف آمریکایی, والف فرانسوی (پرستا)
وزن 1450 گرم
فشار 160 psi
سایرمشخصات     بدنه فلزی بادوام
بهترین تلمبه برای دوچرخه های حرفه ای
بهترین تلمبه برای دوچرخه های حرفه ای

خلاصه مطالب

در این مقاله 4 مدل از بهترین و پرفروش ترین تلمبه های دوچرخه را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند، در صورتی که در زمینه خرید عمده تلمبه دوچرخه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت