ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

قیمت کفش دوچرخه سواری | کفش دوچرخه ارزان قیمت

بازدید: 1,859 بازدید
قیمت کفش دوچرخه سواری

در مقالات قبلی در مورد انواع کفش های دوچرخه سواری و کاربرد آنها صحبت کردیم و همچنین لیستی از بهترین کفش های دوچرخه سواری را به شما معرفی کردیم، در این مقاله قصد داریم کفش های دوچرخه سواری را از نظر قیمت مورد بررسی قرار داده و با مقایسه قیمت کفش دوچرخه سواری شما را در خریدی آسان تر راهنمایی کنیم.

لازم به ذکر است که فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع لوازم دوچرخه سواری از جمله کفش دوچرخه سواری و سایر پوشاک دوچرخه است که تنوع بالایی از مدل های مختلف کفش دوچرخه را با قیمتی مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد و میتوانید به صورت تکی و عمده از آن خرید کنید، در ادامه با ماباشید تا قیمت کفش های دوچرخه سواری را با یک دیگر مقایسه کنیم.

قیمت کفش دوچرخه سواری | کفش دوچرخه ارزان قیمت
قیمت کفش دوچرخه سواری | کفش دوچرخه ارزان قیمت

تفاوت قیمت انواع کفش های دوچرخه

همانطور که میدانید کفش های دوچرخه بر اساس سبک دوچرخه سواری افراد به سه دسته کلی یعنی کفش دوچرخه ساده، کفش دوچرخه کوهستان و کفش دوچرخه کورسی تقسیم بندی میشود و همین مورد یکی از اصلی ترین دلیل برای تفاوت قیمت انواع کفش های دوچرخه سواری است.

تفاوت قیمت انواع کفش های دوچرخه
تفاوت قیمت انواع کفش های دوچرخه

قیمت کفش دوچرخه ساده

ارزان ترین کفش های دوچرخه، کفش های ساده هستند که شباهت زیادی به کتونی های معمولی و کفش های ورزشی ساده دارد ، این کفش ها برای همه ی افراد و دوچرخه سواری در شهر مناسب است زیرا میتوان با آنها هم رکاب زد و هم پیاده روی کرد.

اگر به دنبال کفش دوچرخه سواری قیمت مناسب هستید و به صورت حرفه ای در رشته های کوهستانی یا مسابقه ای دوچرخه سواری نمیکنید پیشنهاد میشود انواع کفش های دوچرخه سواری ساده را انتخاب کنید که هم قیمت مناسبی دارد و هم میتوانید آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

قیمت کفش دوچرخه ساده
قیمت کفش دوچرخه ساده

قیمت کفش دوچرخه کوهستان

بعد از کفش های دوچرخه سواری ساده، کفش های دوچرخه سواری کوهستان هستند که به نسبت کفش های معمولی قیمت بیشتری داشته اما از کفش های دوچرخه سواری کورسی ارزان تر هستند، این کفش ها دارای زیره های عاج دار و مقاوم هستند که برای دوچرخه سواری در مسیر های پستی بلندی دار از جمله کوهستان مناسب هستند.

کفش های دوچرخه کوهستان باید به اندازه کافی نرم و راحت باشند تا دوچرخه سوار در مواقعی که نیاز به قدم زدن در کنار دوچرخه و در مسیر های کوهستانی را دارد اذیت نشود،با توجه به ضخیم بودن و مقاوم بودن کفش های دوچرخه سواری کوهستان به نسبت کفش های دوچرخه ساده، این کفش های به نسبت کفش های ساده گران ترهستند و توصیه میشود برای افرادی که در شهر و مسیر های هموار دوچرخه سواری میکنند خریداری نشود.

کفش دوچرخه سواری کوهستان مدل avitus یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین کفش های دوچرخه سواری است که برای افرادی که در مسیر های کوهستانی دوچرخه سواری میکنند بهترین گزینه می باشد و میتوانند این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری در رووبایک ثبت سفارش کنند.

قیمت کفش دوچرخه کوهستان
قیمت کفش دوچرخه کوهستان

قیمت کفش دوچرخه کورسی

کفش های دوچرخه سواری کورسی که برای دوچرخه سواری در پیست مورد استفاده قرار میگیرند از جمله حرفه ای ترین و گران ترین کفش های دوچرخه سواری هستند، این کفش ها کاربری محدودی دارند و تنها برای زمانی که دوچرخه سوار در حال رکاب زدن است مناسب می باشد اما باید توجه داشته باشید که کفش های دوچرخه سواری کورسی که به عنوان کفش های دوچرخه سواری قفل شونده شناخته میشوند دارای ساختار پیچیده تری هستند و از طراحی منحصر به فردی برخوردارند که همین موضوع باعث گران شدن آنها شده است.

اگر به دنبال کفش دوچرخه سواری کورسی (قفل شونده ) ای هستید که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما خرید این محصول از فروشگاه تخصصی لوازم دوچرخه رووبایک است، کفش های دوچرخه سواری کورسی در رووبایک تنوع بالایی را شامل میشوند و به همین دلیل هر کس میتواند با توجه به بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته است، یک کفش دوچرخه کورسی خریداری کند.

کفش دوچرخه سواری کورسی مدل speed1  یکی از قیمت مناسب ترین و پرفروش ترین کفش های دوچرخه قفل شونده در بازار است که هم طراحی منحصر به فردی دارد و هم بسیار کاربردی بوده و برای خانم ها و آقایون مناسب است، برای خرید این محصول میتوانید به فروشگاه رووبایک مراجعه نمایید.

قیمت کفش دوچرخه کورسی
قیمت کفش دوچرخه کورسی

خلاصه مطالب

در این مقاله انواع کفش های دوچرخه سواری را که برای سبک های مختلف دوچرخه سواری مورد استفاده قرار میگیرد مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که ارزان ترین نوع کفش های دوچرخه ، کفش های دوچرخه سواری ساده و گران ترین آنها کفش های دوچرخه سواری کورسی هستند.

برای خرید انواع کفش های دوچرخه سواری از فروشگاه رووبایک میتوانید قیمت آنها را برای خرید به صورت تکی در فروشگاه مشاهده نمایید و به صورت برخط و آنلاین ثبت سفارش نمایید، اما گر قصد خرید به صورت عمده را داشته باشید برای شما تخفیف های باور نکردنی و با قیمت همکاری در نظر گرفته شده است، برای اطلاع از قیمت کفش دوچرخه سواری جهت خرید عمده با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت