وارد شوید ثبت نام

قیمت باربند دوچرخه | باربند ارزان برای حمل دوچرخه

بازدید: 2,844 بازدید
قیمت باربند دوچرخه

‌در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف باربند های دوچرخه پرداختیم و دانستیم که هر کدام از باربند ها بر اساس محل نصب و برندشان با هم دیگر تفاوت دارند مدل های مختلفی از آن در بازار لوازم ‌دوچرخه موجود می باشد که میتوانید متناسب با نوع خودرو و تعداد دوچرخه هایی که قصد دارید با آن حمل کنید ، یک باربند خوب انتخاب کنید و با توجه به تنوع مدل های باربند حمل ‌‌دوچرخه ، قیمت ‌باربند دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع باربند دوچرخه متناسب با مشخصه هایی که دارند با هم دیگر فرق میکند که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از باربند ها خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین باربند های ‌دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت خرید عمده باربند ‌حمل ‌‌دوچرخه 

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع باربند ‌‌دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از باربند های سقفی و باربندی های صندوقی را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع باربند حمل دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و باربند های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده باربند حمل ‌‌دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین باربند ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی باربندهای حمل ‌دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت باربند دوچرخه باربند ارزان برای حمل دوچرخه
قیمت باربند ‌دوچرخه باربند ارزان برای حمل دوچرخه

قیمت باربند دوچرخه شکاری

برند های مختلفی در حوزه تولید انواع باربند های دوچرخه فعالیت دارند که از بین آنها شکاری یکی از بهترین باربند دوچرخه و قیمت مناسب ترین ‌باربند های حمل ‌دوچرخه را به بازار عرضه کرده است.

باربند حمل ‌دوچرخه مدل 9699 یک باریند ارزان قیمت و با کیفیت عالی از برند شکاری می باشد و سازگاری آن با تمامی خودرو ها آن را به یکی از پرفروش ترین باربند های موجود در بازار تبدیل کرده است.

جنس این باربند فلزی می باشد و وزنی برابر با 6000 گرم دارد، ابعاد این محصول 15*60*65 سانتی متر است و دارای محافظ بدنه است تا خط و خشی به بذنه خودرو وارد نکند، این محصول برای نصب بر روی صندوق عقب تمامی خودرو های سواری مناسب می باشد.

باربند های حمل دوچرخه شکاری برای افرادی که همزمان به دنبال باربند ارزان و با کیفیت و مستحکم هستند بیشنهاد میشود، برای مشاهده قیمت به روز این مدل باربند تنها کافیست بر روی آن (باربند حمل دوچرخه مدل 9699 ) کلیک کنید.

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع باربند های حمل دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که تفاوت قیمت انواع باربند های حمل دوچرخه بر اساس نوع طراحی باربند و برند تولید کننده آن است و باربند حمل دوچرخه مدل 9699 از برند شکاری را به عنوان یکی از کاربردی ترین و قیمت مناسب ترین باربند های حمل دوچرخه خدمتتان معرفی کردیم، جهت آشنایی بیشتر با انواع باربند ها و قیمت آنها میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “قیمت باربند دوچرخه | باربند ارزان برای حمل دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت