وارد شوید ثبت نام

قیمت تیوپ دوچرخه | خرید تیوپ دوچرخه با بهترین قیمت

بازدید: 2,285 بازدید
قیمت تیوپ دوچرخه

تیوپ دوچرخه یکی از اقلام مصرفی در دوچرخه است که به دلیل فشار زیادی که روی آن است اصطحلاک بالایی داشته لازم است هر چند وقت یکبار تعویض شود، قیمت تیوپ دوچرخه برای افرادی که به دنبال خرید تیوپ برای دوچرخه شان هستند حائز اهمیت است و همه به دنبال خرید تیوپ با کیفیت و با بهترین قیمت هستند تا بتوانند هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری دوچرخه شان را کاهش دهند.

فروشگاه رووبایک سال هاست که در زمینه فروش لوازم دوچرخه به صورت تک و عمده فعالیت دارد و تمامی مدل های تیوپ را با برند ها و سایز های مختلف موجود دارد که برای خرید تیوپ از فروشگاه رووبایک با بهترین قیمت میتوانید به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایید.

قیمت انواع تیوپ دوچرخه

انواع تیوپ دوچرخه با توجه و سایز و برند تولید کننده آن و همچنین ویژگی های تیوپ مانند جنس ، ضخامت و کشور سازنده آن متفاوت می باشد.

نکته ای که در هنگام خرید تیوپ دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید سایز دوچرخه است که تیوپ باید متناسب با آن خریداری شود .

خوشبختانه به دلیل تنوع بالای انواع تیوپ در بازار لوازم و قطعات دوچرخه ایران، طیف گسترده ای از قیمت ها پیش روی خریداران قرار دارد و هر کس میتواند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارد انواع مختلف تیوپ های دوچرخه ایرانی و خارجی را خریداری نماید.

در ادامه قصد داریم قیمت انواع تیوپ را متناسب با سایز و برند تولید کننده آن مورد بررسی قرار دهیم و در این بین پند مدل از بهترین تیوپ های ‌دوچرخه را به شما معرفی خواهیم کرد که تمامی آنها در فروشگاه رووبایک موجود می باشد و میتوانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید.

"<yoastmark

قیمت سایز های مختلف تیوپ دوچرخه

دوچرخه ها با توجه به ابعاد تنه شان دارای سایز های مختلفی هستند که معمولا از 12 تا 29 را شامل میشود، دوچرخه های سایز 21 و 16 بچه گانه بود و برای کودکان مناسب است و دیگر سایر ها برای نوجوانان و بزرگسالان مناسب میباشد.

سایز دوچرخه در هنگام خرید تیوپ برای دوچرخه یک فاکتور تاثیر گذار است و حتما باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت تیوپ ‎‌دوچرخه ، سایز آن است.

قیمت تیوپ دوچرخه 12 

تیوپ دوچرخه سایز 12 برای دوچرخه های بچه گانه 12 مناسب می باشد که برند های مختلفی تولید کننده آن می باشند، شهاب و ایران یاسا در زمینه تولید تیوپ دوچرخه سایز 12 معروف هستند و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را روانه بازار کرده اند ، برای مشاهده قیمت هر کدام از تیوپ های یاسا و شهاب سایز 12 میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 12

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 12 

"<yoastmark

قیمت تیوپ دوچرخه 16

تیوپ دوچرخه سایز 16 برای دوچرخه های بچه گانه 16 مناسب می باشدکه برند های مختلفی تولید کننده آن می باشند، یزد تایر و ایران یاسا در زمینه تولید تیوپ دوچرخه سایز 16 معروف هستند و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را روانه بازار کرده اند .

قطر تیوپ های مناسب دوچرخه 16 حدودا 175 میلی متر می باشد که ممکن است این تیوپ ها را به عنوان تیوپ 175* 16 هم بشناسید که 16 نشان دهنده سایز دوچرخه و 175 بیانگر قطر تیوپ است، برای مشاهده قیمت هر کدام از تیوپ های یاسا و یزد تایر سایز 16 میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 16 

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 16*175

"<yoastmark

قیمت تیوپ دوچرخه 20

تیوپ دوچرخه سایز 20 برای دوچرخه های 20 مناسب می باشد که برند های مختلفی تولید کننده آن می باشند، شهاب و ایران یاسا در زمینه تولید تیوپ دوچرخه سایز 20 معروف هستند و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را روانه بازار کرده اند ، برای مشاهده قیمت هر کدام از تیوپ های یاسا و شهاب سایز 20 میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 20

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 20 

"<yoastmark

قیمت تیوپ دوچرخه 24

تیوپ دوچرخه سایز 24 برای دوچرخه های 24 مناسب می باشدکه برند های مختلفی تولید کننده آن می باشند، یزد تایر، شهاب، وندا و ایران یاسا در زمینه تولید تیوپ دوچرخه سایز 24 معروف هستند و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را روانه بازار کرده اند .

قطر تیوپ های مناسب دوچرخه 24 حدودا 195 میلی متر می باشد که ممکن است این تیوپ ها را به عنوان تیوپ 195* 24 هم بشناسید که 24  نشان دهنده سایز دوچرخه و 195 بیانگر قطر تیوپ است، برای مشاهده قیمت هر کدام از تیوپ های یاسا، شهاب، ندا و یزد تایر سایز 24 میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 24

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 24

تیوپ دوچرخه وندا مدل 195*24

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 24*175

"<yoastmark

قیمت تیوپ ‌دوچرخه 26

تیوپ دوچرخه سایز 16 برای دوچرخه های 16 مناسب می باشدکه برند های مختلفی تولید کننده آن می باشند، یزد تایر، شهاب و ایران یاسا در زمینه تولید تیوپ دوچرخه سایز 26 معروف هستند و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را روانه بازار کرده اند .

قطر تیوپ های مناسب دوچرخه 26 حدودا 200 میلی متر می باشد که ممکن است این تیوپ ها را به عنوان تیوپ 200* 26 هم بشناسید که 26 نشان دهنده سایز دوچرخه و 200 بیانگر قطر تیوپ است، برای مشاهده قیمت هر کدام از تیوپ های یاسا،  ندا و یزد تایر سایز 26 میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 26*200

تیوپ دوچرخه شهاب مدل 26

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 26

قیمت تیوپ ‌دوچرخه 26
قیمت تیوپ ‌دوچرخه 26

قیمت تیوپ‌ دوچرخه 27.5

تیوپ دوچرخه سایز 27.5 برای دوچرخه های 27.5 که امروزه جزو پرفروش ترین سایز های دوچرخه در بازار ایران هستند، مناسب می باشد که برند های مختلفی تولید کننده آن می باشند، وایب و ایران یاسا در زمینه تولید تیوپ دوچرخه سایز 27.5 معروف هستند و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را روانه بازار کرده اند ، برای مشاهده قیمت هر کدام از تیوپ های یاسا و وایب سایز 27.5 میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

وایب از جمله برند های خارجی و شناخته شده در زمینه تولید تمامی لوازم دوچرخه و از جمله تیوپ دوچرخه است، اگر به دنبال خرید تیوپ دوچرخه خارجی با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما تیوپ وایب می باشد.

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 27.5

تیوپ دوچرخه وایب مدل 27/5

قیمت تیوپ‌ دوچرخه 27.5
قیمت تیوپ‌ دوچرخه 27.5

قیمت تیوپ دوچرخه 28

تیوپ دوچرخه سایز 28 برای دوچرخه های 28 و دوچرخه های کورسی و مسابقه ای مناسب می باشد که برند های مختلفی تولید کننده آن می باشند، وایب و ایران یاسا در زمینه تولید تیوپ دوچرخه سایز 20 معروف هستند و محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را روانه بازار کرده اند ، برای مشاهده قیمت هر کدام از تیوپ های یاسا و وایب سایز 20 میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

نوع خاصی از تیوپ های سایز 28 هستند که با سایز 700+23 شناخته میشوند ، این مدل تیوپ ها به تیوپ های کورسی معروف بوده و برای دوچرخه های سایز 28 مناسب می باشند .

اگر به دنبال خرید تیوپ دوچرخه سایز 28 خارجی هستید، وایب یک برند عالی و شناخته شده است که میتوانید از آن خرید کنید.

تیوپ دوچرخه وایب مدل 23*700

تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 28

قیمت تیوپ ‌دوچرخه 29

تیوپ دوچرخه سایز 29 برای دوچرخه های 29 مناسب می باشد که برند دورو (Duro) از بهترین تولید کننده های این سایز تیوپ است.

تیوپ دوچرخه دورو مدل 29

قیمت تیوپ ‌دوچرخه 29
قیمت تیوپ ‌دوچرخه 29

خلاصه مطالب

در این مقاله که برای بررسی تخصصی قیمت  انواع تیوپ دوچرخه نوشته شده است ، به بررسی انواع تیوپ ها در سایز ها و برند های مختلف پرداختیم و برای خرید آسان تر شما عزیزان چندین مدل از پرفروش ترین تیوپ ها را در سایز های مختلف معرفی کردیم  که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

در صورتی که هر گونه سوال یا ابهامی در زمینه خرید تیوپ داشتید و یا برای خرید تک و یا عمده تیوپ نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت