وارد شوید ثبت نام

قیمت میل تنه دوچرخه | توپی تنه ارزان برای دوچرخه

بازدید: 2,665 بازدید
قیمت میل تنه دوچرخه

در مقالات قبلی به صورت کاملا جامع به بررسی و معرفی انواع میله تنه ها و توپی تنه های دوچرخه و همچنین کاربرد آنها پرداختیم و دانستیم که توپی تنه یکی از مهمترین قطعات در سیستم حرکتی دوچرخه است و ممکن است با گذشت زمان دچار مشکل شده و اصطلاحا تاب بردارد یا هرز شود، برای خرید یک میل تنه مناسب برای دوچرخه تان لازم است تا اطلاعاتی درباره قیمت میل تنه دوچرخه داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم درباره قیمت انواع توپی تنه ها با شما صحبت کنیم و چند مدل از میل تنه ها حرفه ای ، میان رده و ارزان قیمت را خدمتتان معرفی کنیم تا اگر قصد خرید میل تنه را دارید بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید و بهترین میل تنه را متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید خریداری نمایید .

قیمت میل تنه دوچرخه | توپی تنه ارزان برای دوچرخه
قیمت میل تنه دوچرخه | توپی تنه ارزان برای دوچرخه

قیمت خرید عمده میل تنه دوچرخه

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع میل تنه ها و برند های مختلفی که در زمینه تولید این قطعه فعالیت میکنند،بازه قیمتی این محصولات بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از توپی تنه ها را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع میل تنه و کاسه تنه دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و میل تنه های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید میل تنه دوچرخه به صورت عمده را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند .

لازم به ذکر است که تمامی توپی تنه های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت انواع میل تنه ها را از برند های مطرحی چون شیمانو، نکو و برند های متفرقه مورد بررسی قرار دهیم.

آنچه که مسلم است قیمت میل تنه های متفرقه نسبت به برند های مطرح مانند شیمانو کمتر است و اگر به دنبال میل تنه ارزان قیمت هستید باید به سراغ برند های متفرقه بروید اما اگر به صورت حرفه ای دوچرخه سواری میکنید و به دنبال میل تنه عالی و با کیفیت هستید باید به سراغ محصولات برند مانند شیمانو بروید.

قیمت میل تنه شیمانو 

شیمانو برترین برند در زمینه تولید لوازم و قطعات دوچرخه است که کیفیت محصولات آن زبانزد است و بهترین قطعات را برای دوچرخه های حرفه ای و معمولی روانه بازار های جهانی و همچنین بازار لوازم دوچرخه ایران کرده است.

میل تنه بلبرینگی شیمانو نسل جدید میل تنه های دوچرخه است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و میتواند جایگرین خوبی برای میل تنه های رزوه ای قدیمی باشد.

این قطعه در کشور اندونزی تولید شده است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین نصب بسیار ساده ای دارد .

با خرید و نصب این میل تنه بر روی دوچرخه میتوانید لذت بیشتری از دوچرخه سواری ببرید و نرم تر رکاب خواهید زد.

میل تنه شیمانو نسبت به سایر میل تنه های موجود در بازار قیمت بالا تری دارند بنابراین اگر قصد خرید یک توپی تنه رده بالا را دارید ، ما این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم در غیر این صورت میتوانید از توپی تنه های قیمت مناسب تر که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد استفاده کنید .

قیمت میل تنه شیمانو 
قیمت میل تنه شیمانو

قیمت میل تنه نکو 

نکو از دیگر برند های معتبر در حوزه تولید قطعات دوچرخه است که تایوانی بوده و محصولات قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را تولید میکند.

میل تنه بلبرینگی دوچرخه نکو مدل B910 از میل تنه های با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه رووبایک است که توسط برند نکو طراحی و تولید شده است .

این توپی تنه برای دوچرخه های سایز 26 مناسب است و برای افرادی که به دنبال میل تنه کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند پیشنهاد شده است.

این محصول به صورت تک و عمده در فروشگاه رووبایک موجود است که قیمت تکی آن در وب سایت است و قیمت خرید عمده آن را میتوانید از کارشناسان فروش بپرسید.

قیمت میل تنه نکو 
قیمت میل تنه نکو

قیمت میل تنه متفرقه

تا به اینجا برند های مطرح تولید کننده میل تنه را به شما معرفی کردیم اما برای افرادی که به دنبال میل تنه ارزان هستند پیشنهاد میشود که به سراغ برند های متفرقه بروند .

ما در رووبایک بهترین میل تنه ها را از برند های متفرقه برایتان فراهم آورده ایم که میتوانید با اطمینان از کیفیت آنها را با قیمتی مناسب خریداری نمایید .

همانطور که میدانید میل تنه ها در دو نوع رزوه ای و بلبرینگی موجود می باشند که از این بین میل تنه های رزوه ای از قیمت مناسب تری برخوردار هستند اما میل تنه های بلبرینگی کیفیت بالا تری دارند.

توپی تنه دوچرخه  یک توپی تنه باکیفیت از نوع بلبرینگی و از برند های متفرقه است که برای افرادی که به دنبال میل تنه بلبرینگی ارزان قیمت هستند مناسب می باشد.

میل تنه رزوه ای دوچرخه یک میل تنه رزوه ای و رده پایین برای دوچرخه های قدیمی است که ارزان ترین میل تنه موجود در بازار است.

قیمت میل تنه متفرقه
قیمت میل تنه متفرقه

خلاصه مطالب

در این مقاله انواع میل تنه های دوچرخه را از نظر قیمتی مورد بررسی قرار دادیم که به ترتیب میل تنه های شیمانو، نکو و متفرقه از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و برای مشاهده دقیق قیمت انواع میل تنه ها میتوانید به فروشگاه رووبایک مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت